Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Utålmodig, neida.

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Utålmodig, neida.

Postet 04-05-09 kl 16:46 av Nasse

Jeg, som er uvant med hund og som aldri skulle ha hund, har sommerfugler i magen av forventninger. Og utålmodig er jeg også, men det hundeparet som vi har satt oss på liste hos, der har ikke tispa fått løpetid ennå. Litt tålmodighetskrem tas i mot med takk!

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Åh, valpeventetiden er laaaang!

Så spennende!
Postet 04-05-09 kl 16:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
MsM sin avatar
Så spennende. Den som venter på noe godt osv., men jeg er som deg. Når jeg først har bestemt meg for noe, skulle ting helst skjedd i går.
Postet 04-05-09 kl 19:56 av MsM MsM er ikke aktiv
Gammel
Lenge å vente, ja. Spennende, skjønner at du er utålmodig! :hyper:
Postet 04-05-09 den 21:56 av
Gammel
Pelen sin avatar
Heldigvis er det ikke mange ukene som hunder er gravide (sammenlignet med mennesker), men jeg skjønner godt at du er utålmodig! Får dere velge først? Hanne eller tik?
Postet 05-05-09 kl 04:57 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
Pelen: Det vet jeg ikke om vi får. Egentlig så spiller det liten rolle om det blir hannhund eller tispe. Vi har ingen preferanse egentlig.
Postet 05-05-09 kl 19:11 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det var Boxer dere skulle ha, var det ikke?
Postet 05-05-09 kl 19:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nasse sin avatar
alfaCharlie: Ja det var det.
De skulle ha to kull fra to forskjellige par. Det første paret der er tispa gravid, løpetida var 1 mnd forsinket. Dermed regner jeg med at det andre paret er noe forsinket også. Det er visst førstegang denne tispa skal ha valper slik at det var litt vanskelig å beregne løpetida?
Postet 05-05-09 kl 19:19 av Nasse Nasse er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh! Gled deg! Og forbered deg på at alle andre som har, har hatt, eller har kjent, Boxere kommer til å stoppe dere på gata for å hilse på og dele gamle historier og erfaringer.
Postet 05-05-09 kl 19:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no