Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 25-02-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Straks klar for håndball igjen, sluttspill idag.
Prøve å få trent og lest litt pensum mellom slaga.
Postet 25-02-18 kl 08:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Idag skal storesøster hentes på Gardermoen etter vinterferien.
Ellers lite planer.
Men først OL og kaffe.
Postet 25-02-18 kl 09:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Siste sløvedag før jobb igjen i morgen. Følger Bjørgen-show mens jeg planlegger de kommende ukene. Nytt påfyll av snø igjen i nytt, moralen for det er så-som-så.
Postet 25-02-18 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våken, men alle andre sover. Planen er å pakke oss ut og dra ned fra fjellet.

Kjipt at det skal bli så innmari kaldt fremover.
Postet 25-02-18 kl 09:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Mine småtroll (?) blir 14 år i dag. Som de pleier er de hos faren sin på bursdagen, så om en stund skal jeg bort dit på lunsj. Ut over det skal jeg male en vegg, gjøre litt rent og prøve meny for ukeshandling i dag dag. Akkurat passe mye å gjøre på en søndag.
Postet 25-02-18 kl 09:45 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Bjørgen, ass! Nå ble selv jeg litt rørt.

Her er det kaffe og frokost på gang, før skitur.

Gratulerer med fjorten år gamle småtroll, Sol!
Postet 25-02-18 kl 09:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi dro hjem fra hytta i går kveld, så i dag skal vi kjempe mot hybelkaniner, sløve, kanskje ta en skitur i det fine været, og så skal mannen og jeg på kino, på The Post.

Grattis med 14-åringer, Sol!
Postet 25-02-18 kl 12:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med fjortissene, Sol!

Hvor mange dager etter trening er det normalt å ha vondt i ledd og muskler?
Postet 25-02-18 kl 12:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Skifter sengetøy og drikker kaffe. Var på middag med opera i går. Det var fantastisk. Tre operasangere så tett på gjør at man blir skikkelig imponert over stemmene altså. Skjørt og mykt i det ene øyeblikket og kraftig og høyt i det neste. Elsker at vi har tilgang på sånn kvalitet på et bitte lite sted. Liker at artister som har vokst opp her tar med seg venner og gir flotte opplevelser tilbake.
Postet 25-02-18 kl 12:45 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God søndag! Lang sovemorgen etter superhyggelig middag hos vennepar. Sen frokost med alle barna, det er ikke så ofte nå for tiden. Blir sløving og klesvask etter hytteturen i dag.
Postet 25-02-18 kl 13:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det er århundrets skidag i Trysil, med pudder til knes og strålende sol, så pilutta de 90 % av turistene som allerede har pakket seg i bilen!
Postet 25-02-18 kl 16:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jepp Candy, vi hadde firmahytte med overlevering i går, og gadd ikke stå i bakken i -10, snø og vind. Ser på fb at de som kom opp i går trakk vinnerloddet!
Postet 25-02-18 kl 17:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har jogget i sola, og er fornøyd med det. Selv om selv jeg, selverklært skihater som jeg er, hadde bittelitt lyst til å gå på ski i dag. Men jeg fikk dagslys og trening, ergo to fluer i et smekk. Også har jeg sett OL-oppsummering på tv. Bare for å ha LITT peil. Jeg har nemlig ikke sett et eneste minutt av selve sendingene.
Postet 25-02-18 kl 18:22 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er hjemme etter en fin helg på cup i Larvik. Gutta røk ut i første kampen i dag. Litt kjipt det, men da kom vi oss tidlig hjem. Jeg er fortsatt litt skjelven etter at det holdt på å gå skikkelig galt mens vi lå i 115 km/t på motorveien. Delvis min feil og delvis den andre bilens feil. Vi lå i forbikjøringsfeltet som nest siste bil av en hel kø. Fordi det ikke lenger var biler å kjøre forbi valgte jeg å legge meg inn igjen. Sjekket ikke blindsona og der var bilen som hadde ligget bak oss lenge på vei forbi på innsiden. Fikk skikkelig sleng på bilen og holdt på å gå både i autovernet og i den andre bilen. Takk og pris fikk jeg kontroll. Kjenner det fortsatt i magen og takker høyere makter for at det gikk bra!
Postet 25-02-18 kl 20:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no