Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 03-06-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Stille her i dag. Stille her i huset også, begge ungene sover, bare meg oppe. Vi har ingen planer for dagen, ser ut som høvelig bra vær, så tror jeg skal få gått meg en tur i dag.
Postet 03-06-17 kl 09:40 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Mornings. Jeg har jobbet med eksamensoppgaven i flere timer allerede og føler at jeg har grei flyt. Planen er å jobbe intenst på alene-regnværsdager som i dag (familien har reist på pinsetur) og heller nyte eventuelle soldager i hagen. Den har vært grovt neglisjert i en travel vår.
Postet 03-06-17 kl 10:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stille her også. Et barn ser tv i pysj, der andre er fortsatt i sengen.
Postet 03-06-17 kl 10:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ungene har spilt iPad ei stund, vi andre vasker hus. Snart på tide med en felles brunsj og så skal vi ut i hagen og leke og grave bed!
Postet 03-06-17 kl 10:58 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, snart vekke tenåringen kanskje? Eller ikke, han skal få sove.
Lunsj senere i dag, ellers har jeg en bunke med retting å gjøre.
Postet 03-06-17 kl 11:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Fjellet er vårkaldt og tåkete. Vi rydder vekk vinteren, etter at postpåsketuren vår ble brått ødelagt. Resten av pinsen skal brukes hjemme. Og på veien hjem skal vi stoppe og se jentene spille fotballcup på Hamar. Alt i alt nok til å kjenne på at livet er fint!
Postet 03-06-17 kl 12:05 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har listet seg rundt i morges og vi foreldre våknet med et brak i 10-tiden.
Postet 03-06-17 kl 12:11 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg må huske å handle før kl 16 idag. Dagens tips til andre.... ellers gå en tur, tenker jeg.
Postet 03-06-17 kl 12:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har handlet, ryddet og vasket og laget muffins. Jepp, venter besøk. Deilig å ha det gjort, da er det bare et sveip i andre etasje som kan fikses seinere, og ellers rolig dag. Pizza og filmkveld seinere, tenker jeg.
Postet 03-06-17 kl 13:52 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi har vaskedugnad i dag, huset bar preg av en travel mai, så nå er alle mann alle satt i arbeid. Greit å få gjort seg ferdig i dag og fortsatt ha en god, lang helg igjen.
Postet 03-06-17 kl 14:07 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg og mannen sitter på banen. Skal inn til Oslo sentrum og se på fjortenåringen som skal spille konsert med bandet sitt under Musikkens dag. Vi har også tenkt oss på Løplabbet en tur og se etter løpesko til oss begge. Jeg er helt amøbe etter å ha perset på 10 km (yey me) i dag, så tanken på å skulle opp på mølla igjen, om så bare for noen få minutter, er ikke fristende.
Postet 03-06-17 kl 14:21 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har ryddet, vasket sengetøy, sunget gjennom hele programmet til neste konsert, luftet hund, hengt på nett, drukket kaffe og ryddet litt mer. Helt alene hjemme i dag, mannen er på hytta og tar i mot det nye gjestehuset/campingvognen og har med seg pøbelhunden og pøbelprinsessen tar båtførerprøven i dag, så babypøbelhunden og jeg holder fortet alene.
Postet 03-06-17 kl 15:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no