Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 14-01-20 kl 06:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

På toget på vei til Gardermoen. Fly til Førde.
Håper at alt er i rute og at jeg er på kontoret til rundt 9.30.
Postet 14-01-20 kl 06:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Strålende god morgen .
Klar for en litt kort innenlands arbeidsdag før turen i ettermiddag går til det store utland og arbeidet fortsetter på den.
Postet 14-01-20 kl 08:02 av Vestlendingen Vestlendingen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Akutt vondt i viljen i dag. Strever med motivasjon for å komme ut av senga.
Postet 14-01-20 kl 08:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Skikkelig drittvær i Oslo. Og masse ledig plass på en t-bane som pleier å være ganske mye fullere. I dag er jeg glad at jeg ikke trenger å bevege meg utendørs før jeg kommer hjem igjen med den samme t-banen.
Postet 14-01-20 kl 08:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er fortsatt helt satt ut av ulykken rett borti gata her i går, da en 2-åring ble kjørt ned og drept i fotgjengerfeltet. Vi er jo bygget sånn at det blir verre når det er så nære, selv om jeg ikke tror at jeg kjenner noen av de involverte; han gikk i samme barnehage som min gikk i for 11 år siden, vi krysset den veien sammen hver dag på vei hjem. Så mange liv ødelagt.
Postet 14-01-20 kl 08:29 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Samme her, CD, selv om jeg ikke bor rett i nærheten.
Postet 14-01-20 kl 08:44 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg bor jo langt fra Oslo, men berøres alltid av ulykker der barn er involvert.

Straks levere barn, en på skolen, en hos besteforeldre(fordi han er syk), selv skal jeg til Tromsø på et møte.
Postet 14-01-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg er i Thailand på et innmari digg hotell.
Postet 14-01-20 kl 08:59 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skjønner deg godt Candy.
Postet 14-01-20 kl 09:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig forståelig, Candy, utrolig tragisk.
Postet 14-01-20 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Forferdelig ulykke.

Jeg har sovet i natt, liggende. Så deilig! Fikk Cosylan hos legen i går, og det funker litt, i hvert fall! Sykemeldt ut uka.
Postet 14-01-20 kl 09:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg leste også om den ulykken og syntes det var helt forferdelig. I 2019 døde det ingen barn i trafikken i Norge og bare en person i trafikken i Oslo. Så dette var alt annet enn en god start på året. Så helt forferdelig det må ha vært.
Postet 14-01-20 kl 11:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Tenkte akkurat på den samme statistikken, Tjorven. Så grusomt! I tillegg døde bestemoren til en av Ivars lagkamerater i en påkjørsel i Drammen i forrige uke. Livet er skjørt.
Postet 14-01-20 kl 12:06 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det er grusomt, den bilulykken. Den påkjørselen i Drammen også, det var venner av mine svigerforeldre. Legg til ungdom som blir drept på gatekjøkkenet, så er dette en helvetes uke.
Postet 14-01-20 kl 12:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fryktelig trist. Fikk en ekkel følelse da jeg leste om den i går siden min bror og hans familie bor i området. Grusomt rett og slett.
Postet 14-01-20 kl 16:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Det er så tragisk. Her ble en 15-åring påkjørt i sentrum i morges, leste jeg. Men det så ut til at det gikk bra med gutten.
Postet 14-01-20 kl 18:42 av Karamell Karamell er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no