Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nasses lille verden

Bursdag i vente

Jeg er liten og rosa, men om min verden er i virkeligheten så liten som meg vites ikke, men noe må jo bloggen hete? Og noe må den handle om - mye dill og dall; smått og stort.
Rangér dette innlegget

Bursdag i vente

Postet 01-02-09 kl 19:24 av Nasse

Om to dager blir minstemann 6 år. I dag kom min lillebror med sambo på besøk for å feire guttungen. I morgen kommer 5 barnehagebarn hit. Helgen har derfor stått i kakebakingens tegn. Sjokoladekake, muffins og boller er bakt. Tenker det er mer enn nok.

Tenk at jeg har fått min siste 6åring i hus. Han har fått brev fra skolen at han er blitt skrevet inn. Tirsdag om ei uke skal han besøke skolen, og kanskje treffe de lærerne som skal være på det trinnet til høsten. Men det er ikke sikkert akkurat. Uansett får han sett skolen som snart skolegutt. Han har jo vært der mange ganger før siden han har to eldre søsken. Litt rart å tenke på at jeg ikke skal ha barnehagebarn igjen. Litt godt også, særlig siden jeg er litt misfornøyd med den barnehagen han er i. Han trives godt og det er flinke folk, men det er noen småting som jeg har vært og er skeptisk til. Snart ferdig med det stedet uansett.

Nå skal jeg snart klargjøre for morgendagen - lage 4 lunsjmatpakke og dekke frokostbordet, samt pakke sekker osv. Jippi liksom at helgen er snart ferdig.

Postet under Smått og stort
Kommentarer 2 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 2

Kommentarer

Gammel
Koma sin avatar
Lykke til med bursdagsfeiring. Flink du er som forbereder morgendagen allerede nå.
Postet 01-02-09 kl 22:30 av Koma Koma er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Den siste seksåringen. Lykke til med feiring.
Postet 01-02-09 kl 22:37 av nolo nolo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nasse

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no