Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 26-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Mandag og jobb på meg. Resten av gjengen er på hytta. Det er blå himmel og sol så det er veldig fint ute nå, men alt for kaldt. Åtte minus faktisk. Trenger kaffe.
Postet 26-03-18 kl 08:54 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Mandag. Jobb. Mentalt på ferie.
Postet 26-03-18 kl 09:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Jobb her også, men klarer ikke helt å komme i gang. Litt sånn småsyk følelse i kroppen, og har mest lyst å krype tilbake til senga. Snart ferie!
Postet 26-03-18 kl 09:57 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Mandag.
Allerede på høgskolens bibliotek, jobb senere idag.
Postet 26-03-18 kl 10:16 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, jobb her også. Bare en dag, så skal ikke klage på det. Litt rutineoppgaver før jeg prøver å få oversikt over alt jeg bør ha kontroll på før påske.
Postet 26-03-18 kl 10:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Er på hytta og ligger i senga. Snart opp til kaffe. Ellers sitte i sola se de andre grave frem terrassen med ca 2 meter snø...
Postet 26-03-18 kl 10:57 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig på jobb gitt, mange som bruker muligheten til litt ferie, mens jeg skal forsøke å komme litt ajour. Så kaffe og brette opp ermene, og så blir det påskeferie fom onsdag!
Postet 26-03-18 kl 11:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har feber og kjører hjemmekontorløsning, med jentunge i armkroken.
Postet 26-03-18 kl 11:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jobb her også, det er nok å gjøre selv om halve byen har tatt påskeferie. Får påskebesøk selv i ettermiddag, så Gut har blitt sendt på SFO for å få tiden til å gå, for det gledes enormt til besøket.
Postet 26-03-18 kl 11:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Jobb her også, men det er helt i orden. Har hatt en strålende helg på fjellet i Setesdal, så påskefølelsen kom tidlig.
Postet 26-03-18 kl 11:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jobb, ja, men her begynner ikke skoleferien før på fredag, så det føltes nokså normalt å pusle seg av gårde på kontoret. Bortsett fra sommertida, da. Det er ikke normalt, sunt, lurt eller noe som helst!
Postet 26-03-18 kl 11:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sommertiden kan gå og leke på motorveien.
Postet 26-03-18 kl 11:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Påskeferie er fint, nå er vi spist egg og bacon til frokost. Hadde en del bacon som gikk ut på dato i dag så greit å få det spist opp. Ingen planer for dagen, bare gjøre det som faller oss inn. Jeg håper at litt rydding faller meg inn.
Postet 26-03-18 kl 12:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare mann som ikke har påskeferie her, vi andre lurker rundt i pysjen. Dvs, jeg skal snart møte en kollega for retting, men det er jo koselig også. Snøstorm i dag, nedtur etter gårsdagens strålende vårvær.
Postet 26-03-18 kl 12:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gjesp. Sommertid. Jeg har stappa koffert (burde fått medalje), nå er det tid for litt gavehandling og botanisk hage, før vi flyr hjem til snø og krim og påskeegg. Kjenner det blir helt greit. :sliten:
Postet 26-03-18 kl 12:51 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Hyttekontor. Fascinerende med Win10 og VPN som forteller meg hvor lang tid alt tar. Det tok 11:32 å åpne ene systemet jeg skal bruke. Det er treigt i utgangspunktet så her går det unna ...
Postet 26-03-18 kl 13:09 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kaffepause i solveggen. Påskens første del består i å tømme ungenes rom for ræl. Og det tar tid. Dag 2 nå.
Postet 26-03-18 kl 13:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hyttepåske her👍 Finfin skitur og nå har vi spadd frem verandaen. Mye snø!
Postet 26-03-18 kl 15:54 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
17,5 km på ski i dag. Puh! I morgen skal jeg inn til Oslo til frisørtimen jeg bestilte for evigheter siden. Blir godt med en hviledag!
Postet 26-03-18 kl 18:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Mann og barn har gravd frem terrassen med 2 meter snø, jeg har sittet i solveggen med duste kne høyt for hvile.
Men etterhvert ble de ferdige og da ble det Prosecco i solveggen. :glad:
Og jeg kjenner i ansiktet at jeg har vært ute hele dagen... og det er deilig..
Postet 26-03-18 kl 19:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Magisk dag i fjellet. To mil på ski, vin i solveggen, fine folk og nydelig middag servert fiks ferdig.
Postet 26-03-18 kl 22:06 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no