Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 01-06-19 kl 13:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Fotballturnering i regnvær. Håper eldste har opphold der han er
Postet 01-06-19 kl 13:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Jippi - varslet regnvær uteble! Det betyr mer hagearbeid, før jeg skal henge etter yndlingshuskyen i skogen.

I kveld er det natteravntjeneste. Det begynner å bli en stund siden jeg var oppe til over tre på natta, men det ordner seg nok.
Postet 01-06-19 kl 13:54 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Sensur sensur sensur. Kaffe kaffe kaffe.
Postet 01-06-19 kl 14:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Eldstemann sykla avgårde til en kompis. () Mannen er på vei til svømmehallen med de to andre. Jeg har altså huset for meg sjøl et par timer, på en lørdag. Det har ALDRI skjedd før. Nå veit jeg ikke helt hva jeg skal finne på, for jeg har ikke planlagt for dette.

Burde ut og gjøre ferdig kjøkkenhageprosjektet, men det regner litt, så det frister ikke sånn veldig.
Postet 01-06-19 kl 14:53 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det varte nøyaktig sju minutter, og så var syklisten hjemme igjen. Jaja. Kan niåringer se britisk krim?
Postet 01-06-19 kl 15:03 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kaldt og vått. Yngste er iskald. Vi har allerede laget slagplan for i morgen.
Haha...... nå siger tåka inn langs bakken. Fantastisk flott 1.juni
Postet 01-06-19 kl 15:26 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Jeg har vært på jobb siden kl 08, mens ungene har vært trestemte sofapoteter. Nå er jeg hjemom og kjøper meg god samvittighet med boller og saft og jobber fra sofaen i stedet for.
Postet 01-06-19 kl 16:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fikk ikke sove i natt, var bare ikke trøtt. Og så var det kioskvakt på fotballcup. Er overraskende våken og opplagt, det går sikkert over snart.
Postet 01-06-19 kl 17:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ler litt av matilda. Eg har levert ostekake i konfirmasjon. No må eg ut å gå tur for å reparere vonde skildre. Hadde berre sola komme!!!!
Postet 01-06-19 kl 17:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har stort sett bare rettet i hele dag, men satt av litt tid til å spionere på en leilighet jeg kan tenke meg å kjøpe. Området er nydelig, så jeg må legge en slagplan før visning.
Postet 01-06-19 kl 17:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Spennende, Blondie.
Postet 01-06-19 kl 17:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Vi har vært på Ikea og bestilt pax skap til mitt rom. Etter å ha bodd her i seks år var det på tide.

Nå har vi spist deilig sushi og vårruller og ser tv. Burde handlet mat, men vi har sikkert noe i fryseren.
Postet 01-06-19 kl 19:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har brukt noen timer og svidd av noen tusen hos frisøren min i dag. Men fin ble jeg!
Postet 01-06-19 kl 20:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Storebror fikk kontakt med kompisen og forsvant ut av huset noen timer likevel, så jeg fikk et par timer med Poirot og strikketøy. Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha booka årets ferie. Fire dager ute av huset er vel omtrent passe i løpet av en sju ukers lærerferie. Nei, altså, jeg prøvde å overlate ferieplanlegging til mannen i år, men det skjedde ingenting før jeg tok grep, gitt. Men nå kan jeg i tillegg bevilge oss en høstferie uten barn, kanskje.
Postet 01-06-19 kl 21:21 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for litt aleinetid, Matilda! En av mine tok også en tur ut i dag, det er fortsatt litt uvant at de er så sjølgående, men veldig fint.


Litt slitsom dag med alt for lite søvn i kroppen og grinete unger, men det tok seg jommen opp etterhvert. Satser på rolig kveld og håper på litt mer søvn i natt!
Postet 01-06-19 kl 22:27 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no