Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 26-12-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen og fortsatt god jul.

Kaffe....
Postet 26-12-17 kl 09:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen og god jul. Nokon fra Bærum her som har vært ute på E18? Me skal kjøre innover i dag til Haslum fra Drammen og eg gruer litt....
Postet 26-12-17 kl 11:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! *kvitre* Det er en deilig dag, alle ungene + overnattingsgjest er oppe og det eneste vi skal gjøre i dag er å steke ribbe og rydde til nytt middagsbesøk.
Postet 26-12-17 kl 11:30 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er frisk igjen.
Idag venter stort familieselskap og jeg skal trene litt trur eg. Ute er det skikkelig grisevær, men her regner det bare da, litt kjedelig, litt greit at alt ikke kommer som snø.

En god og fredelig 2. juledag til alle.
Postet 26-12-17 kl 11:30 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ingen planer i dag. Berre avslapping. Siste dagen med ungane, dei reiser til pappaen i morgon.
Postet 26-12-17 kl 11:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi ankom bedriftshytta på Sjusjøen i går. Den viste seg å være veldig mye større enn leiligheten vår. Veldig mye større.

Planen for i dag var skitur, men det snør veldig mye. Så det er visst bare jeg som synes det er en god idé.
Postet 26-12-17 kl 11:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Vi er oppe og skal snart i badeland. Pizza til middag, så lettvint.
Postet 26-12-17 kl 11:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har egentlig nedtelling til flyet går og ungene drar til faren. Når de er dratt er jeg invitert på kveitemiddag hos foreldrene mine.
Postet 26-12-17 kl 12:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal straks kjøre mellomste på trening. Og låse opp hallen. Han er så happy for trening i dag... Men i morgen er det cup.
Postet 26-12-17 kl 12:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Her regner det nå, Hondacrv, og veien utenfor er bar, så jeg tror E18 er uproblematisk.

Tjorven - det kommer bedre dager. Kommer selv opp i morgen formiddag. Vi feiret dessuten julaften der oppe og hadde fine turer!
Postet 26-12-17 kl 12:29 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hondacrv, helt bart på veien her.
Postet 26-12-17 kl 12:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Vi skal svosje innom svigerinne som fyler 50 og synge bursdagssang i døra (skal feire henne i februar) på vei til hytta. Vi skal tydeligvis kjøre i øs pøs regnvær - får håpe det kommer ned som snø der vi skal.
Postet 26-12-17 kl 13:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Feber i hus som vanlig i jula. Men den syke nekter å være syk, så de sitter og spiller playstation og prøver å samarbeide. Med vekslende hell.
Postet 26-12-17 kl 13:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God formiddag!

Her startet vi voksne 2. juledag med trening mens ungdommene i huset forberedte sen frokost til vi kom hjem. Ingen andre planer enn å lage pinnekjøtt i dag
Postet 26-12-17 kl 14:02 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har vært atten på frokost fra 10 til 15 idag. Greit med stort hus. Veldig hyggelig og lavterskel da. Gutta skal sove hos tante og mannen har dratt til byen. Jeg får besøk i kveld og skal på jobb i morgen.
Postet 26-12-17 kl 16:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi har en av nevøene på besøk, det er så koselig. Han er noen måneder eldre enn yngstemann hos oss, og de leker så fint sammen. Bonusen er at jeg kan sitte ned og lese eller strikke uten at noen drar i meg. Akkurat nå har de Playdoh-verksted over hele kjøkkengulvet, men det er det verdt.

Og ellers er jeg visst Hurtigsjakk-VM-gressenke, mannen vandrer rundt med skjerm og ørepropper og kan ikke snakkes til. Bra eldstegutta kan underholde seg sjøl!
Postet 26-12-17 kl 16:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Vi har vært en deilig tur i ruskeværet, jeg fikk gått av meg litt rastløshet, og nå er det Jul i Flåklypa med skjønn toåring i armkroken.
Postet 26-12-17 kl 16:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Sløv dag idag, også
Men i morgen kommer kidsa, så da blir det litt mer jul og action. Så det er fortsatt pakker under treet her.
Postet 26-12-17 kl 17:57 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nå har vi vært inne 3 dager i strekk her så imorgen håper jeg virkelig vi kommer oss ut en tur hele gjengen.
Postet 26-12-17 kl 18:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det snør det snør.
Mannen og minste var en tur i Hafjell for å teste snowboardet han fikk til jul. Det viste seg å være en kald fornøyelse. I morgen reiser julebesøket vestover igjen. Går fort disse dagene.
Postet 26-12-17 kl 19:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ble skitur. Knerten er virkelig ikke født med ski på beina, men store mengder pågangsmot kompenserer godt. Så får storesøster og pappa bare fyke avgårde. Om ikke annet, så får han meg til å føle meg bedre på ski enn jeg egentlig er.

Nå er det sjakk på TV og snart skal Liverpool spille kamp. Det er greie innendørssysler nå.
Postet 26-12-17 kl 19:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har hatt 6 gjester av ulik størrelse til lunsj, og rakk akkurat å dyppe meg i gjørme og slaps på et fjell før det ble mørkt. Nå er mann og to barn på Star wars i byen, og jeg gleder meg til minstemann er ferdig lagt. Håper jeg rekker litt av ingenting før de andre kommer hjem
Postet 26-12-17 kl 19:22 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Er i England, så vi har vært på januarsalgstart i dag. Jeg er egentlige en anti-shopper, men fant en god del ting jeg virkelig trengte, så det var verdt det. Ellers sløver vi, ser TV, drikker vin og tar livet med ro. Jeg har fått en slags allergisk reaksjon på noe (og jeg er ikke allergisk mot noe, egentlig) som gir meg elefanthud i ansiktet og hovent og rynkete øyeparti, så jeg ser skummelt gammel ut. Akk, ja. I morgen er det arbeidsdag igjen. Skal jobbe halve dager i romjula. Gruer meg til å åpne innboksen i morgen, men prøver å ikke tenke på det nå.
Postet 26-12-17 kl 21:01 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no