Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-06-22 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. La meg tidlig i går fordi jeg var stuptrøtt. Våkna selvsagt like tidlig da. Nå har jeg surra litt, og skal begynne å jobbe. Rydde først, siden det er stille. Tenker jeg begynner å sette opp lister i 10-tida. Da må det være greit å bråke litt?
Postet 18-06-22 kl 09:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Mumle. Første f.dag starta med gedigent strømbrudd på to timar og me mister vatnet også pga pumpeanlegg. Så dette blei ilandskrise på høgt nivå. Ellers matt og lykkelig etter avslutning med vg3-gjengen min, masse godord fra elevar og foreldre og staselig middag og vitnemålsutdeling. Veldig bra!
Postet 18-06-22 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mumle. Ryggen min er ikke det minste bedre.

Men det blåser jeg i. Propper meg med smertestillende, og har planer om å gjennomføre dugnad på stand OG 50-årslag for god venninne. Godt det starter tidlig på ettermiddagen, for det blir nok en tidlig kveld ...
Postet 18-06-22 kl 11:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ble to timer ned rydding. Vises knapt.

Nå skal jeg spise, og så blir det listing på det ene soverommet.
Postet 18-06-22 kl 11:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag er det bare meg og sensurbunkene. Heldigvis er det ikke så himla varmt som i går, så jeg håper det går ganske radig.
Postet 18-06-22 kl 13:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig lørdag med bare meg og eldste hjemme. Har ikke noe som haster og skal bare nyte å gjøre ingenting en liten stund til.
Postet 18-06-22 kl 13:28 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Har tatt butikkrunden og vaska badet. Nå kræsjer jeg i sofaen før rydding.
Postet 18-06-22 kl 13:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg må ut og kjøpe mer sandpapir før jeg får satt opp flere lister. Og det betyr at jeg må dusje nå i stedet for etter at jeg er helt ferdig.

Det positive er at jeg vaska badet i formiddag. Blir deilig å ordne seg der nå!
Postet 18-06-22 kl 14:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
13.000 skritt på dugnad unnagjort. Nå beina høyt, strikketøy, pizza, Pepsimax og smågodt.
Postet 18-06-22 kl 20:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vi fikk opp flere bilder på veggene i dag, har kjøpt og hengt opp led lyslenke på terrassen og vanner nå våre nye, flotte plener. Vi trives så utrolig godt i leiligheten! Har bare hyggelige naboer i bygget.
Postet 18-06-22 kl 22:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no