Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 19-12-16 kl 10:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Jah.
Postet 19-12-16 kl 10:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sitter å venter på at IKEA skal åpne. Mye å gjøre i dag, men har liste og skal komme i mål.
Postet 19-12-16 kl 10:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Fortsatt syk, men litt bedre, tror jeg. I morgen må jeg nok ut i verden igjen, så vi får håpe det fortsetter sånn.
Postet 19-12-16 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morn ja, jeg er ikke helt frisk, men heller ikke syk. På jobb får jeg gjort jobben min, og plager/smitter heller ingen andre.

God bedring til deg Toffen.
Postet 19-12-16 kl 10:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her har roen nesten senket seg etter bursdagsbonanza i helga. Nå er jeg på tiåringens rom, og lurer på hvor grensa mellom rydding og sanering går.
Postet 19-12-16 kl 11:04 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
God bedring til syke og halvsyke!

Her er det irriterende varmt. 13 grader kan det være om sommeren!
Postet 19-12-16 kl 11:05 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til alle. Det er varmt i Tromsø også. Kombinert med stappmørkt og litt skummel is liggende igjen noen steder på veien. Rare sykkelforhold. Rare klimaforhold.
Postet 19-12-16 kl 11:13 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemme. Vondt i hodet og halsen fortsatt, men fikk koslig telefon fra kollega som jeg ikke har snakket med på lenge. Det var fint.
Postet 19-12-16 kl 11:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er også fortsatt hjemme. Men i morgen skal jeg på jobb, da er det vegg-til-vegg-møter. Bare å lade opp, med andre ord. Femåringen er også hjemme, men feberfri, så da blir det barnehage i morgen. Hun har vært hos tannpleier og fått konstatert at hun allerede har noen litt løse tenner. Babyen min!
Postet 19-12-16 kl 11:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg lærte meg å hekle helt enkle blomster via youtube i går og klarer det nå uten å stikke tunga ut av munnen.
Postet 19-12-16 kl 11:43 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sendte av gårde en halvpjusk 10-åring på skolen i dag. Han har vært litt opp og ned i helgen med noe feber ut på kvelden, og litt hals- og hodevondt. Men han har lyst å få med seg de to siste skoledagene. Litt spent på om det han har fått sprer seg til resten av familien ...
Postet 19-12-16 kl 11:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Syk her også, men det har jeg virkelig ikke tid til, må forte meg å bli frisk! Feber, tjukk hals og vondt i hodet...

Sitter og forbanner kolleger som kommer på jobb og hoster og snørrer i stedet for å holde seg hjemme.
Postet 19-12-16 kl 12:13 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vert hjå frisøren. Gjorde godt. Og eg trur faktisk eg er ferdig med alle julepresangane.
Postet 19-12-16 kl 14:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring, Pamina! Og til alle dere andre som ikke er i form!
Postet 19-12-16 kl 15:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no