Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 26-01-20 kl 06:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, akkurat støvsuga litt, skal finne meg noe å spise etter jeg har ryddet stuebordet. Kommer en kompis i løpet av dagen for å se om han finner ut hva som er galt med bilen min, ellers ingen planer.
Postet 26-01-20 kl 09:21 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
God morgen, ja!

Her har niåringen hatt overnattingsbesøk, så det ble litt seint i går, for sånne som foretrekker å legge seg i 23-tiden også på lørdager.
Postet 26-01-20 kl 09:58 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så fin kompis, polarjenta! Her skal konfirmanten styre powerpointen på gudstenesta etterpå skal me går ut og ete vafler hos venninna mi. Nam.
Postet 26-01-20 kl 11:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Mistenker at eg kan bli sittande aleine ei god stund i dag. Det blei seint i går, så eg trur ikkje trolla vakner med det første.
Postet 26-01-20 kl 11:27 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har et tonn med skittentøy som må vaskes og en stabel med pappesker fra IKEA som skal bli til møbler. Kommer ikke til å kjede meg i dag, tror jeg.
Postet 26-01-20 kl 11:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er altså så deilig ute om dagen! Morgenturen med bikkja ble til en euforisk glede (og litt klimaangst). Nå skal det skrives studieoppgave!
Postet 26-01-20 kl 11:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, eller god dag. På min andre kaffekopp, i min andre idrettshall for dagen.
Har kjørt på skikkelige vestlandsveier, noen steder så smalt at det ikke er plass til hele hvite striper langs vegen. Og når det er så smalt på veien, at det så vidt er plass til bilen, så kommer det fareskilt, smalere vei.
Postet 26-01-20 kl 11:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Rolig søndag så langt, jeg skal egentlig jobbe litt, men det sitter langt inne. Skal også tilbringe noen timer i hall etterpå, men heldigvis kort vei for vår del. Tror det må mer kaffe til.
Postet 26-01-20 kl 11:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hondacrv: Ja, han er veldig fin, kommer stadig vekk hjem til ryddet gårdsplass når det har snødd mye. Han er gift med verdens beste venninne, glad jeg har dem i livet mitt.
Postet 26-01-20 kl 12:43 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Herremannen ble påkjørt med bilen på vei til jobb. Og selv om han ble påkjørt, var det hans skyld. dobbel-
Postet 26-01-20 kl 13:39 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Så fælt, Stompa, går det bra med han? Det må være skremmende å bli påkjørt.
Postet 26-01-20 kl 13:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, det var tydeligvis udramatisk, relativt små skader på vår bil men mer på den andre ( ). Har bare snakket med han på telefon foreløpig; de står på en bensinstasjon nå og skriver skadeskjema. Han høres helt fin ut på telefonen bortsett fra at han såklart er skjelven.
Postet 26-01-20 kl 13:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Har løpt ukens langtur, og nikoser meg nå med vafler og kaffe og hund og kindle.

Og klesvask, da.

Annemede: den er klassisk!

Så kjipt, Stompa! Dette var junior, ikke mannen i huset? Jeg tenker at i det lange løp så er en ufarlig smell når ungdommen har ganske ny lapp kanskje bra for dem. De får røsket litt i usårbarheten som gjør dem til ganske skumle sjåfører.

Men ekkelt og dyrt uansett.
Postet 26-01-20 kl 17:04 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Så kjipt da Stompa. Men godt at det 'bare' ble materielle skader. Her i Calgary er det enda morgen. Har trent og jobbet litt, nå snart forkost før litt shopping og mer jobbing.
Postet 26-01-20 kl 17:46 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Junior, ja (ingen andre menn her i huset ) - og han har nok litt godt av det, ja, selv om det er sure penger for oss begge (han må betale egenandelen, men bonustapet blir det jo jeg som tar).
Postet 26-01-20 kl 17:55 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Bursdagsfest med tretten jenter og migrene på tredje dagen anbefales ikke. Nå er det over, bursdagsjenta er fornøyd og nå skal jeg pleie mitt hode og min syke sønns såre hals og febervarme kropp.
Postet 26-01-20 kl 18:27 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Kjipt Stompa. Jeg for min del kræsja med en trailer en mnd etter at jeg hadde fått lappen.
Postet 26-01-20 kl 21:13 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no