Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 08-02-17 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen. Har akkurat vært nede og spist frokost. Noen timer på kurs, før det bærer hjem.
Postet 08-02-17 kl 08:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Bikkjekaldt ute. Formen er elendig så vurderer fortsatt jobb.
Jaja, det kunne vært værre.
Postet 08-02-17 kl 08:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jepp, bekledningen holder minus 6 også. :happy biker:

Har kaffe og jobboppgaver i fleng. Men jeg er visst litt tregstartet i dag. Tror jeg trenger en kaffe til.
Postet 08-02-17 kl 08:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Brr. 7 minus. Jeg skulle ut på tur, men så våknet 12-åringen med dårlig mage, så da får jeg nok holde meg inne med henne. Strikketøy, da.
Og håpet om at det ikke er noe smittsomt. Har invitert 15 barn til 5-årsdag i helga..
Postet 08-02-17 kl 08:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
-11 her.
Eldste har sirup i rompa og det går alt for treigt.
Postet 08-02-17 kl 08:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Jeg startet dagen med å krangle med mannen, det er jo alltid stas. Har mest lyst på skilsmisse, men det går vel over innen lunsj. :alltid blid om morgenen:

Ellers - kaffe, kaldt og to-do-liste.
Postet 08-02-17 kl 08:43 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Auda, Neket! Sånne dager er alltid kjipe.

Jeg spiser kontorfrokost og har bunkret opp en stor kopp kaffe.
Postet 08-02-17 kl 08:51 av tink tink er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag, her er det hjemmekontor etter emosjonelle dager med begravelse og familie. Fyr i peisen og kaffe i koppen, så håper jeg at jeg finner energi til å forberede en fullstendig crazy møtedag i morgen.
Postet 08-02-17 kl 09:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her gikk ting usedvanlig glatt i morges. Nesten mistenkelig.

Kaldt i bartebyen også, to lag med ull og tøfler holder ikke, så jeg har et pledd rundt skuldrene og stor tekopp i tillegg.
Postet 08-02-17 kl 09:31 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Jeg har fått unna et par avklarelser nå på morgenkvisten, føles nesten som jeg har gjort en hel dags jobb allerede.
Noen kilo lettere, ingen faktisk ingen møter utover dagen.
Postet 08-02-17 kl 09:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Her var morgenen helt krise fordi skidagen til 6-åringens skole ble avlyst og byttet ut med en tur i Frognerparken. Da var plutselig alt grusomt, og han hater å ha på seg klær og hater tursekken og hater å gå på skolen......

Han gråt hele veien på tbanen fordi han mener han ser tjukk ut med vintertøy. Det er helt ufattelig for meg at en seksåring skal tenke sånn.
Postet 08-02-17 kl 09:37 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
I går satt jeg i møter hele dagen, så i dag har jeg INGEN! :lykkelig:

Skal skrive dokumentasjon på en ny greie vi laget i høst.. Ikke så moro, men en del av pakka..
Postet 08-02-17 kl 09:49 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hah eldre bedriver også hærverk! Men da på pianokrakker.
Postet 08-02-17 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Næmen, Input. En 6-åringen skal jo virkelig ikke tenke sånn!

Vi hadde litt kaos rundt ski og sånt i dag vi også.. for vi hadde helt glemt at 6-åringen skulle ha ski i gymtimen i dag. Og ikke noe utstyr var funnet frem. Heldigvis så fant vi både ski, sko og staver som passet.
Postet 08-02-17 kl 09:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er litt småtrøtt etter festligheter med kollegaer i går kveld, men ikke verre enn det liberale mengder kaffe kan fikse.
Postet 08-02-17 kl 10:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Huff, Input, stakkars lille plutten. :klemme

Jeg er på jobb og har en liten pause i dagens møtemaraton, og den nytter jeg til å prøve å formulere meg fornuftig om en litt vanskelig problemstilling mens jeg tar bittesmå FP-pauser for å holde motivasjonen oppe. Det fungere sånn passe greit.

Og så er jeg støl i muskler etter første styrketreningsøkt på en stund.
Postet 08-02-17 kl 10:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg er hjemme med i teorien to syke barn, men hun lille har gått fra å være slapp og febervarm til å danse rundt på stuegulvet, så nå er det bare tenåringen som er hjemmekontoralibi.
Postet 08-02-17 kl 10:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er forkjølet og trett og så sur på jobben min i dag at jeg sitter og søker en ny.

Jeg tror ikke at jeg får den. Jeg tror at jeg kunne gjort den bra, ellers ville jeg ikke søkt, men jeg tror også at det sannsynligvis er mange som er bedre formelt kvalifiserte. Men den som intet våger, intet vinner.
Postet 08-02-17 kl 11:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Blå!
Og input, så trist å høre Hvor kommer sånne tanker fra?

Jeg ble så glad da jeg hørte at frøkna var blitt overfalt med knusekoser da hun endelig kom på skolen igjen etter å ha vært syk en uke. Det tok nøyaktig halvannen dag før hun gikk ned for telling igjen med omgangssyke. Såeh, dagens hyggelige planer med sønnen ble erstattet av atter en dag med sykt barn. Denne natta var ikke sånn kjempefestlig, så det hadde gjort seg med en mage som tålte kaffe

Snø og sol ute, om ikke annet!
Postet 08-02-17 kl 11:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Hvor kommer sånne tanker fra?
Ikke fra meg i hvert fall, selv om jeg føler det nøyaktig på samme måte når jeg kler på meg vintertøy selv. Men jeg er jo tjukk da, så... Jeg antar at det er noe de snakker om på skolen da?
Postet 08-02-17 kl 11:55 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter og ser på Mazerunner 2 med syk tenåring, og er helt satt ut av hvor lik han hovedrollen er min eldste.
Postet 08-02-17 kl 12:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har så vondt i magen av nerver at jeg klarer ikke stå oppreist...
Postet 08-02-17 kl 14:59 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Hva skjer, Pappalille?
Postet 08-02-17 kl 15:42 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi skulle fått besøk i dag, men de har ikke dukket opp...
Postet 08-02-17 kl 16:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Så kjedelig. Fortsatt ikke kommet?
Postet 08-02-17 kl 17:57 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no