Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 16-02-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Frisk og rask etter jobbfest i går, og klar for langrenn på storskjerm og gratis frokost. Ute! (Fake it til you make it )
Postet 16-02-18 kl 08:11 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Jeg har 5- åring idag.
Postet 16-02-18 kl 08:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mornings! Jeg skal ha «utdrikningslag» med en liten gjeng fra jobben i dag. Det kan bli en interessant lørdag.
Postet 16-02-18 kl 09:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Snart vinterferie, lønningspils på gang - tid til å bare stirre i veggen til uka. Jepp. Dette er en god fredag, selv uten kaffe. (jeg vil protestere mot dager der jeg ikke har tid til å drikke kaffe før lunsj, ass).
Postet 16-02-18 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til, Candy - og vel blåst.

Jeg jobber meg i hjel, og har egentlig ikke tid til å ta den ferien som jeg nå skal avspassere.

Jeg skal først i begravelse, så på skiferie i dag. En god blanding, altså. Ikke nær - heldigvis.
Postet 16-02-18 kl 09:31 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er litt vettaskremt i dag. Eller, det var kanskje en overdrivelse. Men jeg er ganske nervøs og prøver å ikke krisemaksimere. Jeg skal nemlig følge femtenåringen til Gardermoen hvor han skal reise helt alene til schvære Heathrow. Pytt, hva er problemet, tenker dere kanskje, men dette er en gutt med en autismespekterdiagnose. Så jeg vakler mellom å tenke at vi er flinke foreldre som som har gitt han ballast nok til å klare dette alene og å tenke at dette er totalt uansvarlig og fullstendig galskap.
Postet 16-02-18 kl 10:38 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skjønner deg godt Divine. Jeg var litt nervøs selv da min femtenåring fløy alene til England.

Men jeg er sikker på at det går bra. Han har vært der mange ganger og har sikkert gått gjennom hva han skal gjøre.
Postet 16-02-18 kl 10:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Kreizibananas jobbedag her også, er så lei av jobbdegihjeljobben! Men nå er det ikke mange ukene igjen!

Divine, om det er noen trøst (neppe!), jeg hadde vært nervøs for å sende min nå snart 21-åring alene til Heathrow da han var 15 også, helt fri for diagnoser. Jeg tror dere vet godt at dette er forsvarlig, han er klar for det selv, forsøk å puste med magen og tenk på hva som reelt er det verste som kan skje. Blir han møtt der? Lykke til, det går helt sikkert kjempefint!
Postet 16-02-18 kl 10:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg har drukket kaffe og spist kontorfrokost for flere timer siden.

Heia Divine, og den selvstendige 15-åringen. Det går sikkert strålende.
Postet 16-02-18 kl 10:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Selv etter arbeidsuker med 2 arbeidsdager er det helt greit med fredag. Vinterferie neste uke, det skal blir fint.
Postet 16-02-18 kl 12:39 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag er fine greier! Jeg har ladedag i dag, og pakker til en liten vinterferie med eldstejenten. Gleder meg!
Postet 16-02-18 kl 13:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Har en hode-over-vannet dag på jobben, dog en skikkelig vond magefølelse ovenfor et møte som jeg har sagt nei til å delta på.
Postet 16-02-18 kl 13:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Umotivert.no...
Postet 16-02-18 kl 14:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Føler meg hjelpeløs på jobb for tiden. Hva gjør man når man har prøvd alt man kan og det likevel ikke hjelper?
Postet 16-02-18 kl 18:16 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Addison: Takk for peptalk. Jo, han blir møtt av besteforeldrene. Jeg venter på Gardermoen til flyet tar av, og de står klare på Heathrow når det lander. Så det er tross alt snakk om «lukkede rom». Skal godt gjøre å rote seg bort, skade seg eller havne på fly til Addis Abeba.
Postet 16-02-18 kl 18:31 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Oslo78:Vanskelig å si. Håpløst på jobb her også, verre enn noensinne. Det går bare ikke an å selge mer enn man produserer. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å skjønne det? Lot være å ta telefonen da selgeren ringte halv ni i kveld. Det er fredag og helg.
Postet 16-02-18 kl 23:37 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no