Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 12-12-16 kl 09:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er hjemme med en pjusk pode. Så da blir det strikking og tv.
Postet 12-12-16 kl 09:54 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemme med sykt barn her også. Jeg tror jeg skal prøve å få litt skikk på stua i dag.
Postet 12-12-16 kl 09:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjoho. På flyplass, full av Ibux og Paracet, klar til å fly med juleforkjølelse. Kjøpt inn Doc og tyggis. Dette blir bra.
Postet 12-12-16 kl 10:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Hjemme med sykt barn her også. Så vi ligger i sofaen med hver vår iPad og te.

God bedring til alle syke, liten som stor.
Postet 12-12-16 kl 10:16 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring til alle syke!
Jeg er fremdeles helt forbauset over at jeg ikke ligger strak med forkjølelse på vinterstid, slik jeg alltid gjorde før. Etter at jeg ble lærer har jeg blitt immun mot det meste tror jeg, for jeg har knapt vært syk på tre år. Merkelige greier. All sympati til de som sliter!
Postet 12-12-16 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God tur til Eia. Jeg har vært hos legen for siste gang i år, eller er det sånn man ikke skal si høyt?

Har hjemmekontor og gruer meg litt til arbeidsukas kommende utfordringer.
Postet 12-12-16 kl 10:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har vært sykere med forkjølelse enn på lenge nå siden torsdag. Dvs. jeg er en del bedre i dag, det begynte å snu i går ettermiddag/kveld. Tror det er en litt hissigere variant denne vinteren. Men i dag er jeg på jobb i det minste, så får vi se om formen holder ut dagen. Litt anstrengende å skulle tenke og formulere seg klart og smart, men det kan jo ha andre årsaker. God bedring til syke der ute!
Postet 12-12-16 kl 10:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God bedring til alle pjuske og syke.

Bare 2 uker igjen nå, så er det ferie.
Helgen har i grunn vært stille og rolig. Fått ferdig noen gaver og sendt dem vestover. Nå mangler bare alle gavene her østpå..
Julen kom litt brått på i år ..
Postet 12-12-16 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg mangler en av gavene som skal sendes med posten og jeg aner ikke hva jeg skal gi som ikke gir en himmelhøy porto.
Postet 12-12-16 kl 11:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fersken, kan du ikke bestille noe i en nettbutikk med gratis frakt som leverer til mottager?
Postet 12-12-16 kl 11:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
jolie sin avatar
Fersken: hansker.

Jeg er ofte her inne og leser, men da er det så seint på dag at jeg aldri skriver noe. Nå er jeg derimot hjemme. Har vært det en uke. Skal til legen nå straks for å forlenge sykmeldingen. Om han ikke synes jeg er altfor frisk til å være hjemme, da. Hodepine, kvalme og veldig veldig sliten var symptomene sist uke (spenningshodepine), denne uka har jeg fortsatt hodepine og kvalme, men det er mildere. Jeg er like sliten (av en uke på sofaen), tinnitusen er verre og jeg har så sykt vondt i nakke og øvre del av ryggen. I går kosta jeg snø av bilen og var med eldste på en håndballkamp. Da vi kom hjem greide jeg såvidt å holde øynene åpne under Snøfall, også sovna jeg på sofaen og lå der hele kvelden. Det er jo ikke spesielt normalt.
Postet 12-12-16 kl 11:43 av jolie jolie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Det høres ikke særlig normalt ut nei, Jolie. God bedring!

Jeg er frisk som en fisk, og har vært på julefrokost med yngste. I fjor turte hun ikke stå sammen med de andre og synge for foreldrene, mens i år sto hun i midten og bare strålte.
Postet 12-12-16 kl 12:48 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Syk i dag jeg også, har akkurat våknet fra dvalen og presset ned to brødskiver. Måååå bli frisk til ekstremt viktig møte i morgen og legger meg til å sove igjen...
Postet 12-12-16 kl 14:04 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg legger ut link til innsamlingsaksjon som pågår i vårt nærområde, hvis det er greit. Den er startet av foreldrene til et barn som dessverre nylig døde av kreft.

http://minaksjon.barnekreftforeninge...zDtOA.facebook
Postet 12-12-16 kl 14:13 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring til alle syke og pjuske!

Jeg har unnagjort to avtaler jeg gruet meg til og har bare tannlegen igjen før jeg kan puste ut for i dag. Dagen sin, dette :P
Postet 12-12-16 kl 14:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 12-12-16 kl 16:14 av Timar
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no