Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 18-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Oppe halv åtte på en søndag for å se OL. Har ikke giddet å lage kaffe, for jeg skal legge meg igjen etterpå.
Postet 18-02-18 kl 08:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
mkj sin avatar
Jeg har vært "oppe" og sett to omganger storslalåm. Vurderer også en liten strekk igjen etter herrestafetten.
Postet 18-02-18 kl 09:07 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg er også oppe, men har fri hele neste uke så jeg vet at jeg kan sove ut da. Det blir nok en høneblund senere i dag.
Postet 18-02-18 kl 09:09 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Oppe her også. Jeg ser på stafetten, men jeg sto ikke opp pga den, jeg våknet bare. Har rydda litt på kjøkkenet og skal ta resten når stafetten er ferdig. Vinterferie her også, blir godt med en uke fri.
Postet 18-02-18 kl 09:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken, sett ol-stafetten og nå er det pensumlesing.
Mulig trening og ut på tur senere idag.
Og mer lesing.
Vinterferie på ungene men ikke på meg til uka.
Postet 18-02-18 kl 10:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg rakk stafetten med god margin, sover dårlig for tiden. Fikk både lest i fred med kaffekoppen og satt på en klesvask. Nå må verandaen måkes, denne vintere slutter visst ikke å by på volumøs nedbør.
Postet 18-02-18 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Først kaffe, så skitur. Snøøøø!
Postet 18-02-18 kl 10:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært ute og gått tur i strålende solskinn. Sånn skikkelig påskevær her for tida. Litt lite sne kanskje.
Postet 18-02-18 kl 12:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter og vokter solsengen og venter på solen.
Foreløpig er dette en skikkelig relaxed ferie, bare sol og bading og spising!
Postet 18-02-18 kl 12:34 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Grått, grått og grått. Jeg er så av grått vær! 6 soldager har det vært her i 2018 og da den ene var i går, så var vi i grått, grått, grått i Oslo.

Nå skal mannen måke av taket og Storesøster skal snart se Los Bando for andre gang på kino, hun var der i går også.

Lag en god søndag.
Postet 18-02-18 kl 12:44 av Musemus Musemus er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Sitter på Gardermoen og sendt 1 unge på vinterferie.
Postet 18-02-18 kl 12:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sov leeenge i dag og det var godt. Ingen spesielle planer men det lir nok en tur ut etterhvert.
Postet 18-02-18 kl 13:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Minivinterferie her også, og barnet jeg har med sover hos mormor, så jeg har alle forutsetninger for å sove godt i noen dager. Lyktes ikke helt i morges, men har to dager til.

Sett på skiskyting nå, og skal snart en tur ut i det fine været. Sol og plussgrader og nesten ikke snø igjen, det er deilig!
Postet 18-02-18 kl 14:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er visst fortsatt i senga. Gløttet på stafetten før jeg sovnet igjen. Under dyna er det så godt og varmt.
Postet 18-02-18 kl 15:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fantastisk snø på fjellet i helgen.
Postet 18-02-18 kl 17:02 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Vært på slalåm i dag, deilig. Kom også sol etter hvert.
Postet 18-02-18 kl 19:09 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no