Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 06-12-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Ny kald dag her. Første møte igang allerede, deretter løpetur før neste. Sprangtrening med arvingen i formiddag.
Postet 06-12-23 kl 07:22 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Fortsatt snø og julestemning ute her vest.
Postet 06-12-23 kl 08:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Klarte jeg å gjøre det jeg hadde planer om nå på morgenen? Neida.
Spennende kamp i går og jeg er nok hakket mer fornøyd enn Maverick.
Postet 06-12-23 kl 08:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min avdeling har en rolig periode. Så vi har verdens koseligste julekalender. Alle har levert et par gaver til en "juleeske", og så trekker vi en person som får velge gave hver dag. Så drikker vi kaffe og koser oss med dagens kalendergave sammen. 15 veldig koselige minutter hver morgen.

I dag skal jeg se fotballkamp (på tv). Og helt sikkert strikke masse. Jeg produserer utrolig mange julepresanger om dagen, og det er faktisk litt stas.
Postet 06-12-23 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har også unormalt rolige dager for tiden. Dessverre er det fordi jeg venter på noe som en annen avdeling skulle gjort ferdig for lenge siden. Og deres somling kommer til å føre til at jeg blir supertravel i januar.

Jeg prøver å nyte at jeg har god tid nå og ikke tenke for mye på det som kommer, men jeg er litt sur likevel.
Postet 06-12-23 kl 10:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Rolige dager her også; innmari kjedelig.

Men er i rute til jul, da, så kan ikke klage.
Postet 06-12-23 kl 13:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no