Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 02-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet i åtte timer for første gang på så lenge jeg kan huske - og nå er jeg trøttere enn noen gang. Satser på at dette er starten på å få gode netter igjen. Ingen planer for helga, tar det litt som det faller seg. Først kaffe!
Postet 02-03-19 kl 07:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vært i hallen siden klokka 7. Godt de har kaffe.
Postet 02-03-19 kl 09:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En god natts søvn, snart frisør med mellomste, svømmehallen, visning, middag hos kjærestens familie og deretter til vennepar for middag og vin :svett:
Men først, frokost i et ganske stille hus.
Postet 02-03-19 kl 09:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen! En sånn lørdag hvor man skal i 40årslag til en god venn! Gleder meg!

Unner deg masse god søvn, Blondie!
Postet 02-03-19 kl 09:50 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Søvnløs hotellnatt, perfekt opplading før femtiårslag i kveld. Not!! Blæh. Jaja, må vel overleve på et vis. Hotellfrokost hjelper kanskje..
Postet 02-03-19 kl 10:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjenner på det å bo langt fra slekta nå. Grusomme nyheter i går, men det ser ut til å gå bra.
Postet 02-03-19 kl 11:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fersken.

Jeg har endelig sovet! Massevis av program i helga, men nå møter jeg det med større mot. Vurderer til og med å ta meg en liten løpetur ute, på nesten bare fortau!
Postet 02-03-19 kl 11:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Enda en som har sovet godt! Deilig! Plan for dagen er pt-time og klesvask.
Postet 02-03-19 kl 12:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, husket timen. Pt er litt forsinket, så nå tusler jeg på en mølle.
Postet 02-03-19 kl 15:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no