Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 03-01-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Da starter hverdagen igjen. Pust dypt, kjør på og så er det snart helg igjen.
Postet 03-01-18 kl 08:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hverdag runde to her, gårsdagen var beintøff. Satser på litt mindre ull i hodet på jobb i dag. Sykdom herjer både kolleger og elever, så det er annerledesdager nå.
Postet 03-01-18 kl 08:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg starter dagen med hjemmekontor fordi jeg skal i et eksternt møte (i helt motsatt retning fra jobben min kl 9.30). Ungene hater at jeg er hjemme om morgenen, for jeg blir så stressa over hvor utrolig sakte alt får ... og hvor forferdelig seint de går hjemmefra. Snuppa starter kl 8.00 i dag, og hun gikk akkurat ut av senga. Vi bor ikke akkurat rett ved siden av skolen, så jeg synes jeg har lov til å være litt stressa nå, men jeg forsøker å forholde meg helt rolig.
Postet 03-01-18 kl 08:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Høstvær ute, pøsregn og vind. Snart komme meg avgårde.
Postet 03-01-18 kl 08:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her skulle hverdagen startet, men lillebror hadde noen runder med oppkast i går og er kvalm, når så i tillegg jeg er kvalm så kan det jo hende det er omgangssyke. Det er ikke noen bra start med tanke på at han omtrent ikke var på skolen de siste ukene før juleferien.
Postet 03-01-18 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Polarjenta: Hvordan går det med videre utredning av lillebror? Han har vel vært altfor mye syk i det siste, og sånn kan det jo ikke fortsette uten at det skjer noe?
Postet 03-01-18 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, og god bedring til lillebror, polarjenta!

På jobb, og har kaffe.

To viktige møter torsdag og fredag. Det første møtet er potensielt starten på et lite eventyr. Det andre kan vise seg å være det samme. Hjelpes, så spennende tider!
Postet 03-01-18 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Tjorven: Jeg vet faktisk ikke. Barnelegen vi var hos ville kun behandle han for forstoppelse, og ikke cøliaki siden utslaget på blodprøvene var så lite. Så i stedet for å gi beskjed om å ta kontrollblodprøver så kjørte vi 4 timer tur-retur for å få beskjed om det. Jeg er ikke imponert for å si det sånn. Vi skal til fastlegen litt senere i januar, og da skal jeg nok få sagt hva jeg mener.
Postet 03-01-18 kl 09:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til polarjenta.

Dette var en veldig tøff morgen. Selv om jeg sov en halv time lenger enn i går. Jeg er trett og lei og litt sur og skal sitte i møter nesten i ett til kl. 17. Juhuu.

Heldigvis hyggelig ettermiddag med jentene etterpå.
Postet 03-01-18 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke små og store.

Idag er endelig alle ute av huset så jeg skal nyte dagen alene hjemme med kaffe, serier og brette en haug med tøy.

Alenetid i mange timer.
Postet 03-01-18 kl 09:28 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen, og god bedring til gutten din, Polarjenta! Tenåringen min er hjemme og fryktelig slapp, han ble parkert på sofaen med bofs i armkroken. Jeg er på vei til et kontor under ombygging og regner med enda en dag på sofaen med laptop. Ikke superdupereffektivt, men det blir bra når vi er ferdige!
Postet 03-01-18 kl 10:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg starter arbeidsåret med store IT-problemer, så jeg får rett og slett ikke jobbet. Jadda.
Postet 03-01-18 kl 10:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til syke og pjuske!

Jeg er bare trøtt, til gjengjeld er jeg veldig trøtt. Nok en dårlig natt hos oss, så det er ikke akkurat oppskriften på overskudd. Lade opp til to møter seinere i dag, så blir det tidlig hjem, kjenner jeg.
Postet 03-01-18 kl 11:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!

Jeg sitter hjemme med gipset høyrehånd. Tryna på isen i romjula så det ble operasjon på meg i går. Bedøvelsen har sluppet taket nå i dag tidlig så nå koser jeg med smertestillende Regnskap/lønnsarbeid og gipset høyrearm i januar er en særdeles dårlig kombinasjon altså!
Postet 03-01-18 kl 12:12 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har knapt blundet i hele natt, typisk natten før jobbstart etter ferie. De øyeblikkene (antagelig lengre enn de føltes) jeg sov, drømte jeg kjempeskumle drømmer om drapsulver som kom inn i huset og spiste folk. Velvel, hverdagen er i gang på et vis, skal vel gå sin vante gang igjen snart, regner jeg med.
Postet 03-01-18 kl 12:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Febersyk tolvåring hjemme, hun er slapp, vondt i halsen og ganske så god og rød i kinnene. Lillebroren var oppe 06:13 sammen med meg og er foreløpig frisk.

Her er det full rulle med sjuke ansatte og vikarsetting og masse man burde ha rukket. Omtrent som det var før jul!
Postet 03-01-18 kl 12:34 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg er på satelittjobb og leser gamle skrifter. Det var jammen ikke alle som skrev pent på 1800-tallet heller... Heldigvis finnes det noen gullkorn innimellom.

God bedring til alle pjuske store og små. Hjemme hos oss er vi (kryss i taket) friske og raske.
Postet 03-01-18 kl 12:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Første dag på jobb etter ferien. Nå er den heldigvis snart over.

On the bright side så får jeg lov til å være med nye jobben til London i mars selv om jeg ikke begynner før 1. april.

Sitat:
Her er det full rulle med sjuke ansatte og vikarsetting og masse man burde ha rukket. Omtrent som det var før jul!
Jeg har ventet på telefon hele dagen.
Postet 03-01-18 kl 16:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sitat:
Jeg har ventet på telefon hele dagen.
Her ikke rukket å sette meg ned før nå, prøver igjen i morgen!
Postet 03-01-18 kl 17:09 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er hjemme.
Selv om det er sytalaust på hospitalet, er det tross alt best hjemme.
Servicenivået er riktig nok et par hakk under, men det skal det nok bli dreis på.
Postet 03-01-18 kl 17:36 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Her ikke rukket å sette meg ned før nå, prøver igjen i morgen!
Bare å ringe. Jeg er på jobb hele dagen.
Postet 03-01-18 kl 18:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no