Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 26-02-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Tidlig oppe, godt å tenke på at en uke vinterferie står på planen den neste uka.

Eneste planen i dag er å hente foreldrene mine på flyplassen og kjøre dem hjem.
Postet 26-02-17 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Fireåringen forsøkte å vekke meg på en hyggelig måte ved å slepe katten opp i senga mi. Nå tror jeg snart jeg gir opp å få sove mer, og heller satser på kaffe.
Postet 26-02-17 kl 09:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi skal pakke oss ut fra hytta. Tilsynsvakt i hallen i ettermiddag.
Postet 26-02-17 kl 10:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe for lengst. Befinner meg i en ishall i Sverige.
Postet 26-02-17 kl 10:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jeg er glad for at vinterferieuka er over. Den har vært tung. Idag skal jeg og noen venner ut med unger og akebrett, det kan bli fint.
Postet 26-02-17 kl 11:12 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Klart å komme meg opp og ta ein dusj. Til og med fått i meg noko mat. Ute skinner sola, så her blir det rolig opplading til veka som kjem.
Postet 26-02-17 kl 11:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ferdig med første økt i håndballhallen. 3 timer så begynner neste økt. Det er jo nå jrg trenger vinterferie. Jaja. Neinei.
Postet 26-02-17 kl 11:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Klemmer til katta og klemmer til hjertensfryd. Og til polarjenta, og alle dei andre. Hehe.
Eg er på v-ferie dag to, skal hente ein skokk ungar som skal på kino med oss. Men først må eg prøve å bli bedre av tidenes stive skuldre og nakke og mellom skulderbladene. Eg har alltid ønska at eg var gift med ein massør. Men det er eg ikkje. Eg er ikkje gift ein gong, lenger.
Postet 26-02-17 kl 11:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Klemmer til alle som trenger det!

Vi sov til halv ti, trengte det visst. Nydelig vær ute, ser helt vårlig ut! Jeg er så klar for å pakke bort vinterklær, men det er nok en stund til det kan skje enda.
Postet 26-02-17 kl 11:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Klem til alle som sliter med stort og smått. Selv har jeg en "alt er fælt og vanskelig"-dag, men har heldigvis selvinnsikt nok til å skjønne at det ikke er snakk om de heeeeelt store krisene, akkurat. Planene for dagen er klesvask, golvvask, trening og å prøve å lage en amerikansk meatloaf jeg har fått oppskrift på.
Postet 26-02-17 kl 11:30 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er hjemme alene denne morgenen så slapper av med kaffe, fyr i ovnen og pc. Og ellers orging av storfamilien for søndagsutflukt. Junior er hos min søster og han og søskenbarnet har allerede hatt en økt ute faktisk. Mini og mannen er på hytta for å snakke med elektriker så det blir rolig noen timer til.
Postet 26-02-17 kl 11:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Vinterferie kan være så ymse. Stor klem til katta og alle som trenger det! Her er bare mannen og jeg hjemme. Vi har kanskje klart å lande sommerferie og er i grunnen godt fornøyd med det.
Postet 26-02-17 kl 11:44 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
til alle trengende!

I dag kommer babyen min hjem etter å ha vært bort i ti dager. Eller, ikke hjem, vi skal bo hos pappaen hans i tre dager fordi leiligheten vår er flyttekaoshelvete. Jeg har et tårn av pappesker langs ene veggen i stua og et tårn av søppelposer i gangen.
Postet 26-02-17 kl 11:53 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God søndag! Vi har hatt en veldig deilig vinterferie, selv om både mannen og jeg har jobbet – begge ungene trengte en pause fra skolen, og nå har de visst endelig blitt store nok til å slappe av og nyte det.
Postet 26-02-17 kl 13:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg skal forsøke oss på å lage gnocchi for første gang. Det blir litt spennende.
Postet 26-02-17 kl 17:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har forspist meg på fastelavnsboller :kvalm:
Postet 26-02-17 kl 19:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har ikke nevt for familien at det er fastelavn i dag. Orker ikke bake.
Postet 26-02-17 kl 20:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vi droppet boller siden vi spiste det både i går og mandag. Men de fikk hver sin på fyret på Odderøya på tur i dag.
Postet 26-02-17 kl 20:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Med to bursdagsfeiringer på to dager, hvorav den ene med koldtbord og kakebonanza (og mye rester), har det ikke vært noe stort behov for fastelavensboller her i dag. Men jeg har tilslørte bondepiker i kjøleskapet, det er enda bedre.
Postet 26-02-17 kl 21:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi hadde veldig gode boller fylt med vaniljekrem.
Postet 26-02-17 kl 22:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er i ulike grader av forkjølelse/halsvondt alle tre, så det har vært en uhyre rolig dag, helt uten baking. Men vinterferien sånn generelt sett har vært fin.
Postet 26-02-17 kl 22:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no