Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 04-06-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Våken, snart frokost.
Triste nyheter fra London.

Dagens planer er trening, jobbing og besøk.
Postet 04-06-17 kl 11:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
London.
Postet 04-06-17 kl 11:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Triste nyheter, ja. Fælt å våkne til slike nyheter nok en gang. Skal det aldri ta slutt?

Få planer. Hente yngste fra overnatting og besøke min bror og familie på hytte en liten stund.
Postet 04-06-17 kl 11:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kabul tidligere i uka - over 90 drepte. London i går - 7 døde. Terror rammer uskyldige og vi må aldri godta.

Jeg skal til England om 3 uker. Vi skal blant annet til London. Litt spent, men uaktuelt å avlyse.

Vi er på hytta sammen med foreldrene mine. Pappa kom til Norge i går og reiste rett opp hit. Minsten sto ute og ventet på ham. Koselig!
Postet 04-06-17 kl 11:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det regner. Jeg leser pensum. Fordelen med regn er at katta holder seg inne og holder meg med selskap. Aldri så galt, osv.
Postet 04-06-17 kl 14:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sensursøndag! Regn! London, Kabul, Manchester!
Postet 04-06-17 kl 16:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På småbruket og har idag huset for meg selv. Her ute virker verden langt unna, men leser og føler med alle de som er rammet. Vi skal til Dublin uten barn om noen uker og kjenner litt på det, men vi drar uansett.

Svartsekkene er funnet frem og skal gi meg i kast med rydding. Vi tok over et gammelt hus fullt av ting. Noe er kult og en god del er skrot.
Postet 04-06-17 kl 16:12 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemme etter mange mil i bil, det blir deilig med egen seng i natt. Men en veldig hyggelig helg, med familie jeg møter altfor sjelden.
Postet 04-06-17 kl 18:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har overlevd et helt døgn på hytte med moren min. Enda det har regnet og vi har sittet inne nesten hele tiden. Hun er helt forskrekkelig glad over at jeg er her, så jeg får litt ekstra toleransevne bare av det.

Snuppa har spilt håndballcup i dag. Nå er de videre til 8. delsfinalene og jeg skal oppi midt på natta for å hjelpe til å få dem til rett sted. Hun nektet meg å være tilstede i dag, så jeg har sjekket Facebook kontinuerlig for oppdateringer
Postet 04-06-17 kl 22:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no