Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-07-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Det er meldt en million varmegrader (eller 25 da, men same, same) og jeg må spikkulere ut hvordan jeg kan få meg en dag på stranda med to barn og en mann som slett ikke er glad i sola. Han har vittiligo og det er ikke et helt enkelt opplegg, men jeg må få litt sommerbadeferiefølelse snart.
Postet 24-07-16 kl 10:28 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er i Berlin. I går havnet vi midt oppi en homofestival eller noe. Jeg fikk et par forklaringsproblemer: "Du mamma? Hvorfor er det noen menn som går med sånn sele som hunden til bestemor har?" Spurt av en vitebegjærlig 8-åring som slett ikke syntes: "Det kommer du til å skjønne mer av når du blir en del år eldre." var et tilfredsstillende svar.

Det var store mengder væpnet politi der, og jeg kjente mye på alt det som har skjedd i sommer. Vel, vel ... denne gangen gikk det bra.

I dag har vi billetter til å komme oss opp i glasskuppelen på riksdagen. Det gleder vi oss til.
Postet 24-07-16 kl 10:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Iiiiis! Takk, Stein!

Her har vi kommet nesten til søndagsfrokost. Men bare nesten.
Postet 24-07-16 kl 11:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er vel pridedager i Berlin. Hehehe, den samtalen er jeg glad jeg slapp, Tjorven.
Postet 24-07-16 kl 11:05 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Herlig, Tjorven. Husk å ta med passene til riksdagen.

Jeg venter på Frøkna. Vi skal trene, men hun har ikke helt stått opp ennå. Herremannen skal på seiltur med faren og farfaren.
Postet 24-07-16 kl 11:12 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Som vanlig bare meg oppe. I går vekket jeg dem fordi de skulle på tur, i dag skal de få sove til de våkner. Jeg holder på å varme rundstykker. Matlei så det holder, så gudene vet hva jeg skal ha på de der rundstykkene.

Ingen planer annet enn å vaske klær, vi drar til Tromsø på tirsdag, så rene klær er vel en god ting å ha.
Postet 24-07-16 kl 11:18 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Polarjenta: du får gjøre som minste min gjør, hun spiser rundstykker med bare smør.

Og er det bare meg eller har serveringen her i stuggu tatt seg kraftig opp etter at Stein begynte å jobbe her? Frokosten i dag var veldig fristende (selv om den ligger på gulvet).
Postet 24-07-16 kl 11:43 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Vi er endelig oppe, snur døgnet. Men F og da kan vi det. Sol og varmt. Må nok bade litt.
Postet 24-07-16 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hjemme etter tre deilige ferieuker på farten. Ikke så motivert for jobb i morgen så jeg nyter siste rest av ferie på solsenga på terrassen. Vaskemaskinen jobber og hagen ser ut som en jungel, men det får vente litt
Postet 24-07-16 kl 12:57 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Endelig hjemme. Deilig med ferie, deilig å komme hjem.
Postet 24-07-16 kl 13:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Å du og du som jeg har fått betalt idag for gårsdagens moro. Fest med de beste kollegaene altså. Siste F-dag idag, nytes i svært redusert tilstand på terrassen i sol og varme. Fjellturen jeg planla igår, den er flyttet til en annen dag. Men bok, Pepsi Max, sol, litt mat i magen, ingen unger hjemme. Dette skal nok gå greit.
Postet 24-07-16 kl 14:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært en tur i Ntcisi rainforrest. Der gikk vi et par turer og koste oss.
Postet 24-07-16 kl 14:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er tilbake på fastlandet etter to og en halv uke på kykladiske øyer. Sitter på takterrassen med øl og mat innabords, og vurderer en dukkert i det lille svømmebassenget. 33 grader her i Athen (egentlig Glyfada), ser jeg; tror vi skal opp tidlig i morgen hvis vi skal ha håp om å dra med trettenåringen på Akropolis.
Postet 24-07-16 kl 17:17 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vurdert å spørre om dere vil adoptere meg opptil flere ganger i løpet av tiden jeg har fulgt ferien deres i So Me, Padda.
Postet 24-07-16 kl 20:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no