Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 18-04-17 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Ein kopp kaffi no, ein ny når eg kjem til hotellet der me skal ha planleggingsdag. Dette er hardt, ass.
Postet 18-04-17 kl 08:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
2 t søvn og tidlig på jobb.
Klar for vårinnspurten.
Postet 18-04-17 kl 09:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Å nei, påskeferien er over allerede. Jeg har fått opp to vrangsvøvde barn og er snart klar for jobb selv. Heldigvis en kort uke!
Postet 18-04-17 kl 09:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er oppe og er vel sånn høvelig klar for kurs, ungene sover, og skal for første gang prøve seg alene hjemme mens jeg er på jobb. De har bestefar i bakhand da om ikke annet. Gleder meg til sommerferie, da håper jeg på barnefri og masse kjærestetid. Her er forøvrig vinteren tilbake, jaja det er vel en siste krampetrekning får vi håpe.
Postet 18-04-17 kl 09:05 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tåtti sin avatar
Mandag etter ferie er alltid nedtur. Det fine med denne er at den er tirsdag. Jeg regner uansett ikke med å finne på noe revolusjonerende i dag.
Postet 18-04-17 kl 09:05 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mårn. Jeg ble stressa når jeg kom på jobbeskolen min og det ikke var unger her, måtte sjekke skoleruta og her har de enda ferie, men mine unger skulle heldigvis på skolen.
Postet 18-04-17 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi kom hjem fra Beijing på søndag, og i dag hadde vi en jetlagindusert sweet spot der alle i familien var A-mennesker, og skvatt opp i skikkelig tid uten å mukke det aller minste. Jeg regner med at det ikke varer. Ikke minst for meg selv.
Postet 18-04-17 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Poden har påskeferie hele denne uken også, men snekkeren driver og river og snekrer og bygger hjemme hos oss, så det er ikke så hyggelig å være hjemme, derfor tok jeg ham med på jobb. Ikke så greit å få ham opp halv åtte, stakkar, men det gikk nå på et vis, og nå er han plassert på en ledig plass i kontorlandskapet med laptop og hodetelefoner.
Postet 18-04-17 kl 10:06 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jentungen min synes tydeligvis det var helt greit å komme til barnehagen igjen. Litt mer sukk og stønn for skolegutta, men de kom seg nå avgårde de også!
Postet 18-04-17 kl 10:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har tyyyynn kaffe. :sutre:
Postet 18-04-17 kl 10:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har kaffe, epler og Dent. Og har lyst på mer ferie.

Men det har vært en deilig uke og i dag er det fint vær og jeg skal ikke klage for mye.

42 arbeidsdager og to eksamensdager igjen til sommerferien.
Postet 18-04-17 kl 10:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har sovet så dårlig i natt at jeg følte meg regelrett full da jeg våknet. Mann som snorket og spilte fotball i søvne i kombinasjon med feriemodus gjør ikke underverker for søvnkvalitet altså.

Nå sitter jeg og klamrer meg til en kopp kaffe og prøver å finne ut hva som skjer denne uka. Veldig fornøyd med at jeg husket passordet på PC og å kjøpe nytt månedskort til toget, det er ikke så lite bare det.
Postet 18-04-17 kl 10:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Brutal start på uken.
Postet 18-04-17 kl 11:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå har jeg vært på kontoret i nesten to timer. Er ikke det nok?! Skal jeg liksom jobbe også?!
Postet 18-04-17 kl 11:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Både ungene og jeg har fri i dag og jeg skal bruke dagen til å koke sammen noen spørsmål. Skal gjøre research til krimboka jeg skriver og har fått lov til å komme inn på politistasjonen for å ta en titt på lokalene og få høre hvordan de jobber med drap. Dette kommer til å bli så bra!
Postet 18-04-17 kl 11:10 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har fri i dag også så de og faren lå og snorksov enda da jeg ruslet til bussen for å dra på jobb. Rolig start, det største dilemmaet er hva jeg skal ha til lunsj.
Postet 18-04-17 kl 11:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
På jobb i dag, men fri i morgen. Myk start er viktig etter ferien.
Postet 18-04-17 kl 11:24 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har egentlig ikke myk start. Nok å gjøre og Oslotur i morgen.

Men jeg lager med en myk start likevel, med å drikke kaffe og prokrastinere. Jeg vil hjem og være i hagen.
Postet 18-04-17 kl 11:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite som minner om myk start her, full rulle med undervisning og hodepine. Sistnevnte er kjipest. Jeg var klar for en uke ferie til jeg, egentlig.
Postet 18-04-17 kl 11:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sov ca. ingenting i natt til tross for fysisk og sosialt superaktiv ferie på fjellet, og kastet inn håndkleet og sovnet heldigvis etter at mannen stod opp. Resten av uken er en heftig affære, og kjennes fortsatt ikke helt gjennomførbar ut med denne formen. Har sovet greit nå, resten av dagen må det lades, håper på en bedre dag i morgen.
Postet 18-04-17 kl 12:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tilnærmet søvnløs natt her også, og mange triste tanker i hodet. Heldigvis hjemmekontor, bare synd at vervet mitt fører meg ut av huset om et par timer likevel. Jaja, blir antakelig et hyggelig møte. Det er sol da, det er alltids noe!
Postet 18-04-17 kl 13:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Dypt nedi kaffekopp nummer fire og nå begynner det å hjelpe på.
Postet 18-04-17 kl 14:10 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Skolefri her i dag og unger på selvstyr. Ikke bare bare.
Postet 18-04-17 kl 23:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Skolefri her også. Ungene var alene hjemme for første gang på en sånn dag, jeg har som regel sendt dem til besteforeldrene. Men det hadde gått helt fint.
Postet 19-04-17 kl 00:27 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Mine to også alene. Huset fullt til tider og rot, men de koste seg. Fort å rydde da jeg kom hjem. Glad de har fine venner å være med.
Postet 19-04-17 kl 01:01 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no