Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 08-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

:kaffepc:

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Liiite søvn.
Trene og forhåpentligvis nyte en dag i sola.
Postet 08-07-18 kl 08:43 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Isolde sin avatar
Lite søvn her og i natt. Brannalarmen på hotellet gikk kl 02:40 i natt. Tro redde og trøtte barn måtte kastes klær på i en feil før vi sprang ut. Sto ute i 25min før vi slapp inn igjen før brannvesenet var helt ferdige. De virket aldri bekymret og kom med en bil, så mest sannsynlig en feil.

Legoland med følg hensyn armbånd var bedre i DK enn UK. Vi ble møtt med super service og respekt uansett hvilken exit vi dukket opp ved. Hadde en fantastisk dag. Anbefales til andre med ADHD og/ eller Autisme i familien.
Postet 08-07-18 kl 08:57 av Isolde Isolde er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Andre og siste etappe til Nordmøre og sommerhuset i dag. Ser ut til at det blir bra kjørevær.
Postet 08-07-18 kl 09:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen fine FP-folk. Jeg ligger og «sover» og venter på at familien skal vekke meg ...jeg har nemlig bursdag i dag. Nå er jeg visst godt inne i 40-åra. Jeg har sagt at det eneste jeg ønsker meg (det er en hvit løgn da, jeg ønsker meg mer, Hehe) er en god kaffe og en sjokolade-croissant til frokost. I går reiste vi via Cagliari til vestkysten av Sardinia, og planen i dag er å se oss rundt og bli litt kjent her, i tillegg til å bade masse.
Postet 08-07-18 kl 09:28 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Minerva!
Postet 08-07-18 kl 09:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Isolde sin avatar
Gratulerer med dagen! Håper du får det du ønsker deg og mye mer!
Postet 08-07-18 kl 09:45 av Isolde Isolde er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Minerva!


Vi er på vei til Gardermoen, og i ettermiddag ankommer vi Tallinn. Litt alternativ sommerferie i år, men så mye sol som ungene mine fikk på Hudøy, så tenker jeg det er helt greit. Spa og vandring gatelangs høres veldig riktig ut nå.
Postet 08-07-18 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Minerva.

Vi er på hotell i Trondheim og alle har sovet selv med alle 5 på samme rom.
Nå straks frokost og så ut å sjekke ut byen. Tur til Munkholmen står på planen.
Postet 08-07-18 kl 10:18 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer, Minerva!

Jeg er den eneste våkne og funderer på hvordan jeg skal få fiksa denne ferien, bilen har punktert og nettet er treigt og ungene har hjemlengsel.

Fikse bil først og stikke på roadtrip kanskje.
Postet 08-07-18 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har akkurat skysset flokken avgårde for en liten uke. Mor må dessverre være hjemme og jobbe.......
Postet 08-07-18 kl 10:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Oppe og går her på hytta. Seksåringen, åtteåringen, niåringen og tiåringen styrte seg hjemme alene igår. Da vi kom hjem halv to sov alle pent i sengene sine og da jeg stod opp lekte de på låven. Niåringen hadde lest for ninste og tiåringen sa at klokka var halv elleve klokka ti for han skjønte at de kom til bruke lang tid på legge seg. Jeg og tantebarn drar hjem idag,men kidsa og ungene starter ferien i morgen.
Postet 08-07-18 kl 10:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Grattis Minerva!

Her er ungene ute og morgenbader mens jeg drikker kaffe.
Postet 08-07-18 kl 12:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Treg morgen her. Vi er hjemme igjen etter Partille cup. Gutta har hatt fine opplevelser og det har mor også. I dag står vasking av klær og pakking på planen. Og strikking i sola, selvsagt. I morgen settes kursen mot Tokyo og Japanferie. Gleder meg til det!
Postet 08-07-18 kl 12:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Grattis med dagen, Minerva! 40-årene er fine, de!
Postet 08-07-18 kl 12:33 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Gratulerer, Minerva! Vi er i Venezia. Her er det veldig varmt og veldig folksomt. Er glad vi bor utenfor byen hvor det er rolig og vi kan bade.
Postet 08-07-18 kl 12:48 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hæppi bursdag, Minerva!

Jeg har kommet hjem fra miniutflukt og har måttet innta den sjarmerende ‘aner dere ikke hva som kreves eller gir dere fullstendig blaffen?’-praten med ungdommene som har vært alene hjemme. Huset ser ut som at jeg burde tilbringe dagen i hagen.
Postet 08-07-18 kl 13:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fant hjul, skifta, viste seg at det, eh, ikke passet helt, så nå kilte hele driten seg fast. Jeg er HELT klar for å vrake denne bilen nå.
Postet 08-07-18 kl 15:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen, Norge! Vi har sendt eldste til Bergen, han dro alene helt fra Flytoget denne gangen. Sitter og venter på beskjed om at han er trygt mottatt i andre enden. De vokser opp!
Postet 08-07-18 kl 15:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jepp, og lærer fort, Candy. 12-åringen gjorde dwt samme til England forrige uke. I siste liten husket vi heldigvis å utstyr henne med fullmakt (type «vi foreldre vet om dette, hun er ikke på rømmen!») til immigration. Dvs hun minnet oss på det. Som sagt, de lærer fort! Og oppdatering skjer kun via Snap, type selfie utenfor Ankomst på Heathrow. Fåkke noe mer.
Postet 08-07-18 kl 21:35 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Minerva!
Postet 09-07-18 kl 00:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no