Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Jeg gleder meg veldig til helg. Den blir ekstremt rolig. Mann og sønn skal til Tyskland og se på fotballkamper. De booket inn en kamp med Dortmund fordi det svirret rykter om at Erling Braut Haaland skulle spille der, men at han skulle bli slik en stjerne på noen få uker ante de virkelig ikke. Så nå gleder de seg litt ekstra.

Jeg trenger egentlig sol og varme og har masse fri tilgjengelig. Jeg lurer på om jeg skal undersøke mulighet for sydenferie i vinterferien.
Postet 06-02-20 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Torsdag

Jeg har endelig en dag med møter. Jeg blir litt gal av å bare sitte ved maskinen hele dagen.

Og så skal jeg ut og spise og på teater i kveld.
Postet 06-02-20 kl 08:43 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel

Torsdag

Spis ute uke her. Vi har planer om å dra til byen i lunsjen og spise.
Postet 06-02-20 kl 08:40 av millact millact er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar

Torsdag

Lang dag på kurs i dag. Jeg trenger masse kaffe, kjenner jeg.
Postet 06-02-20 kl 08:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel

Onsdag

Tjorven, dropp foreldremøtet, med god samvittighet! Jeg droppet et for eldste i går, skulle være noe felles for hele skolen (inkludering) og foreldrenettverk etterpå. Jeg går på alt, alltid, og er i turkomiteen i klassen og vet at det vi gjør der ift klasseturen er for å inkludere alle. Jeg ble hjemme og malte i stedet.

Håper det ordner seg på jobb, vi har mye konflikter hos oss, det er ikke noe særlig i det lange løp.
Postet 05-02-20 kl 12:30 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar

Onsdag

Hjemmedag her siden jeg er 50 % sykemeldt. Bruker dagen til vurderingsarbeid. Tenkte å prøve meg på å gå en tur etter et gitt punkt i bunken, men tror det utgår pga. været; jeg begynner å hoste av kald luft, og i dag er det flere minusgrader og mye vind. Mulig jeg rett og slett tar bussen til byen og tar meg en kaffe. :stallstien:
Postet 05-02-20 kl 12:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Onsdag

Av og til er jobben litt mye. I dag har jeg bare lyst til å gå hjem, sette på en tvserie og finne et strikketøy. Og helst ett glass vin.

Heldigvis er et en viss sjanse for alt sammen til helgen.
Postet 05-02-20 kl 12:13 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar

Onsdag

Sitter på kommunestyremøte, men er her sånn passe i ånden fordi jeg fremdeles er litt skral og ikke vært i form til å forberede meg skikkelig.

Mannen var på utviklingssamtale sammen med mini igår og det gjorde meg glad. Masse skryt og god faglig og sosial utvikling.
Postet 05-02-20 kl 11:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Onsdag

Jeg har utsatt en oppgave en stund, noe jeg har grudd meg til i en periode. I dag har jeg en så dårlig dag i utgangspunktet at jeg bare bestemte meg for å gjøre det. Fint å kjenne på den lettelsen.
Postet 05-02-20 kl 11:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Onsdag

Sånt er kjipt, Tjorven. Og du kan droppe foreldremøtet om du har null utbytte av det.

Jeg er hjemme med sykt barn igjen, men kan forhåpentligvis gå på skolen imorgen. Feberfri dag 2 nå.
Så det blir nok noe hjemmekontor også.
Postet 05-02-20 kl 10:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar

Onsdag

Tjorven

Mammapoeng for dagens lunsj til unga. Har til og med matpakke nr. 2 til meg selv.
Postet 05-02-20 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar

Onsdag

Tjorven

Selvsagt dropper du det foreldremøtet og gjør noe hyggelig i stedet.

Jeg har stress på jobb og et spørsmål jeg ikke får svar på og har sovet dårlig etter at tenåringen trengte å diskutere noe rett etter at jeg hadde sovnet i går kveld.

Men. Jeg har ingen planer etter jobb, så jeg skal trene og så skal jeg prøve å finne på noe godt til middag.
Postet 05-02-20 kl 09:42 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar

Onsdag

på Tjorven, og du, det foreldremøtet hadde jeg glatt droppet.
Postet 05-02-20 kl 09:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar

Onsdag

Sånt er tungt, Tjorven! Stor sympati.

Jeg har måket snø i 50 minutter i morges, og er fortsatt ikke ferdig. Men siden det snør enda og jeg skal ha hjemmekontor første halvdel av dagen fant jeg ut at jeg kunne like gjerne ta en pause og ta en ny tørn litt senere. Det er god trening men nå er jeg nesten helt av i armer og rygg.
Postet 05-02-20 kl 09:32 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Onsdag

Jeg står i en litt kjip konfliktsituasjon på jobb, og synes det er veldig tungt å skulle være her hver dag. Ledelsen støtter meg og sier at jeg bare skal legge dette bak meg, men det er tøft allikevel.

I dag lurer jeg faktisk på om jeg skal skulke et foreldremøte på skolen. Det skal handle om to ting: 1) skolegrenser for ungdomsskolen 2) Sosiale medier for 7. klassinger. Ettersom vi ikke bor innen skolekretsen så vet jeg allerede at vi ikke får plass på den skolen de fleste sogner til hos oss, og knerten har uansett søkt en del andre skoler. Når det kommer til sosiale medier, så er dette en ikke-eksisterende arena for min sønn. Han er ikke der og vil ikke være der. Så det blir himla lett for meg å si at han overholder 13-årsgrensene, men samtidig så vet jeg at det ikke er min fantastiske grensesetting som er årsaken. Jeg har alltid veldig samvittighetsfullt møtt opp, men denne gangen vet jeg ikke helt om jeg får det største utbytte.
Postet 05-02-20 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Onsdag

Bare to dager til storesøster kommer hjem på besøk. Jeg gleder meg!
Postet 05-02-20 kl 09:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Onsdag

Morn! Jeg frøs i natt, så nå er jeg kledd for polekspedisjon. Relativt rolig dag på jobb. Tilsynsvakt i hall i hele kveld.
Postet 05-02-20 kl 09:23 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar

Onsdag

Morgen

Mye vær ute, straks jobb, men jeg kjenner at jeg burde holdt meg hjemme i dag også.
Postet 05-02-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar

Tirsdag

God formiddag! Høyt tempo på alle fronter om dagen, unntatt i hodet mitt, dårlig kombo. Nå er det plutselig skikkelig februar med snø og minusgrader, heftige skifter, på søndag var det helt vårlig.
Postet 04-02-20 kl 11:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Tirsdag

Møte klokka åtte blank burde være forbudt!

La meg nå starte litt sakte med kaffe og e-poster da. Bare et kvarter.

Full dag i dag!
Postet 04-02-20 kl 10:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Tirsdag

God kaffe til frokost i dag, kom meg tidlig på jobb. *små gleder*
Postet 04-02-20 kl 10:42 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Tirsdag

Jeg har en svak, svak pipelyd i ene øret.
Postet 04-02-20 kl 10:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Tirsdag

Kommet meg på jobb.
Postet 04-02-20 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar

Tirsdag

Jeg hadde forsinket taxi i dag, som gjorde at jeg ikke rakk planlagt flytog. Likevel rekker jeg en kaffe på OSL. Har jeg blitt gammel?

Hjelper jo at flyet går etter 9, da.
Postet 04-02-20 kl 09:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar

Tirsdag

Hjemmekontor med to forkjølete/febersyke unger. Begynner nesten å mistenke at de har influensa, det har de ikke hatt siden svineinfluensaen for 10 år siden.
Postet 04-02-20 kl 09:12 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar

Tirsdag

Oppe i halv seks-tiden, våken mange ganger før det. Mulig det er lurt å ikke jobbe til en time før en legger seg. Tett dag med møter, kursholding og greier, kronet med et foreldremøte på kvelden. Huhei!
Postet 04-02-20 kl 08:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Tirsdag

Vært oppe siden 04.15. Føles som midt på natta. Nå venter jeg på boarding til Førde lufthavn, Bringeland.
Siste Førdeturen med jobben.
Postet 04-02-20 kl 08:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Tirsdag

Litt gjesp her også, men jeg har i det minste fått opp alle av sengene. Nå er Vesla inne i sine sedvanlige førti minutter med børsting av hår, det gir meg litt pusterom.
Postet 04-02-20 kl 08:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Tirsdag

You and me
Postet 04-02-20 kl 08:19 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar

Tirsdag

Postet 04-02-20 kl 08:13 av 007 007 er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.