Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 05-08-19 kl 11:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Hverdag og jobb igjen med et brak. Ble litt svett etter første timen på jobb. De slitsomme sakene hadde visst ikke løst seg på mirakuløst vis i ferien.
Postet 05-08-19 kl 12:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er også liksom ferdig med ferien, men har ikke strukket meg lenger enn gjemmekontor, og jeg kan vel ikke akkurat påstå at jeg er i gang. Det har vært en storartet ferie, da!
Postet 05-08-19 kl 12:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fortsatt ferie, men det har tydeligvis ikke naboene. Makan til bråk og brøling for at alle skulle komme seg ut tidsnok.
Postet 05-08-19 kl 12:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har braklandet på kontoret etter en lang og deilig ferie.

Akkurat denne dagen bruker jeg mest til å øve meg på å være på jobb igjen. Og så får jeg heller gjøre en ordentlig innsats i morgen tror jeg.
Postet 05-08-19 kl 12:18 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Uke 2 på jobb. Fortsatt ikke helt funnet tilbake til jobbrytme og motivasjon. Kommer nok.
Nytt en deilig helg med sikkert det som er siste rest av sommeren.
Postet 05-08-19 kl 12:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har allerede vært med hurtigbåten i 2,5 time og fløyet 1,5 time. Båten har blitt truet med nedleggelse i er par år fordi det er så få med. Vel, den er som regel full når vi tar den. I dag var den stappfull og folk som ikke hadde kjøpt billett på forhånd fikk ikke være med.
Postet 05-08-19 kl 13:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I stedet for å jobbe oppdaterte jeg leselista mi på litteraturforumet. Jaja. Enjoy.
Postet 05-08-19 kl 13:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært tilbake på jobb i 2 uker allerede, men i dag var det jammen meg andre folk her også. Fullt rundt lunsjbordet og ganske så god stemning. Det har vært så kjedelig og stille her de siste ukene, så dette var godt.

Ikke at jeg skal jobbe full uke. Planen er å avspasere på torsdag og fredag og bare "være på Øya".

Ungene er hos besteforeldre i Nord-Norge, så det er usedvanlig stille hjemme. Ingen som roter og ingen som raider skapene.
Postet 05-08-19 kl 13:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Er de her Tjorven?

Jeg har barnefri, i går ringte lillebror, da var det full klinsj mellom han og faren og han ville hjem. Men det ordnet seg.
Postet 05-08-19 kl 13:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ungene mine er langt nærmere deg enn meg, Polarjenta.
Postet 05-08-19 kl 13:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Postet 05-08-19 kl 13:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Noe sånt, ja.
Postet 05-08-19 kl 13:50 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi vurderer helt seriøst Costa Rica til neste år. Knerten har fått en god kompis der, snuppa kan lære spansk og jeg vil forsøke meg på surfekurs.

Det er alltid fint å ha noe å drømme om. (Selv om jeg er såpass håpløs motorisk at surfekurs for min del trolig er en skikkelig dårlig idé.)
Postet 05-08-19 kl 13:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Najade sin avatar
Virker veldig kjent, er foreløpig i fase 2. Synes folk har gjort utrolig rare vurderinger her de siste ukene!
Postet 05-08-19 kl 13:53 av Najade Najade er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I dag har det vært milepæler for begge ungene, og jeg sliter litt med å henge med i svingene. Eldste har dratt avgårde på sjøleir, og blir borte en uke! Og yngste hadde først dag på SFO. De vokser altså så fort, brems!

Nå plukket jeg opp jobb-pcn for første gang etter ferien, tok en kikk i innboksen og fant ut at jeg måtte drøye oppstarten enda litt til.
Postet 05-08-19 kl 13:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Andre jobbuke er i gang, med litt fler folk på nabokontorene også. Fortsatt relativt rolig, får bare nyte det så lenge det varer.
Postet 05-08-19 kl 14:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er også på kontoret, og som Blå, øver jeg meg litt i dag.
Det positive er at det er feriemodus på hjemmefronten et par uker til før lekser og aktiviteter brakes løs. :silverlining:
Postet 05-08-19 kl 14:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er tilbake på jobb i dag, veksler mellom stadie 1 og 2. Ferien gikk i en fei, drømmer om å snarest mulig komme oss tilbake til Japan! . Var hjemme siste uken da, puslet i huset, sov lenge, overvant jetlag (nesten). Skulle virkelig gjerne hatt 4 uker.
Postet 05-08-19 kl 14:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Stadium 1/2 her. Hvorfor sender de meg all denne e-posten?!
Postet 05-08-19 kl 14:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er allerede mellom 3 og 4. Snakk om brutal start!
Postet 05-08-19 kl 16:15 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det mest eksotiske jeg har gjort i sommer er å bestige noen lokale topper, senest en i dag. Gikk nesten en mil i lett yr, skikkelig godt! Nå er det mer maling på programmet.
Postet 05-08-19 kl 16:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er på 2. Og forbanner meg selv som skulle være så konstruktiv før ferien at jeg booket inn masse møter med en gang etter ferien slik at ikke kalendrene skulle bli fylt opp med alt annet.

Alt annet enn masse møter jeg har ansvaret for, hadde i grunnen passet meg helt fint denne uka.
Postet 05-08-19 kl 16:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 05-08-19 kl 19:53 av Timar
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har hatt en daff, rolig dag på jobb etter en ukes ferie. Gikk noen mil i fjellet i helga, og våknet tidlig av naboen som skulle på jobb, så halv fire stakk jeg og nå henger jeg og dingler i hjørnesofaen. Vurderer å male et strøk til på utsiden. Fordelen med å gå fra tre etasjes enebolig til midtrekkehus er ganske ok på den måten.
Postet 05-08-19 kl 17:55 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jobb uke 2. På stadiet 4/5...
Postet 05-08-19 kl 17:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Eller skal det regne her også, tro
Postet 05-08-19 kl 18:39 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er helt gåen etter første dag i ny jobb..
Postet 05-08-19 kl 19:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Virker jobben grei, Millen?

Fortsatt ferie, er på fjerde uken (men ikke fire i strekk, to og to). Fått ny varmtvannsbereder, så håper jeg kan dusje i varmt vann i morgen.

Costa Rica skal være flott, Tjorven!
Postet 05-08-19 kl 19:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg begynte i ny jobb 1/8, og det var ganske så smart, sånn med tanke på å begynne igjen en torsdag. Det skal jeg alltid gjøre.
Begynner å rase inn med møter og kurs, men det er helt OK, jeg har fått gjort det meste på sjekklisten min.
Postet 05-08-19 kl 22:17 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg begynte igjen forrige onsdag, og er på en 4. Finner ikke motivasjon noen steder.
Postet 05-08-19 kl 22:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har vært så av og på ferie at jeg har det helt fint. Alternativt har jeg mye gøyere jobb enn dere
Postet 05-08-19 kl 23:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
..eller jeg kronisk i oddetallsstadium
Postet 05-08-19 kl 23:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no