Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fritoffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fritoffe

Postet 30-05-19 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Stille i huset for kidsa sover enda. De har søskebarn på besøk så det ble litt sent igår. Jeg skal straks ut på vaskedugnad i lillebrors hus. De tok over nybygd hus i går og det er overtakelse på det gamle. Skikkelig gammeldags arbeidsfordeling der mennene i slekta flyttet møbler i går og damene vasker idag. Glad alt gikk i orden i tide for dem for svigerinna mi er høygravid så greit å komme på plass. Men først litt kaffe og mat.
Postet 30-05-19 kl 09:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg må komme i gang med sensurering. Får vel prøve å være litt stille siden jeg har fått mld fra Herremannen om å vekke han kl 12. Vanskelig; han har rom ved kjøkkenet og kaffemaskinen lager en del lyd ...
Postet 30-05-19 kl 09:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er såvidt igang med sensurering, faktisk var det sønnen som vekket meg i dag. Han skal felle trær.

Det passer meg utmerket at det regner ute, da slipper jeg å sture over bunken min. Det er snart juni, folkens!
Postet 30-05-19 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg jobber i dag, for å ha fri i morgen (regn i dag, sol i morgen), og har samme utfordring som Stompa med kaffemaskinen. Eldste har Lan fest og jeg aner ikke når de la seg, jeg la meg 01 og da var det fortsatt full fart. Tenker jeg dropper å vekke dem og lar dem våkne av seg selv etter hvert.
Postet 30-05-19 kl 09:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har bolle i ovnen! Eller mer nøyaktig, pain au chocolate, for Snorkfrøken er 12 år i dag!

Så never mind at hodet mitt mener at jeg kunne drukket et par glass vin mindre i går.
Postet 30-05-19 kl 10:25 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det slettes ikke fridag, nei. Hepphepp!
Postet 30-05-19 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Candy!
Postet 30-05-19 kl 10:44 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Candy!

Her er det total sløving på hele gjengen, og jeg har menssmerter fra innerst i h.., så det passer i grunnen alle helt fint i regnværet. Gjøre litt småting i huset, kanskje, muligens.
Postet 30-05-19 kl 11:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Her monteres det IKEA-møbler. Vi flytter i morgen og frøkna er den eneste som får nye møbler. Dermed har hun blitt utkommandert til å hjelpe til. Hvis hun ikke kunne banne fra før så kan hun det nå.
Postet 30-05-19 kl 11:40 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Regn her i sør også. Synd siden det er Tour of Norway sykkelritt her i ettermiddag. Men da tror jeg været blir bedre. Mulig vi drar til byen og ser innspurten, vi får se hva de vil.
Har fått meg kaffe fra nyrenset kaffetrakter, frøkna påstod forleden at den var litt grønn på kantene. Jaja.

Planer for dagen? Rydde noe opp på loftet, sy i en knapp på et dynetrekk, sy på to speidermerker på en skjorte , ting som har en tendens til å bli liggende bare.
Postet 30-05-19 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Kaffe og frokost, pakke ferdig å så reise på hytta.
Om vi er inne her eller der i regnet er ikke så viktig.
Postet 30-05-19 kl 11:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herremannen sov gjennom den første kafferunden. Nå er det tid for runde to, kjenner jeg. Hvis han våkner nå, får det bare være.

(Jeg aner ikke når han kom hjem i natt. Han har ordre om å vekke meg når han kommer og si fra, men jeg må ha sovet for tungt. Han har vært inne hos meg, for han har lukket døra etter seg, og den sto på gløtt da jeg sovnet.)
Postet 30-05-19 kl 11:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med Snorkfrøken, Candy! Herrrrrlig med snart flyttedag, Adri!

Jeg var oppe tidlig i dag og kjørte eldstebarnet til bussen som skal frakte de til cup i Gøteborg, vi andre reiser etter bare vi får summet oss.
Postet 30-05-19 kl 12:16 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 12-åring, Candy!

Bursdag her også - eldste er 15! år i dag. Han ble vekket etter eget ønske, sent (halv elleve) og med grandis til frokost.

Han ble heldigvis veldig glad for gaven, et keyboard. Han har sittet og spilt på mobilen en god stund, garage band elns, og jeg hører at han har godt gehør, så vi tok sjansen.
Postet 30-05-19 kl 12:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Stille i huset, regnet trommer på taket, alle andre sover. Sov lenge selv, nå har jeg god kaffe og sovende katt som selskap. Rydde i klær og sortere ut det som ikke brukes mer er planen i dag. Venner på middag i kveld, håper det slutter å regne før det.
Postet 30-05-19 kl 12:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Surt, kaldt og vått her også. Manflu i kroppen fortsatt, men såpass på hell at jeg tror jeg skal lufte skrotten litt seinere. Ellers driver jeg og argumenterer mot meg selv om jeg skal rydde i klesskapet mitt, eller storopprydding på 11-åringens rom, eller bare sitte her.
Postet 30-05-19 kl 12:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna

Jeg må fortsette på rydde og vaskelista.
Postet 30-05-19 kl 12:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Rolig dag for oss alle, vi er rett og slett litt slitne.
Postet 30-05-19 kl 12:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fortsetter med rydding. Knappen er sydd på putetrekket, det er støvsuget, klær er lagt bort mm. Slike dager er gull.
Postet 30-05-19 kl 13:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna

Det regner og jeg har ikke lyst til å gjøre noenting som helst. Sløve. Mer kaffe. Fritoffe.
Postet 30-05-19 kl 13:57 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Det skinner opp. Fjortenåringen er i en sjøbu med gode venner og spiller kort. Tiåringen kjeder seg. Kanskje det snart blir bytur på oss og se på sykkellivet der.
Postet 30-05-19 kl 15:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no