Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 05-02-19 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først?

På jobb, venter på kaffe.
Postet 05-02-19 kl 07:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra. Trøtt i trynet altså.
Postet 05-02-19 kl 07:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn. Har kaffe, fyr i peisen og fortsatt sykt barn. Dagen tilbringes på sofaen igjen, men hey jeg er i myr bedre form. Klarer til og med levere i barnehagen som er like ved.
Studere litt da og binge litt på Netflix og lese litt roman tror jeg er dagens planer.
Postet 05-02-19 kl 08:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så bra Millen!! Godt det går fremover med formen!

Jeg var først på kontoret, etter å ha brukt dobbelt så lang tid til jobb som vanlig. Hjemveien i går tok tregangeren. Disse snødagene, skulle tro man kunne unngå kaoset, men nope!

Nuvel, dagslyset rakk å komme så vidt før jeg kom meg på jobb, det er deilig å se at det blir lysere og lysere! :krampepositiv:
Postet 05-02-19 kl 08:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Hjemme med magebarn på andre dagen. Ikke lett når man ikke vet hva ungen reagerer på. Vi har begynt med Matdagbok, så får vi se om vi finner synderen.
Postet 05-02-19 kl 08:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg gleder meg til skitur i kveld!

Det er meldt regn og plussgrader i Oslo lørdag, så her er det bare å bruke muligheten til silkeføre mens man kan!
Postet 05-02-19 kl 08:27 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Og så kan man undre seg over folk. Vi bor innerst i en smal blindvei. De fleste må måke vekk brøytekanter for å komme seg ut fra huset sitt.

De ytterst sjarmerende lenger uti veien som måkte sin brøytekant til digre klumper midt i veien i stedet, som de dermed ikke trenger å forholde seg til, men som min vanlige bil ikke klarer å kjøre gjennom, fikk en alvorsprat i går kveld.
Postet 05-02-19 kl 08:31 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er trett. Jeg har nå vært sylteforkjølet i godt over en uke og med liten mulighet til å ta det litt rolig for å få det til å gå over. Og jeg kjenner at det går ut over psyken i lengden. Jeg orker ingenting og har bare lyst til å gå hjem og legge meg på sofaen.

Men ting som må ut, må ut. Og jeg er bare forkjølet. Så jeg sitter her og drikker te og synes synd på meg selv i stedet. Gleder meg til helg.
Postet 05-02-19 kl 08:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg må ha trykket på feil knapp på kaffemaskinen, kaffen var supersur, neste kopp var bedre.
Postet 05-02-19 kl 09:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her har regnet effektivt fjernet det bittelille som var av snø. Litt glatt er det, da regnet fryser på bakken. Men det er såpass greit vær at skolen kjører utendørs fotballturnering og fotballlaget til jentungen har treninger som vanlig utendørs.
Postet 05-02-19 kl 09:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg liker ikke vinter.
Postet 05-02-19 kl 11:31 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg liker godt å pendle til tror-vi-har-vinter-men-i-virkeligheten-har-vi-oktober-land nå for tida. Snøklokker og påskeliljer!
Postet 05-02-19 kl 12:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg elsker vinter! Bare nevner det.
Postet 05-02-19 kl 12:22 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vinter er greit nok, men det trenger ikke snø så mye mer nå på noen dager. Særlig ikke i morgen tidlig når jeg må være superkjapp avgårde for å levere og i tillegg hente.

Ukens første arbeidsdag for meg, som har begynt med fri-mandag noen måneder. Rydder opp i dårlige samvittigheter. Må ha kaffe.
Postet 05-02-19 kl 12:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg pleide å elske vinter, men både i fjor og i år har det vært så mye av den. Jeg liker veldig godt at det ikke bare er slaps rundt omkring, men det er jo unektelig litt irriterende og upraktisk å måtte kravle over store brøytekanter, gå i veien med livet som innsats og måke innkjørselen tre ganger om dagen.
Postet 05-02-19 kl 12:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Speilglatt i sør, men nå er det plussgrader og sol og både snø og is smelter! Kan bli glad av mindre. En til her som ikke liker vinter.
Postet 05-02-19 kl 13:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er glatt i dag, men jeg liker vinter når den er som nå - nysnø og vindstille og bare såvidt under frysepunktet. Veldig lyst og pent er det. Og når man i tillegg slipper å måke snø eller kjøre bil på glatt føre, så er det i grunnen ikke så mye å irritere seg over.
Postet 05-02-19 kl 13:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er ikke glad i vinter. Men seff, når man får slike dager som det ble i dag og sola begynner å varme litt, veldig deilig. Bare 23 dager igjen av den siste vintermåneden.
Postet 05-02-19 kl 14:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg elsker vinter.

Men innrømmer at det var et sant helvete å sykle hjem fra jobb i Oslo i går.
Postet 05-02-19 kl 14:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemme fra jobb, nå skal jeg ikke på skolejobben min før om en uke, syns egentlig det er helt greit nå. Skal innom på noen møter, men ikke noe undervisning før på tirsdag.
Postet 05-02-19 kl 15:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Har vært på kveldskjøring i tryvann, og det var så gøy! Jeg er imponert over læringskurven til 6-åringene mine, fortsetter de slik er vi klare for de stor bakke om kort tid!
Postet 05-02-19 kl 21:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no