Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 28-05-19 kl 08:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. På flyplassen, på vei til Tromsø på sensorskolering. Illustrerer godt hvorfor det er vanskelig å ha flyskam når man bor i Nord-Norge: det ville tatt meg 10+ timer å kjøre - hver vei.
Postet 28-05-19 kl 08:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

Her er det åpen dag på skolen, det kommer til å være fullt virvar, men det går sikkert bra.
Postet 28-05-19 kl 08:39 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal også på sensorskolering, for meg tar det 30 min med buss. Lettere å velge miljøvennlig i sør, ja.
Postet 28-05-19 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg skal få sensur på semesteroppgaven innen kl. 16 idag.
Ellers lese til eksamen.
Postet 28-05-19 kl 09:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Første kaffe inntatt og kommet på jobb. Blir fotballkamp i ettermiddag og podene har ønsket seg burger til middag. Passer bra siden det er litt hektisk i ettermiddag. Våren er søren meg den travleste tiden på året.
Postet 28-05-19 kl 09:26 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har ikke helt dagen. Jeg er trøtt og ganske kvalm. Var kvalm i går også, ikke sånn sjøsykkvalm, men mer sånn press i melllomgulvet. Også er jeg litt fortumlet, for jeg drømte at Polyanna var i et nyetablert forhold med Petter Pilgaard, som hun desperat prøvde å få barn med.
Postet 28-05-19 kl 09:48 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Divine! Du har de beste drømmene. Poly og Petter?
Postet 28-05-19 kl 10:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det ombygging på gang på kontoret, så jeg klarer ikke å konsentrere meg. Men det er snart helg.

Ler av Divine!
Postet 28-05-19 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er så trøtt! Og om 28 minutter skal jeg være klartenkt og inspirerende!
Postet 28-05-19 kl 10:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg styrer bare verre før jobb for å få ting i orden i leiligheten. Helvetes huseier som skal ha visning her tre dager før jeg skal flytte...
Postet 28-05-19 kl 10:34 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt, vondt i jobbviljen og litt vondt ellers også. Sikkert fordi jeg vet at jeg skal ut og løpe løp seinere i dag. Nuvel, kaffe!
Postet 28-05-19 kl 10:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
:sutre: :sutre:

Jeg er virkelig ikke i form i dag. Sovnet med hodepine og våknet med hodepine. Tok en smertestillende og gikk på trening i håp om at det skulle bedre på formen. Og det gjorde det for så vidt mens jeg trente, men nå har jeg vondt i hodet igjen og føler meg generelt ganske dårlig.

Og jeg har store møter med påfølgende middager både i dag og i morgen, så jeg kan ikke sette meg i en krok på kontoret og prøve å være usynlig heller. Jeg må være synlig og ovenpå og sprudlende. Det skal nok gå, jeg er en forholdsvis god skuespiller. Men jeg har ikke lyst.
Postet 28-05-19 kl 10:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville skal ha stor forestilling på skolen både i dag og i morgen, og var ganske spent i morges. Vi får se den i kveld, og jeg gleder meg! De har jobbet med proffe folk, både på og utenfor scenen, så det blir store greier.
Postet 28-05-19 kl 11:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fikk A på semesteroppgaven!
Postet 28-05-19 kl 12:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Grattis Millen!
Postet 28-05-19 kl 12:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Millen!
Postet 28-05-19 kl 12:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skamløst enkle middager her denne uken. Jeg har fått manflu, og er sjikkli dårlig på det! Derfor blir det mat og ikke middag. Ikke Jar jeg noenslags sultfølelse heller. Skal prøve å gå en tur i en 90-åringes tempo, hodet må luften og ryggen må beveges.
Postet 28-05-19 kl 18:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er ingen skam i enkle middager. Hilsen dronningen av ferdigmat.
Postet 28-05-19 kl 20:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Takk
Postet 28-05-19 kl 21:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg koker rabarbrasaft. Hilsen Husmor (76)
Postet 28-05-19 kl 21:27 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har vært på bootcamp. I hagl! Og regn. Og torden. Og gjørme.

Og jeg kan bekrefte at jo, det finnes dårlig vær.
Postet 28-05-19 kl 23:03 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod på sidelinja i går iført hettegenser, ullfleece, vindjakke, ullsokker og lue (!). Det føltes slett ikke som en av de siste dagene i mai. Det er bikkjekaldt.

Midt i kampen fikk jeg bekreftet at en lagleders oppgaver er mange og varierte. «Kjøre dommeren på legevakta» hadde jeg ikke gjort før, gitt.
Postet 28-05-19 kl 23:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
I fjor på denne tiden var det full sommer, følte liksom at det må nevnes.
Postet 28-05-19 kl 23:16 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no