Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 11-08-17 kl 06:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Solmorgen her, så kaffe inntas på trammen. Snart avgårde til arbeidshelg hos familie. Satser på oppholdsvær.
Postet 11-08-17 kl 07:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fant meg en ny vei til jobb i dag som er ypperlig når man har el-sykkel, vanlig sykkel not so much. Men noen minutter spart der også gitt.

Det er fredag, det kan det jubles for.
Postet 11-08-17 kl 07:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Første arbeidsuke etter ferien snart ferdig. Spiser frokost på jobb, kaffekoppen er fylt opp, så det er vel bare å brette opp ermene. Ungene har fått i oppdrag å hamiddagen klar i ettermiddag. Taco that is.
Postet 11-08-17 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er jo lønningsdag også. Etter først en mnd uten lønn fra ny arbeidsgiver(hadde spart feriepengene fra tidligere arbgiver) også en mnd med 5000kr mindre i lønn grunnet ferie var det deilig å få full lønn igjen.
Postet 11-08-17 kl 08:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lønningsdag ja, det er det jaggu!
Postet 11-08-17 kl 08:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ingen lønning her i dag, men sol og kaffe og snart helg.
Postet 11-08-17 kl 08:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sol og flott vær her.
Et stk barn har fått ansiktet fullt av utslett så vi må en tur til legen idag.
Ellers være hjemme å kose seg i sola.
Postet 11-08-17 kl 08:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag! Jeg har strengt tatt jobbet halvannen dag hittil denne uken, men med mye nytt for hele familien skal det bli godt med helg allikevel. Hjemmekontor i dag også, nå med fungerende pc og konkrete oppgaver, så da skal jeg nok få gjort en hel del.
Postet 11-08-17 kl 08:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hei hvor det går. Nå skal jeg suse avgårde til lysløypa i forbindelse med jobb nr 1 før jeg pakker ferdig sekken for fjelltur i forbindelse med jobb nr 2. Og jeg som trodde jeg hadde kontorpotetjobber.

Ha en fin dag alle sammen!
Postet 11-08-17 kl 08:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen!! Fredag!! Helg!!!

Strålende sol og fint vær, det skal utnyttes til å grille med venner på besøk hos oss i ettermiddag. På dagtid blir det kun å se på den fra kontorvinduet, men alt føles litt lettere når det er fint vær ute! Er så trøtt som jeg knapt har vært før, har nå jobbet tre uker, like lenge som jeg hadde ferie. Denne helgen må bringe mye søvn, ellers bærer det helt galt avsted.
Postet 11-08-17 kl 08:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredagstemning her også gitt. Det er ingenting som slår de første fredagene etter ferie eller permisjon. Når man virkelig føler at man har fortjent helga.
Postet 11-08-17 kl 08:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Veldig fredagsstemning her også. Jeg gleder meg intenst til helg etter en veldig hektisk første jobbuke.

Jeg skal jobbe litt ekstra og så skal jeg trene på vei hjem, men så skal det bli helg uten noen planer eller forpliktelser.
Postet 11-08-17 kl 08:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har null jobbentusiasme i dag, kjenner jeg. Skal trene etter jobb og så hjem og lage hvit pizza. Uka har gått kjempefort.

Jeg har sovet mye og godt om nettene denne uka, men jeg Er Så Veldig Trøtt. Jeg skal ut med noen venninner i morgen kveld, og bare tanken på å måtte være våken og opplagt gjør meg stresset.
Postet 11-08-17 kl 09:01 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sol! Øya! Fredag! Bambikjole!
Postet 11-08-17 kl 09:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har ferie i dag for å fikse og ordne og kjøre halve østlandet rundt. Og så ringte sjefen kl 0720.
Postet 11-08-17 kl 09:20 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mannen og jeg har bryllupsdag i dag, så vi skal ut og spise etter jobb, mens ungene får seile sin egen sjø hjemme. Endelig store barn!

Men før det er det svosj, svosj og mye jobb.
Postet 11-08-17 kl 09:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag, ja! Og jeg skal ikke jobbe stort heller – dagen går med til (byråkratisk) møte og (morsom) lunsj, og så skal jeg jammen gå hjem tidlig.
Postet 11-08-17 kl 09:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag gitt og første arbeidsuke er over snart etter ferien. Kjenner det er godt å tenke på at jeg har igjen to turer og seks dager ferie. Men det går fint å begynne på jobb igjen altså. Dagen begynte med kaffedrikking med kollegaer og må nå produsere noe før lunsj. Helga er fylt opp med barnebursdag, dugnad, hagefest og korøving for junior. Merker at hverdagen er tilbake for kveldene og helgene er fylt opp fremover.
Postet 11-08-17 kl 09:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sitter her og tenker på om jeg skal kjøre til nærmeste"by" for å kjøpe meg et par bukser. Eller kanskje jeg venter til mandag.
Postet 11-08-17 kl 10:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Aleneforelderuka med meg som Tårnfrid er snart over. Og både mor og barn lever.

Nå er det cuphelg og lørdagsdugnad, og så normaliseres situasjonen noe.

Puh, det er jammen hektiske oppstartsuker etter ferien, altså.
Postet 11-08-17 kl 10:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fredag mister sjarmen når helga er full av jobb.
Postet 11-08-17 kl 10:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal til Haukeland i dag. Ser ikkje litt fram til det ein gong. Så her er det berre om å komme seg gjennom dagen. Helga skal brukast til soving og studier.
Postet 11-08-17 kl 11:04 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hjertensfryd.
Postet 11-08-17 kl 11:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har lyst til å ta med mannen min på date på Øya i dag, men jeg er visst ikke den eneste som tenkte at det var en god ide å møte opp på utsalget av de siste billettene. :snufs:
Postet 11-08-17 kl 11:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har gått amok på hm home mens jeg venter på at bilen skal bli ferdig på verksted. Nå har jeg satt meg ned midt i senteret for ikke å bli blakk, og for å hvile verdens teiteste møkkabein.
Postet 11-08-17 kl 11:08 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sender deg godvibber, Hjertensfryd.
Postet 11-08-17 kl 11:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjertensfryd
Postet 11-08-17 kl 13:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg sender alle gode vibber jeg kan, Hjertensfryd!
Postet 11-08-17 kl 13:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lykke til. Hjertensfryd!

Vi har Øya-fri og barnefri og har sovet lenge og drukket kaffe; jeg har somlet meg til å sende refusjonskrav til Norwegian for kansellering og to dagers forsinkelse da vi skulle hjem fra ferie, og nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal gå og stemme før jeg går på Øya. Bare jeg finner ut hvem jeg skal stemme på først.
Postet 11-08-17 kl 13:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tenker på deg, Hjertensfryd!
Postet 11-08-17 kl 13:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gode vibber, Hjertensfryd.

Jeg fikser og ordner og setter opp møter i øst og vest, det er nå litt greit å være i gang igjen også. Men fortsatt klar for helg, da. Og så har jeg bestilt flybillett til USA om noen måneder! Hvis bare konferanseregistreringen begynner å virke nå, så blir det bra.
Postet 11-08-17 kl 13:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Takk for gode tanker. Gjekk greit i dag. Var eit fornuftig menneske eg snakka med.
Postet 11-08-17 kl 20:19 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det var godt å høre, Hjertensfryd!
Postet 11-08-17 kl 21:32 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Pamina sa det.
Postet 11-08-17 kl 22:10 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no