Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 16-09-19 kl 09:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har humpet meg ned på jobb. Foten min er forferdelig vond. Morgenen har vært preget av at en elev har mistet faren sin i en stygg ulykke i helgen. Prepping av lærere og verifisering av informasjon.

Nå vurderer jeg hvor lenge jeg orker å sitte her før jeg bestiller taxi til legevakten, for dette er utrolig vondt.
Postet 16-09-19 kl 10:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, Blånn, det var en bratt mandag!

Jeg har flyttet ganske mye ved et ganske langt stykke i helga, så jeg er støl i bein og armer. Kjenner at jeg lever. Har tatt på røde bukser for å innbille meg selv at jeg omfavner mandagen.
Postet 16-09-19 kl 10:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff, Blånn, det høres krevende ut både jobbsituasjonen og foten. Hva har skjedd med den?

Vedbæring er sånt som virkelig konfronterer den moderne kroppen med virkeligheten, ja. Blondie.

Jeg fryser og har vondt i halsen og i kroppen. Mannen fikk mannfluensa i går og jeg vil virkelig ikke være smittet.
Postet 16-09-19 kl 10:17 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blånn. Heftig mandagsmorgen.

Jeg har vært effektiv. Vært med minsten til fysio og bestilt service på bilen.
Og så trodde jeg jeg slapp unna en langtur om 2 uker, men neida.
Postet 16-09-19 kl 10:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Blånn. Huff, brutal start på uken.

Her starter uken med hjemmekontor og en 12-åring som spyr .. yey. Jeg tror jeg skal prøve å vaske litt innimellom jobbingen. Klor og antibak.
Postet 16-09-19 kl 10:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til den syke, Mex.
Her er det forkjølelse det går i. Håper jeg går klar.
Postet 16-09-19 kl 10:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Forkjølelse her og. Tilbragte noen timer vertikalt i sofaen i natt for å få puste. Prøver meg på horisontalen under dyna en stund nå.



(Den der er både til selvmedlidenheten min og til dere andre)
Postet 16-09-19 kl 11:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
To uker med forkjølelse og dårlig form her. Var på jobb forrige uke, men det var litt mot bedre vitende. I dag blir det sofapassing og legebesøk.

og på alle som trenger det!
Postet 16-09-19 kl 11:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ikke for å skremme eller male fanden på veggen, men det går en del kikhoste for tida. Jeg trodde at man var immun dersom man var vaksinert, men det viser seg at vaksinen ikke har så lang virksomhet, og dermed kan ungdommer og voksne som ikke har fått påfyll av vaksine smittes.
Postet 16-09-19 kl 11:35 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jada, minsten fikk kikhoste da han var 5 eller deromkring hvis jeg ikke husker helt feil.
Men min hoster nå så han brekker seg med en gang han rører på seg.
Postet 16-09-19 kl 11:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hysjda, Heilo! Jeg har vært sjuk i to uker nå og er drittlei og googla lungebetennelse senest i går.

Men har jo jobba hver dag så det er liksom ikke noe å dra til legen etter heller.

Nuh: jobb, en del på tapetet i dag og kommer neppe til å rekke alt, så får bli en økt etter kveldens foreldremøte i stedet for.
Postet 16-09-19 kl 11:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Postet 16-09-19 kl 11:45 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
til alle som trenger det eller bare vil ha fordi.

Var kommet inn i en fin jobbflytsone og så gikk brannalarmen. Nå venter jeg på lunsj.
Postet 16-09-19 kl 11:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg tror jeg tok vaksine for to år siden, så det burde være greit. Jeg har flere symptomer enn hoste, så lege it is.
Postet 16-09-19 kl 12:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Blånn Det er tøffe tak om dagen. Høres ut som foten bør få et legebesøk, for det er ikke vanlig at det gjør så vondt.

Her er det en normal arbeidsdag så langt, foreldremøte for 9.klassingen i kveld. Mye møter og kurs resten av uken. Deilig å bare jobbe ett sted.

God bedring til alle syke, og vel overstått mandag morgen til resten av gjengen. og
Postet 16-09-19 kl 12:37 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blåmandag for flere her ser jeg. Selv har jeg et sårt tiltrengt hjemmekontor. Effektiv jobbing og litt klesvask på si...
Postet 16-09-19 kl 13:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Reiste til legevakten rett før 11.30. Her er man ikke alene. Lydbok og strikketøy er fint.
Postet 16-09-19 kl 13:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Blånn:
Postet 16-09-19 kl 14:19 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
The waiting game. Du rykker stadig framover i køen. Sett legen, tatt røntgenbilder og venter nå på dommen. Hadde jeg enda dansa på høye hæler, men neida. Dobbel 70-årsfeiring og særdeles rolig.
Postet 16-09-19 kl 15:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Travelt som bare det på jobb i dag, toppet med idiotiske nyheter om tunnel åpning. Jaja, neinei, nå skal jeg hjem.
Postet 16-09-19 kl 15:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Go'ettermiddag! Her er formen på vei ned også, vond hals og trøtt som en strømpe. Har vel bare meg selv å takke med utagerende partyhelg, lite søvn og for lite klær til uteaktivitet som viste seg å være for lite action til å holde varmen. Jeje, det går vel over igjen.
Postet 16-09-19 kl 16:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Blånn, hvordan gikk det?
Postet 16-09-19 kl 23:08 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Takk som spør. Ikke brudd. Bare en kraftig overbelastning/betennelse/slimposegreie ved båtbeinet. Kjøre maksdose ibux og paracet til det gir seg. Men fytti så vondt det har vært. Selv stupe over sykkelen og få brudd i hånda er barnemat mot dette her.
Postet 17-09-19 kl 00:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og der har det vært knivstikking på Grønland. Vi får håpe ingen elever var vitner til det...
Postet 17-09-19 kl 00:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no