Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 03-10-16 kl 09:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Morn, morn. Jeg har ikke forsovet meg, for det går ikke an å gjøre det når man har feire.

Har nettopp stått opp og sitter og nyter en kopp kaffe mens jeg lytter til stillheten.
Postet 03-10-16 kl 09:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg har vært våken i hundre år, kjørte mannen til flytoget halv seks i dag tidlig. Nå er jeg på jobb, men har litt fri denne uka, så skal bare jobbe i dag og i morgen. Stille og rolig i gangene her!
Postet 03-10-16 kl 09:32 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Høstferien er ikke før neste uke her i regionen, så det er jobb som vanlig for de aller fleste.

Jeg forsov meg da.
Postet 03-10-16 kl 09:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Familien er på høstferie, og jeg er alene hjemme. Helt, helt alene hjemme i mange dager.
Postet 03-10-16 kl 09:47 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Kake til frokost, gratis kaffe og bolle på narvesen, gavekort fra alskens firma på mail. Burde hatt bursdag flere ganger i året.

Sol og kaldt, årets første frostnatt. Brrr
Postet 03-10-16 kl 09:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Grattis, Dali!

Jeg har jobba ganske mye i helga, så nå har jeg bare bedaglig sofakontor. Lykkelig over at jeg har fått kjøpt meg gode varme tøfler, sånn at det er håp om å komme seg gjennom høst og vinter uten frostskader på tærne.
Postet 03-10-16 kl 09:58 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Gjemmekontor med sykt barn.
Har unnagjort møte nummer 1, avlyst et annet og fått omgjort et tredje til elektronisk. Har også klart å få inn en tur på butikken etter ymse diverse, kjøleskap og kjøkkenskuffer var ikke stæsjet opp for at noen skulle være hjemme en mandag formiddag lizzom.
Det var 4 (!) grader ute, så nå går det nedover gitt. Knøtteliten på sin side holder 38 grader og er god og varm, så det er bare å krype tett inntil henne om jeg blir for kald. ragmatiker:
Postet 03-10-16 kl 10:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Sov en time lenger enn vanlig. Fikk ungene av gårde etter mye overtalelse - de to yngste er frossenpinner, og tydeligvis er minusgrader noe man bare kan legge seg ned og død av. Jeg har innvilga meg en halv sjukedag, det får holde, før jeg går løs på rettebunkene. :høstferie:
Postet 03-10-16 kl 10:13 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Sitter på sykehuset og dingler med beina. 37 min siden jeg egentlig skulle hatt time. Oh, I just love this...
Postet 03-10-16 kl 10:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ingen høstferie her før neste uke. Jeg er tilbake på jobb etter en svipptur til Mallorca i forrige uke, og to do-lista er laaaang.
Postet 03-10-16 kl 10:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I gamle dager var det sånn at man slapp å betale egenandel om ventetida ble over en time Mex.
Så kan du gjøre noe annet med de pengene.
Postet 03-10-16 kl 10:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hmm.. er det sånn fortsatt, mon tro?
54 min an counting..
Postet 03-10-16 kl 10:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det er fortsatt slik, ja. Mer enn 1 t venting på poliklinikk (i spesialisthelsetjenesten, gjelder desverre ikke fastlegen) skal ikke faktureres.
Postet 03-10-16 kl 11:50 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
En sørgelig varmegrad her i dag, men sola varmet fint i fjesa når jeg ruslet til jobb. Høsten er da grådig fin.

Noen som har noe oppdatert informasjon om Norwegian på Gardermoen om dagen? Hører rykter om at de driver og kansellerer ruter, det er jo litt interessant når vi skal reise derfra neste helg. Kan være lurt å ha en backup-plan, hvertfall.
Postet 03-10-16 kl 12:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Etter 1 time og 45 minutter takket jeg for meg og sa at de fint får sette opp ny time. Makan altså!
Postet 03-10-16 kl 12:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Det er jo helt uhørt, Mex! Hvordan er det overhodet mulig så tidlig på dagen?
Postet 03-10-16 kl 12:26 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nei, så dumt, Mex! Der har du kastet bort mye tid og så må du komme tilbake en annen gang i tillegg.

Jeg er lykkelig for å få lov til å bortprioritere noen oppgaver! Jeg kan kanskje snart få hodet over vannet.
Postet 03-10-16 kl 12:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Syk&sengeliggende&sur.
Postet 03-10-16 kl 12:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
I Berlin er det gode 15 grader og sol, vi er i Zoologischer Garten, og kidsa er fremdeles små nok til å bli myk og goohie over å få klappe geiter.

Det er Unionsdagen her i dag, så det er feiring og karuseller over alt. Fine Berlin.
Postet 03-10-16 kl 13:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Skjønner ikke selv hvordan det er mulig.
De skyldte på flytting mellom avdelinger.
Jeg syns likevel det er litt for dårlig. Lite respekt for andre folks tid.

Jau jau ..
Postet 03-10-16 kl 13:22 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no