Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 17-07-17 kl 09:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Oi, jeg svarte på en sånn konkurranse på NRK Nordland, og nå ringte de og ville ha meg med på radioen.

Ellers har jeg ingen planer for dagen.
Postet 17-07-17 kl 09:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi venter på flyttefolkene. Og mens vi venter, pakker vi stadig nye kasser med ting som vi plutselig kommer på.
Postet 17-07-17 kl 09:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi skal reise om 1,5 time, jeg ligger fortsatt i senga og har ikke pakka. Stå opp kanskje? Sånn går det når man ikke sovner før kl 3...
Postet 17-07-17 kl 09:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
I natt våknet jeg av at det regnet så heftig at jeg trodde taket skulle falle i hodet på meg. Vestlandsommeren innfrir.
Postet 17-07-17 kl 10:00 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
På jobb etter to uker ferie, men kun for 5 dager. Rekker å tømme innboksen da.
Postet 17-07-17 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg sitter på et treningsrom på et hotel og ser ungene trene. God morgen, liksom.
Postet 17-07-17 kl 10:08 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Vært våken siden 5.30, kaffe på senga, skravling og kos. Ferie altså
På toppen av alt tar svigers med seg attpåklatten på tur et par dager, jeg har knapt vært alene på do de siste 3 ukene, så det skal bli godt med voksentid.
Postet 17-07-17 kl 10:51 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lykke til med kasser og flytting, Toffen!

Vi pakker også, men tross alt bare sekkene våre. Mannen har problemer med å lukke sin, og begynner å lure på om han ikke skulle kjøpt den skinnjakken. Jeg har foreslått at han gå i den resten av ferien.
Postet 17-07-17 kl 11:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sløver i vind og formiddagssol på verandaen, mens storebror fargelegger og småbrødrene er inne og leker med modelleire. Ingen krangling så langt. Ah!
Postet 17-07-17 kl 11:58 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jinx!
Postet 17-07-17 kl 12:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Winter is coming, og det var visst hakket før vi druknet i natt. For et vær som kom! Ikke ofte jeg våkner av været, men regnmåleren rant over i løpet av null komma svisj. I dag blir det shopping, mat sådan. Må fyll opp igjen etter ferien, og planlegge bursdagen til Knøtteliten.
Postet 17-07-17 kl 12:40 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gårdagens roadtrip ble omgjort til et fjelleventyr med picnic på høyfjellet, redningsbil, middag på høyfjellshotell og buss resten av veien. Ungene syns det var stas. Jeg jobber med å ikke tenke på hvor nære det var at den bilturen endte skikkelige, skikkelig ille.

Nå sitter vi i en fremmed by og utforsker alternativer.
Postet 17-07-17 kl 13:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her blåser det idag, så jeg har igjen på ulljakke ute. Sov lenge, men sovnet hvertfall ikke før 0330-4 tiden i natt og ble vekket av unge noen timer etterpå.
Om regnet holder seg unna så beise litt da kanskje.
Postet 17-07-17 kl 13:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Flyttelasset har kjørt, og jeg er på jobben og panikkskriver noen greier før vi skal flytte oss selv også til helga.
Postet 17-07-17 kl 13:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da har jeg sendt Frøkna på treningsleir i Skien. Fikk litt høy puls på flyplassen da automaten for innsjekking var stengt, 44 minutter før avgang. Hun i skranken skjønte ikke noe, for den skal stenges 30 minutter før, men hun ringte "bak" for å forsikre seg om at de fikk med seg baggen til Frøkna. Nå kommer jeg likevel til å være stressa til jeg hører fra henne at den kom fram med samme fly. Det er liksom vanskelig å være på treningsleir uten treningsklær og -sko.
Postet 17-07-17 kl 14:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
I dag ferdigstilles "nytt" soverom!
Nå er alt ferdigmalt, og det går i fjerning av klistermerker (ungene hadde rommet før...), fjerning av vindusklister (takk Aceton og Plasterfjerner) og vasking av trepanel og gulv.
Etterpå er det å starte rydding av stua, så jeg kan male der også.
Postet 17-07-17 kl 15:54 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vannpark i Spania, det er en stund siden jeg så ungene sist.
Postet 17-07-17 kl 19:27 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Var vi samme sted i dag, Pamina? Vannparkeb i T? For her har vi vært hele dagen, nå sitter vi på en italiensk restaurant på stranden og fyller opp karbohydratlagrene. alle slitne og fornøyde!
Postet 17-07-17 kl 19:41 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Åh, jeg er så misunnelig på dere som er i varmen.
Postet 17-07-17 kl 21:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det kan tenkes, den som ligger rett ved en diger Mercadona?
Postet 17-07-17 kl 22:43 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no