Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 29-09-16 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! I mitt liv er det ikke torsdag men faktisk lørdag i dag, for vi tyvstarter på høstferien. Må stable barna klare så drar vi til flyplassen. En hel uke på hytta, jeg gleder meg!
Postet 29-09-16 kl 08:20 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på konferanse i dag også, selv om jeg egentlig ikke har tid til det. Så etter lunsj må jeg komme meg tilbake på kontoret og få ferdig noen tilbud med frist i morgen. Jeg liker egentlig tilbudsarbeid, men nå er jeg bare stressa for de siste ukene har vært helt kræisi.
Postet 29-09-16 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


To av tre barn sendt av gårde til Storsamfunnet, straks skal den Yngste og jeg også avgårde. Bare dusje først. Og drikke kaffekoppen aller først.
Postet 29-09-16 kl 09:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er sylteforkjølet og sover dårlig, så jeg er litt tett i hodet nå. Men likevel overraskende kvitrende. Helt grei arbeidsdag i dag, kanskje bruke forkjølelsen som en unnskyldning til å gå tidlig om jeg blir ferdig med det verste. Og så har jeg langhelg og skal bruke tre dager på å feire lillesøsters fødselsdag.
Postet 29-09-16 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
I dag vinner forkjølelsen og jeg holder meg hjemme. Må purre på noen som skal levere meg ting slik at jeg kan gjøre jobben min når hjernen fungerer igjen og jeg har hatt noen dager høstferie. To hanglende unger er sendt på skolen, så vi får håpe det faktisk blir ferie å snakke om.
Postet 29-09-16 kl 09:33 av Sol Sol er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Vond skulder holder meg våken om nettene, og jeg blir gal. Hva* har jeg gjort for å fortjene dette?



*svaret er nok; for mye jobbing, stress og for lite trening. Bah.
Postet 29-09-16 kl 09:45 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb, men kjenner at det er helt feil plass. Kanskje det hjelper med mer kaffe.
Postet 29-09-16 kl 09:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Nok en dag med søknadsskriving! Jippi.
Postet 29-09-16 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! I dag er det den internasjonale kaffedagen, folkens! Halvveis i min tredje kopp allerede, jeg tar det på alvor!
Postet 29-09-16 kl 09:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg har sittet i tidenes motorveikø, regn og togstreik på samme dag er ikke noe gøy. Men nå er jeg på kontoret, har kaffe, og hyggelig lunsjdate senere.

Trøtt er jeg også, kjørte mannen til flytoget halv seks i dag.
Postet 29-09-16 kl 10:18 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Liten sykkelkrise inntraff i forgårs, så i går og i dag har jeg vært prisgitt andre for å få levert og hentet. Hjemme alene som vanlig. Gleder meg til første uke i november er overstått, da blir hverdagen "normal".
Postet 29-09-16 kl 10:27 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Det er lønningsdag i morgen, og jeg må få alt ferdig asap. Litt kompliserende for dagens kjøring at det skal være med lønnsregulering denne gang og etterutbetalingen er minus ferie tatt. Men jeg ordner det også!
(Og egentlig vil jeg gjøre helt andre ting enn sitte på et kontor.)
Postet 29-09-16 kl 12:55 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg satt og gjorde halve lønnskjøringen i går natt, og sitter med en skikkelig feit bunke bilag nuh som må inn. Det er så kjeeeedeliiiiig!

Men gøy å betale ut kjempelønninger til folk, da.
Postet 29-09-16 kl 13:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hurra for meg idag. Gode kolleger som har ordnet til på pausen, kosleig.
Middag hos mor og far idag.
Postet 29-09-16 kl 13:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Jeg har innsett at jeg må bytte jobb på sikt, for nå er for stor del av jobben min rutinearbeid som jeg ikke trives med. Feil person i stillignen - men det blir gjerne sånn i mindre firmaer, man må være litt potet.
Postet 29-09-16 kl 13:39 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Gratulerer med dagen, Trixie!
Postet 29-09-16 kl 13:39 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Observatøren - sånn har jeg det også. Jeg er nok feil person i stillingen, for jeg orker ikke jobbe slik som de vil ha det her. Jeg triver ikke med sjefene eller med kontoret mitt, og ikke lenger med arbeidsoppgavene.

Gratulerer med dagen, Trixie!
Postet 29-09-16 kl 15:07 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Trixie!

Sover fortsatt dårlig, hjemme fra jobb fortsatt. Ringt personalavd og fikk tillatelse til å være hjemme så lenge jeg trenger (sånn omtrent).

Fått ordnet det meste av klær til bisettelsen, så ting begynner å gå i orden. Dødsannonsen stod i avisen i dag, rart å se den på trykk rett og slett. Om et par timer skal vi ned til hans kone på middag. Vi har lenge snakket om at vi alle (pappa inkludert) skulle lage taco siden de aldri hadde spist det, så nå gjør vi det rett og slett i dag.
Postet 29-09-16 kl 15:28 av millact millact er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Vi er klar til vinter og snø.
Postet 29-09-16 kl 15:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer, Trixie!

Jeg har mye jobbting å gjøre, og denne ukas oppgaver er i den kjedelige enden av skalaen. Belønner meg med et smurfedrops (man tager hva man haver) for hver femte side.
Postet 29-09-16 kl 15:57 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Vinter og snø?! :skingrestemme:
Postet 29-09-16 kl 17:34 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Og julelys, Tally1
Postet 29-09-16 kl 17:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her er dagen i ferd med å starte. Jeg ble solbrent i går. Håper på sol i dag også. I dag er planen litt mer turristting. Fishermans Warf og Golden gate bridge. Mulig jeg går for en hop on hop off-sak.
Postet 29-09-16 kl 17:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois, jeg er på Newark flyplass og innser at de som sa at terminal B er elendig hadde helt rett. Ble skysset rett hit med transfer shuttle og er stuck med kjedelige alternativer og minimalt med butikker. Jaja, jeg har ipad og Kindle, og det er i det minste en irsk pub. Blir godt å komme hjem, har vært en fantastisk tur, men nå er jeg klar for å klemme på mann og barn kjenner jeg.
Postet 29-09-16 kl 20:09 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no