Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 28-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen .

Bare meg oppe, foreløpig. I dag må jeg handle litt til påsken, blir bar meg og lillebror hjemme, så så veldig mye trenger vi ikke.
Postet 28-03-18 kl 09:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Har kaffe, er på jobb, slutter om noen få timer. Iskald vind ute og bittelitt snø i luften.
Postet 28-03-18 kl 09:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sløv morgen, fyr i ovnen.
Lunsj med studievenner idag, i morgen starter påskeferien for alvor for oss.
Været er strålende så litt ut i sola må vi.
Postet 28-03-18 kl 09:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Deilig start på påskeferien, sove lenge og våkne til sol ute. Nå frokost og så en skitur i marka.
Postet 28-03-18 kl 09:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Noen timer på jobb nå først og så er det ferie.
Postet 28-03-18 kl 10:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er stressa langt inn i sjela. Jeg har fri i påska, men vi rydder og rydder for å få leiligheten klar for fotografering og visning i midten av april. Og foreløpig ser jeg ingen ende på alt dette. Vi eier så uendelig mange «ting»
Postet 28-03-18 kl 10:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er ferie i stua og avslappet stemning. Foreløpig eneste plan er en tur til frisøren.
Postet 28-03-18 kl 10:24 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jentungen og jeg kjører slækkemorgener med å sove lenge og ikke dra i barnehagen før vi absolutt må. Digg for henne, digg for meg, ikke så digg når det er er ordentlig hverdag igjen neste uke tenker jeg.
Postet 28-03-18 kl 10:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er våken, men fortsatt i senga. Deilig! Plan for dagen er skitur.
Postet 28-03-18 kl 10:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Dagens plan er en liten tur på butikken og å være ute... foreløpig 20 minus...men strålende sol.
Postet 28-03-18 kl 11:02 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Har sittet ute med påskelabyrint på radio, kaffe og pledd. Kaldt, men strålende sol. Deilig å kjenne sola i ansiktet.
Postet 28-03-18 kl 11:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen! Sitter på sykehuset og venter på kontroll sv brukket arm. Drømmepåske. :ironisk:
Postet 28-03-18 kl 11:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Gi vekk/selg kast ting dere ikke bruker. Folk har generelt alt for mange ting. Eller kan dere leie minilager en periode slik at ting kan stues der?

God bedring, Pøblis, håper kontrollen går bra!
Postet 28-03-18 kl 11:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Fantastisk påskevær i Trøndelag! Vi har grillet pølser og vært på skitur. Nå sløver jeg i ettermiddagssola og hører at mannen forbereder middag inne
Postet 28-03-18 kl 17:08 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no