Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 28-07-17 kl 10:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Bare meg oppe. I dag skal jeg ikke gjøre noe annet enn det jeg har lyst til etter 3 dager med vasking, baking og bursdagsfeiring.
Postet 28-07-17 kl 10:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste dag av sommerferien for min del, men som resten av uka har jeg startet med noen timer hjemmekontor. I dag må jeg innrømme at jeg er litt sløv.

I morgen starter Norway Cup, og jeg kjenner at jeg er litt gira. Jeg har blitt skikkelig fotballmamma.
Postet 28-07-17 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
To av tre oppe. Sol og litt vind. Frisør først og så tenker vi svømmehall eller klatring.
Postet 28-07-17 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
4 av 5 oppe her. Jeg har satt på vaskemaskin og laget kaffe.
Trøtt etter å gå sovet dårlig i natt pga regnet.
Usikker hva vi gjør Idag, mulig Teknisk Museum..
Postet 28-07-17 kl 11:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har satt på oppvaskmaskinen,også skal jeg vaske litt klær. I tillegg ser jeg at det må støvsuges der ungene satt i går og spiste kake og potetgull. så må visst gjøre litt i dag.
Postet 28-07-17 kl 11:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Siste f-dag
Sol ute, men vind, må finne en lun krok.
Sovet lite og dårlig, skal på yoga senere i dag, det gjør nok bra for helsa.
Postet 28-07-17 kl 11:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fredag allerede? Denne uka har gått fort! I dag skal jeg være vill og gal og gå fra kontoret halv fire. Skal trene og så hjem til familien. Har mamma, søster og niese på besøk og i tillegg kommer eldstesønnen min og kjæresten en tur. Når mormor er på besøk og hun kan lage mormorpizza ( ) kommer ungdommen springende, altså.
Postet 28-07-17 kl 11:40 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er så koselig å lese kaffibloggen no, eg veit at polarjenta driv med bursdager (her skal det feires søndag og mandag, kenta har bursdag samme dag som sønnen til polarjenta ) og så veit eg at divine har besøkt, og så har eg liksom fulgt utviklinga her gjennom veka.

Her kjem jenta heim i ettermiddag, men før det skal eg begynne å forberede familiebursdag på søndag og gå tur ned ei venninne forhåpentligvis. Dagen i dag surrer vel av stad den og...
Postet 28-07-17 kl 11:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg sover visst bare mer og mer. Har planer om å stå opp, bake brød, og boller til ei venninne/barna hennes. Og strikke, kjøre klær til en klesboks, og så gå en tur. Men først: stå opp
Postet 28-07-17 kl 12:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kaffeblogg er koselig ja. Jeg er på hytta sammen med pre-teenen som aldri våkner , så jeg har gjort yoga og spist frokost på helt ny veranda og kjenner litt på at jeg snart er klar for august og arbeidsliv igjen og der fløy jammen en svane forbi skikkelig nært.
Postet 28-07-17 kl 12:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Divine: her er momorpizza og momorbrød det beste ungene kan få.
Postet 28-07-17 kl 12:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er ferdig med dagens treningsøkt. Nå sitter jeg i tatoveringssjappa "mi" og venter mens ny tattis blir tegnet ferdig.

Ble litt hektisk i heimen i dag da Frøkna skulle på jobb og jeg hadde timeavtale på samme klokkeslett. Merkes at det er ferie og vi er ute av rutinene. Ellers klarer vi greit å være tre stk på ett bad, men i dag veltet alt da Herremannen plutselig måtte på do.
Postet 28-07-17 kl 12:26 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Hva er motivet, Stompa?
Postet 28-07-17 kl 12:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har hjemmeferie og har nesten mistet oversikt over hvilken dag det er. Heldig som jeg er, skal jeg ha en uke til, og her i huset venter vi også på Norway Cup. I går var trene og vaske klær det eneste fornuftige vi gjorde her i huset. I dag skal vi slå til og kjøpe jordbær og røre dem også. Store planer!
Postet 28-07-17 kl 12:35 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffeblogging fra et kræisi sydenbasseng. Har plassert meg litt for nærme plaskesonen... ja sånn går no dagan en uke til. Har nok lesestoff, så dette skal nok gå greit.
Postet 28-07-17 kl 12:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er hjemme fra Dana Cup. Lillesøster er igjen med utslått lag og vonde tær. Men med venninner, disko og snop og andre fotballkamper å se på. Så det går nok bra.

Planen for dagen er å plukke bær, vaske klær og hvile ut. Jeg er heldig og har en uke ferie igjen og det er deilig.
Postet 28-07-17 kl 12:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Forglemmegei, Albertine. Underarmstatovering. Veldig spent!
Postet 28-07-17 kl 12:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg vasker klær til den store gullmedaljen. Siden det ikke ble plaskregn som først meldt hos Yr og Storm så blir det hjemmedag i stedet for Teknisk Museum.
Jeg har sovet altfor lite i natt og det kjennes på humør..
Postet 28-07-17 kl 13:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har tenkt oss på Blink-festival i dag. Det er litt gøy å se skistjernene på nært hold.
Postet 28-07-17 kl 13:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi skal reise i dag! Har vært sjeldent effektiv med pakking, så vi surrer rundt og gleder oss. Sol og varme blir deilig!
Postet 28-07-17 kl 13:46 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God tur Ingling. Sol og varme høres deilig ut.
Postet 28-07-17 kl 14:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Man vet at en egentlig jobbrelatert samtale har sporet littegranne av (men ikke så mye som man kanskje skulle tro!) når man sender bilder av katter i samuraikostymer til sin kollega.
Postet 28-07-17 kl 14:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag! Det har vært utrolig mye å henge fingrene i på jobb i dag, men nå kjenner jeg at jeg har litt kontroll. Ett glass med vann med isbiter og litt timeføring så er det å kaste seg på det blå lynet og komme seg hjem.
Postet 28-07-17 kl 15:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
God tur til varmen, Ingling! Og grattis på etterskudd med tolvåring, Polarjenta.

Vi skulle klatre, men det var ikke flere billetter igjen. Dro i stedet til Ikea og så på skap.
Postet 28-07-17 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har hatt hjemmekontor i barndomshjemmet og vært medspiller på spillekurs for barn. Sistnevnte står på planen for morgendagen også, så herfra er det natta nå.
Postet 29-07-17 kl 00:33 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no