Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 17-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Våken tidlig. Tenkte å få med litt OL på TV, også er det curling.....
Postet 17-02-18 kl 09:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tidlig våken men det var egentlig helt greit. Masse å gjøre med studier osv, ungene skal til frisøren og jeg har fyr i ovnen.
Blir en sløvedag, eller sløvehelg tenker jeg vi sier, ukene er jo helt texas for tida.
Postet 17-02-18 kl 09:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Minste har overnattingsgjest. Mellomste skal på konfirmasjonskurs i helga og mandag/tirsdag. Mandag skal han til Utøya. Jeg skal straks følge ham til kurslokalet. Skal shoppe litt garn på veien hjem.
Postet 17-02-18 kl 09:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Vi skal ha 6-årsbursdagfest. 10 5-åringer om noen timer.
Har ikke tvnorge, så det går lite i OL gitt. Prøver meg på en fjelltur med hodelykt senere i dag, hvis jeg ikke kommer meg ut før det blir mørkt.
Postet 17-02-18 kl 10:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe, våken jentunge og plan om å prøve å ta med bikkja på skitur i dag. Det skal bli spennende.
Postet 17-02-18 kl 10:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Sol og snø. Må ut og kjøpe skistaver og litt mat.
Postet 17-02-18 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våknet opp på pikerommet i dag. Vi kjørte nordover etter køa i går, så var seint framme. Minsten ser likevel ikke poenget med å sove utpå, så jeg er spent på humøret hans utover.

I dag blir det skitur i finværet! Og overlevering av masse plasskrevende leker til søskenbarn. Det er så digg å bli kvitt ting!
Postet 17-02-18 kl 12:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har store planer om å rydde klesskap i dag. Ungene nyter siste rest av fri og vinterferie.
Postet 17-02-18 kl 13:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no