Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 15-01-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Mandag.
Det er vel bare å innse at jeg er syk, igjen, for ørtende gang denne høsten/vinteren.
Hjemmedag under dyna.
Postet 15-01-18 kl 07:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Uff, da, Trixie! God bedring!

Jeg er på jobb etter koselig frokost med niese på overnatting.

I dag skal jeg visst gjøre ting jeg ikke kan. Ja, ja, til arbeid!
Postet 15-01-18 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring, Trixie!

Jeg skal på kurs i dag og begynner derfor en time senere enn vanlig. Helt greit på en mandag.
Postet 15-01-18 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Trixie.

Mandag, kaffe og ingen planer. Se mer Broen da. Begynte lørdag med sesong 1, og er nå halvveis i sesong 2.
Men, noe jobbsøk og kanskje en yoga økt før Broen?
Først kaffe..
Postet 15-01-18 kl 09:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ikke så støl som jeg trodde jeg skulle bli da jeg la meg - det er jo en god ting. Ville og jeg var i slalombakken i går, hennes første tur noengang og min første på 25 år. Det gikk fint, så da spørs det om jeg ikke må ut på jakt etter brukt utstyr.
Postet 15-01-18 kl 09:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God bedring Trixie.

Trøtt morgen her, mannen kom hjem fra helgetur sent i går kveld, og da ble vi sittende oppe og prate i stedet for å sove. Merker det i dag.
Postet 15-01-18 kl 09:48 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sånn går det når man absolutt skal drive med ekteskapelig kommunikasjon, Palmen.


Jeg er straks på vei til jobb, under tvil, har verkekropp om dagen og skjønner ikke hvorfor.
Postet 15-01-18 kl 09:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal visst ut på reise i stormen. Hurra!
Postet 15-01-18 kl 09:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Denne uka er overfylt med avtaler, dugnader, bursdagsfeiringer, folkemøter, foreldremøter og korps, så det er bare å brette opp ermene og slappe av mens man er på jobb.
Postet 15-01-18 kl 10:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det blåser ute, men mannen tente opp før de dro så det er litt koselig med ruskevær. Kaffe på kanna og er klar for tre timers strømstans.
Postet 15-01-18 kl 10:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å holde presentasjon for tre rådmenn og tre ordfører, og føler meg høy på adrenalin.
Postet 15-01-18 kl 10:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter på legekontoret og venter. Ofte lang ventetid her, men det er verdt det. Det betyr at legen tar seg nok tid med hver enkelt pluss tar inn hastetilfeller. Kjedelig å vente, men neste gang er det kanskje jeg som nyter godt av denne ordningen.
Postet 15-01-18 kl 10:56 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Hjemme med sykt barn. Elsker utsikten vår, nå kan jeg sitte og se på vinden som herjer samtidig som jeg følger med på Flight Radar for å sjekke om flyene kommer seg ned. #smågleder
Postet 15-01-18 kl 11:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Godt gjennomført.

Jeg er på jobb og litt stresset. Mye å gjøre, men med syk tenåring hjemme har jeg likevel tenkt å gå tidlig. Av og til må jeg prioritere hjemmefronten også.
Postet 15-01-18 kl 11:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Så gøy, Tjorven.

Mandagsmandag her. Til tross for det er jeg ganske blid!
Postet 15-01-18 kl 11:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Yay, Tjorven!

Jeg starter det nye året med å være syk. Influensa med både det ene og det andre attåt. Nå sist et kledelig utslett. Selv om jeg visstnok, i følge legen, skal være over selve sykdommen nå som utslettet får utfolde seg, er jeg slapp og sliten etter sykdommen, og etter alt stresset med å prøve å få gjort noe til tross for den.

Herfra går det bare oppover, sant?
Postet 15-01-18 kl 12:06 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på jobb, 3/4 ute i en lang undervisningsøkt for lærerstudentene mine. Etter å ha brukt ett år på å undervise i ting jeg egentlig ikke kan skal jeg nå undervise i det jeg virkelig kan. Det er vanskelig! Ellers så blåser det ganske friskt her også i dag, 18 m/s merkes bra når man skal sykle over en fjord, og for så vidt også når man skal sykle langs fjorden med vinden midt i ansiktet. Med masse strøsand i lufta i tillegg føles ansiktet skikkelig sandblåst. Spent på hjemturen i kveld, da skal det visstnok blåse enda mer...
Postet 15-01-18 kl 12:19 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Ai, det høres ikke trygt ut! 18 m/s?? Man sykler vel ikke da??
Postet 15-01-18 kl 12:21 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Joda. Brua stenger når det nærmer seg 30 m/s. Litt usikker på hva som er maks vind jeg har syklet i, men 18 er ikke nytt. Det gir litt ekstra adrenalin da.
Postet 15-01-18 kl 12:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Når man har vært forkjølet lenger enn anbefalt bruksperiode for nesespray, vet man at bihulebetennelsen nærmer seg med stormskritt. #gammeltjungelord
Postet 15-01-18 kl 12:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ikke snakk, Candy! *gikk av Otrivin i går*
Postet 15-01-18 kl 12:59 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Bihulebetennelse er djevelens verk.

Jeg har, bank i bordet, holdt meg klar av den i over et år nå. Teorien min er at yoga, med mye fremoverbøyde stillinger, har hjulpet.
Postet 15-01-18 kl 13:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Etter en rolig dag på jobb er det nå håndball-EM og strikketøy. Mellomste er ikke helt i form, så han står over treningen i dag. Dermed slapp jeg unna kjøring i snøen. Bedre å stå over i dag og være klar for kamp i morgen.
Postet 15-01-18 kl 19:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no