Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 15-08-20 kl 09:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Oppe for lengst. Har kjørt eldste og kompis til turnering. Jeg anser det som greit iht antall totalt og antall på gruppene. Og reglene de har satt opp.
Funderer på hvordan jeg skal få vasket håret med såret som ikke skal bli vått. Jeg og minsten skal jakte på dress.
Postet 15-08-20 kl 09:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Er våken, men ikke oppe. Ingen planer, men det er meldt varmt så må nok bade.
Postet 15-08-20 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Straks oppe nå. Skal ta meg gutta og to tantebarn på fjelltur idag. Først litt kaffe!
Postet 15-08-20 kl 10:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var helt komatøs i går kveld, hardt å begynne på jobb! Heldigvis er kjærestens armkrok varm og god. I dag er det flyttelass på planen og en lavmælt bursdagsfeiring for venninne i kveld.
Postet 15-08-20 kl 10:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet til ingen sol, så rart. Men deilig! Har ting som må gjøres nemlig.
Postet 15-08-20 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er hos frisøren med minsten. Han insisterte på en hårklipp før skolestart. Helt greit for meg. Ikke så ofte han har spurt om hårklipp før det ser helt ille ut, faktisk første gang.

Han skal spille treningskamp etterpå.
Postet 15-08-20 kl 11:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Må få eldste til frisør før skolestart, mens minsten liker å gå for gal professor looken. Sol sol sol, men må jobbe. Bare litt kaffe først!
Postet 15-08-20 kl 12:12 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste her har jo gått inn for å spare til lengre hår. Og ser ikke ut. Men 17-åringer får bestemme selv. Eldste har langt hår.

Vi hatt en del moro med Oslo handelsgymlookenni sommer. Mellomste har lagt håret i midtskill og latet som han har skjorte og v-genser knyttet over skuldrene.
Postet 15-08-20 kl 12:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Daff kaffeblogg i dag! Er tilsvarende stemning i heimen. Har alle kidsa hjemme for første gang på lenge, og vi ligger slengt rundt omkring i stuen og holder på med hvert vårt mens P2 surrer i bakgrunnen.

Ja, bortsett fra syttenåringen som er ute og klipper plenen, velsignede barnet.
Postet 15-08-20 kl 13:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg nyter å kunne sitte alene i stuen min for første gang på veldig lenge. Mann og sønn er ute av huset, datter har gått i hi på rommet sitt. Det er badevær ute, men jeg er skeptisk til å dra til en strand, regner med det er fullt av folk og vanskelig å holde avstand.
Postet 15-08-20 kl 13:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dress funnet og kjøpt på første butikken.
Litt Anna titting, mat handling og pokémon. Nå daffer vi. De andre to gutta er nok ikke ferdig på en stund.
Postet 15-08-20 kl 15:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
En spiller innendørs golf og en hører på musikk. Jeg burde plante ut lyngen jeg kjøpte og luke litt.
Postet 15-08-20 kl 16:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Venter på at rekene i fiskesuppen skal bli varme.

Har hatt en super dag i solen og har badet mange ganger. Sommerhuset vårt er morkent og skakt og skjevt og det er mus i veggene - men superdeilig å ha egen strand og brygge.
Postet 15-08-20 kl 20:57 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no