Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 27-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Bare jeg som er våken i huset og jeg har rigget meg til med pensum og kaffe på verandaen. Rolig morgen.
Postet 27-05-17 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her har vi tenåring i hus i dag. Jeg fatter ikke hvor årene er blitt av.
Postet 27-05-17 kl 09:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med tenåring, Frøy. Lykke til med pensumlesing, Blondie.

Bare meg oppe her også. Ser ut som at været er bra i dag også, så skal nok komme meg ut en tur i dag også, må prøve å komme i gang og være mer aktiv.

Ellers ingen store planer for dagen, vaske litt klær bare.
Postet 27-05-17 kl 09:08 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Full sommer i sør. Må på et par ærend og så jobbe litt i hagen.

Gratulerer med tenåring, Frøy!
Postet 27-05-17 kl 09:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer (eller kondolerer?) med tenåring, Frøy.

Her er det nydelig ute, og det er meldt full sommer. Så jeg skal ta med en åtte kilo tung sekk og mure meg inne på biblioteket i dag.
Postet 27-05-17 kl 10:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Mann og datter er på fotballcop og da måtte jeg opp og ut med hunden i dag tidlig, og normalt sett er det mannens jobb. Heldigvis har hun blitt en skikkelig b-hund, så jeg fikk sove til halv ni.

Deilig sommervær i dag og jeg har planer om å plassere baken min i en solstol og bli der store deler av dagen, jeg antar hunden kommer til å plassere seg i en skygge i nærheten.
Postet 27-05-17 kl 10:17 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er på jobbtur i Barcelona - dvs. jobbingen begynner i kveld, så jeg skal være turist nå. Skulle egentlig vært ute i gatene, men så var telefonen tom for strøm , så nå drikker jeg kaffe og venter på at den skal komme seg litt.
Postet 27-05-17 kl 10:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På hytta på Sørlandet. Strålende sol. Herlig!
Postet 27-05-17 kl 10:45 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Frokost på hytta.
Snart ut på tur.
Livet er slettes ikke så værst akkurat nå (bare jeg ikke tenker på neste uke).
Postet 27-05-17 kl 11:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her ligger det an til noe som fort kan være årets beste sommerdag i Oslo, men vi skal selvsagt rydde, vaske, lage mat og forberede mattetentamen. Men litt terrassetid går det vel an å snike seg til? Har jeg lov til å sitte der om jeg helt sikkert sensurerer eksamener samtidig (noe jeg også må)?
Postet 27-05-17 kl 11:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Har turavtale på morrakvistenmed venninne i dag, vi skulle ringes når hun var stått opp og på tur hjemmefra.
Jeg mistenker at vi har forskjellig definisjon på morrakvisten, gitt.
Har sittet klar med pakket sekk og turklær siden halv ni. Ikke hørt en lyd fra henne.
Postet 27-05-17 kl 11:38 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Må man ikke sitte innesperret i en mørk hule, ekkel gymsal eller et alt for varmt loft mens man sensurerer eksamen, Toff? For å få litt samme følelsen som oss som har avlagt eksamen hadde da vi gjorde det.

Grattis med tenåringen, Frøy!

Jeg burde brukt dagen på å lese til muntlig eksamen på onsdag, men jeg skal bruke den på å reise til min søster hvor det skal være konfirmasjon i morgen. Det blir sikkert koselig, men det kommer litt ubeleielig.
Postet 27-05-17 kl 11:54 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har spist frokost på terrassen, sløver med kaffe og nettbrett i ny utesofa, helt nydelig. Sov ikke spesielt godt i natt, men det var ikke den nye sengens skyld, den er helt magisk!! I dag skal vi visst på en tur i marka, men først litt klesvask og litt soling.
Postet 27-05-17 kl 12:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi fikk ny vaskemaskin i går, så store deler av dagen går nok med til at den får kjørt seg. Det kan heldigvis kombineres med hagehenging, så det skal vi nok også få til. Lave ambisjoner ellers, men jeg burde ta meg en tur og kjøpe noen sommerklær før jeg smelter. :varm:
Postet 27-05-17 kl 12:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Endelig litt oppholdsvær! Vi koser oss på hytta med barn og tantebarn. Koselig at ungene har det så gøy i hverandres selskap. I dag skal vi besøke et vennepar fra byen som har hytte på naboøya for grilling og uteliv.
Postet 27-05-17 kl 12:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Etter en mange uker lang innspurt for å redde en prosjektoppgave fra, i beste fall, middelmådighet, er jeg nå ferdig med gruppearbeid og og prosjekt og har innvilget meg fri i helgen. Så fantastisk deilig at sommervarmen har bestemt seg for å bli litt til! 💕

Foreløpig har jeg ikke gjort mer enn å iføre meg short og velte meg over i utesofaen.

Postet 27-05-17 kl 13:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sitter foreløpig inne. Det tar lang tid å dusje når det også skal skiftes strips og teip på fem små operasjonssår og samtidig hindre at badet oversvømmes fordi en sluk plutselig er nesten tett. Nå sitter jeg å kjøler meg ned og spiser et av dagens sju måltider.
Postet 27-05-17 kl 14:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Uff, fersken, hørtes ikkje kjekt ut. Etter å ha malt ein vegg pluss lister, har eg barrikadert med i skyggen bak huset med større mengder kaffi. Ved mørkets frembrudd skal eg komme fram att og klippe plenen.
Postet 27-05-17 kl 17:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg er endelig hjemme igjen etter 16 dager på farta i USA. Vidunderlig deilig.
Postet 27-05-17 kl 17:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Velkommen hjem, Albertine!

Jeg har sittet i ca. et kvarter på verandaen og har rømt inn igjen. Det er rett og slett for varmt der når det er sol og vindstille.
Postet 27-05-17 kl 18:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Input: Nehei! (Har slettes ikke begynt å sensurere ennå, for øvrig.)
Postet 27-05-17 kl 18:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Velkommen heim, Albertine! Har du vært borte så lenge?
Eg sit i skyggen. Det er det einaste som funker. Er jo pikemeg 29 varme her no.
Postet 27-05-17 kl 20:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Solbrent på ryggen.
Postet 27-05-17 kl 20:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no