Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-01-20 kl 06:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er straks på reisefot, har vært ute med hunden i regnet. Må tørke litt før jeg svisjer videre mot hovedstaden.
Postet 17-01-20 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dødstrøtt i hodet og mørbanka(!) i kroppen etter gårsdagens styrkeøkt. Glad jeg dusjet etter trening, for jeg er søren meg ikke sikker på om jeg hadde klart å løfte armene for å vaske håret.
Jaja, det blir nok bedre. Fredag og helg hjelper på, jeg og mannen skal på fjellet. Ungdommene har jobbehelg, så de må bli hjemme.
Postet 17-01-20 kl 08:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har sunget bursdagssang og spist bursdagsfrokost. Gut er 10 år i dag.
Postet 17-01-20 kl 08:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Prøver å puste med magen. Har det ikkje heilt godt. Men, det er helg snart og eg trur eg har ein kinoavtale i morgon
Postet 17-01-20 kl 09:53 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med 10-åring fersken. Håper det går å puste med magen Hjertensfryd, og lykke til med kinoavtalen. Jeg har fyrt i peisen på hjemmekontoret og trenger visst å puste litt med magen jeg også i dag.
Postet 17-01-20 kl 10:16 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er straks på vei til et potensielt tøft møte. Vi er usikre på om en av partene møter. Etter det møtet er det bare å cruise inn til helg og nyte den siste dagen som sjefen over alle sjefer på jobb. Mandag er ny rektor på plass.
Postet 17-01-20 kl 10:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Årets første pendleruke er snart overstått, og ting begynner å falle på plass før semesteret starter på ordentlig neste uke. Det blir nok ikke noe hvilehjem denne gangen heller, så jeg får nyte denne fredelige dagen som bare har to møter og resten på selvstyr.
Postet 17-01-20 kl 10:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Gratulerer med dagen til Gut, Fersken! Gutta her sa jeg måtte hilse fra dem!

Her er det fridag og ørten ting å gjøre. Men jeg er trøtt og lat og bare sitter her. Jeg har fått ryddet kjøkkenet og satt pannekakerøre. Det er det.
D skal på overnatting til en kompis i dag, så jeg må finne på noe kjekt med M. Kanskje jeg tar han med meg på kino? Får se hva det blir til.
Postet 17-01-20 kl 10:38 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til 10-åringen, Fersken

Skravletime unnagjort. Nå jobb.
I går kveld fikk jeg klipt ut det som skal sys. Det var jaggu akkurat nok stoff.
Postet 17-01-20 kl 10:47 av star star er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg tror ikke jeg kunne hatt mer vondt i viljen i dag, sov meg gjennom ti minutter med lyset på full guff (funksjon som skrur på lyset automatisk på soverommet på et gitt tidspunkt er gull) og radioen om enn ikke på full guff så i hvert fall høyt nok til at man burde våkne helt greit av lyden.

Men jeg er nå på jobb i dag, så får vi se hvor mye jeg egentlig får gjort.
Postet 17-01-20 kl 10:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Vondt i viljen jeg også. Så nå skal jeg lage noe quiz greier til klubb i ettermiddag hvor jeg er leder.

Gratulerer med dagen til sønnen din, Fersken!
Postet 17-01-20 kl 11:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Motpart møtte ikke, så da kan skuldrene senkes. Juristen i saken er fornøyd med jobben jeg har gjort og saken avsluttes i nærmeste fremtid. Puh.
Postet 17-01-20 kl 11:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tiltaksløs så det holder. Og sulten. Og kje.
Men hey, det er snart helg. Bare 5,5 time igjen
Postet 17-01-20 kl 11:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, og nesten frisk igjen etter en ukes berg- og dalbane med det jeg mistenker er influensa.

Ja, ja. I går ble yngste 13 år, og i helgen skal det feires med overnattingsbursdag med aking på hytta vår. Men først jobb.
Postet 17-01-20 kl 11:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg drikker kaffe og venter på telefon fra nærmeste leder. Ikke greit med halv-langvarig sykefravær som lærer; mange elever som skal ivaretas.
Postet 17-01-20 kl 11:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ellers kan jeg rapportere om at i dag var det så smått begynt å bli lyst allerede klokka 10. Det går framover!
Postet 17-01-20 kl 12:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Stompa: Venter du på at lederen skal si dette, eller tenker du det selv?
Postet 17-01-20 kl 12:06 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er i samme situasjon, Stompa, og det er frustrerende. Har ikke vært på jobb etter nyttår. Forskjellen er vel at jeg skal ut i fødselspermisjon i mars og kanskje ikke kommer tilbake, men jeg synes det er så vanskelig å vite.
Postet 17-01-20 kl 12:55 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Djeez, dette var fredagen sin som trodde den var mandag! Jeg har vært på konferanse hele uken, og følte meg klart mest bakfull i dag selv om det var hvitt i går.

Jaja, det ER jo helg, og poden har fått karakterkort som sier yatzy, og jeg skal på date med mannen og Hjerteslag. Dette tar seg opp!
Postet 17-01-20 kl 13:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Polyanna: Det var egentlig mest en generell refleksjon; jeg har verdens beste leder og vi har god kontroll, men det er mye å holde styr på og fort å miste en av de mange ballene hvis vi bare bruker e-post. Det er stressende, for jeg kan ikke bare si "jeg er syk" og slå av PC-en uten at det går ut over elevene - og dermed også meg selv når jeg kommer tilbake.

Nå var jeg så heldig at jeg har to klasser som driver og leser bok, og da kan de lese på egen hånd, men det er jo begrenset hvor lenge det kan dras ut. De skal jo også ha en vurdering når de er ferdige å lese.

Ellers er vel telefonen mest fordi vi har et sykefraværsreglement som pålegger nærmeste leder å være i telefonkontakt med arbeidstaker etter to uker med sykdomsfravær. Helt greit, det - når hun hører stemmen min, vil hun i hvert fall forstå hvorfor jeg ikke kan stå i klasserommet og undervise.
Postet 17-01-20 kl 14:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Ingen feier så langt. Kanskje han også tok hjemmekontor i dag?

Jaja. Barna har det minste lært hva en feier er, og gjør (eller skulle gjort ... )
Postet 17-01-20 kl 14:59 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag har jeg prøvd å vaske badet. Det tok fire timer pga alle pausene jeg trengte, og gulvvasken førte til ei hostekule på 20 minutter.
Postet 17-01-20 kl 15:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no