Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 17-12-16 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

Ute pøser regnet ned, lite som minner om desember og jul. Jeg er egentlig trøtt, men jeg fikk ikke sove mer.

I dag skal vi rydde stua og kjøkken er planen. Og i ettermiddag skal vi i bursdag. Så var vel den dagen gått.
Postet 17-12-16 kl 08:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er oppe, fordi mannen snorker.
Har planer om et par julegavekjøp i dag, ellers blir det familieselskap og julegrøt hos svoger og svigerinne.
Postet 17-12-16 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter og retter prøver, har bare ti igjen nå. (Var 59 når jeg startet i går ettermiddag). The joy of christmas når man jobber som lærer. Veldig mye annet er fint da, så jeg klager egentlig ikke.

Pepperkakebaking batch 2 og panikkinnkjøp av de to siste gavene står på planen i dag. Tror jeg skal få lirket inn noe avslapping også der et sted.
Postet 17-12-16 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Også oppe. Snart ut et par ærend med yngste. Så rydde litt, vaske og pynte.

Null julestemning. Håper den snart kommer.
Postet 17-12-16 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe kl 7, fikk ikke sove. Tett etter forkjølelsesrester i kroppen. Men aldri så gale etc......, årets batch med nennes rundstykker (horn) er snart ferdig stekt. Skal si de andre i familien vet å time oppstandelsen til slik nydelig bakst. Pålegg får de finne selv. Jeg skal faktisk på trening i møkkaværet, ryggen og kroppen skriker etter litt konstruktiv bevegelse.

Ellers blir nok også flokken veldig glad i meg idag når de skal piskes rundt for å få huset på stell. Det blir ikke julepyntet et gram før det er gjort. Nemlig.

Igårkveld fikk jeg pakket inn alle gavene, og sendt julekort. Nå er det bare et par småting som mangler, det er en uendelig deilig følelse. Jeg har trua!
Postet 17-12-16 kl 10:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Full dag med korps. Øvelse først og så julekonsert i ettermiddag. Det er kjekt og koselig og alt det der, men jeg har egentlig ikke tid eller ork til det akkurat nå.
Postet 17-12-16 kl 11:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Guttene deler raust med seg og nå er det min tur til å bli forkjølet. Jeg høres ut som ei kråke og føler meg tufs. Også jeg som skulle sunget på julekonsert i dag og alt ting.
Postet 17-12-16 kl 11:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, jeg er hjemme fra årets siste jobbreise, og har selvfølgelig klart å bli helt sylta. Jetlag + masse snørr, det er moro!
Postet 17-12-16 kl 11:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra sykesengen. Lillesøster kastet opp imorges, jeg orker ikke tanken på mat og blir svimmel av å reise meg. Upraktisk, men det går vel over.
Postet 17-12-16 kl 12:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God bedring til alle syke. Jeg er tydeligvis immun mot alt som heter fysisk sykdom, tenk det. Dagen skal brukes til å bake kolakaker, hvite kakemenn og sydhavsprinser, og til å strikke ferdig et par julegaver.
Postet 17-12-16 kl 12:19 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er heller ikke syk :banker i bordet: Men jeg er lat og sløv, og sitter fortsatt i pysj. Skal trene, pakke inn julegaver og se julefilm. Det er dagens agenda.
Postet 17-12-16 kl 12:50 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er hjemme etter å ha vært på trening. Nå sitter jeg og drikker kaffe mens Poden ligger på sofaen og leser The Girl with All the Gifts, som både faren hans og jeg nettopp har forsikret ham om at er en munter og lystig bok.

God bedring til alle syke! Og Toffen, det er nok naturens måte å fortelle deg at du har reist og jobbet nok nå, så nå er det på tide å bare ligge på sofaen en stund.
Postet 17-12-16 kl 13:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Kan jeg bruke en uåpnet boks sirup som gikk ut på dato for nøyaktig ett år siden?
Postet 17-12-16 kl 13:32 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det tror jeg, Albertine. Jeg kan ikke skjønne at den kan bli dårlig. Litt tammere på smak kanskje, men ikke dårlig som i ubrukbar.
Postet 17-12-16 kl 13:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg sitter hos frisøren og føler at jeg tar inn outer space. Mye folie i håret.
Postet 17-12-16 kl 13:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sirupen er mørk også, så da går det sikkert greit å bruke den i kolakaker. Nå er deigen satt både for sydhavsprinsene og kakemennene, og nå venter jeg på at smøret skal bli mykt nok til kolakakene. Skjønner ikke hvorfor jeg trodde at det skulle smeltes, men er glad for at jeg oppdaget det før jeg begynte.
Postet 17-12-16 kl 14:11 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ble lysere i håret først og så mørkere. Trenger en tilvenning til ny farge, tror jeg.
Postet 17-12-16 kl 16:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er vi oppe i to syke, eldstejenten har hatt høy feber og er ganske slapp, så helgens planer er vel i grunnen skrinlagt alle sammen. Nå håper jeg bare resten går klar, så vi er friske til jul hele gjengen. Vi har pyntet pepperkakehus i dag, da. Den skal vi ha!
Postet 17-12-16 kl 18:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Et kvarter på sofaen nuh, det var på tide etter full rulle siden 08 i dag tidlig. Men, nå er dagens innebandykamper spilt, snart kommer en hel haug matvarer på døra, legevakten innvilget at jeg hentet resept på Paralgin til Mannen, og jentungen er fornøyd så lenge hun får ha på seg barnehagesekken hele tiden.
Postet 17-12-16 kl 18:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
På vei til førjulsselskap hos venner, litt for slitne, men det blir sikkert bra. Jeg har spilt nissespilling utenfor Mortensrud senter og er frossen fortsatt. Nå må det snart bli juleferie!
Postet 17-12-16 kl 19:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Her er det sofaen.
Treet er på plass. Kakene blir ikke fler. Lagd medisterkaker. Gavene er ferdig.
Jeg er ferdig jeg å. Imorgen blir det håndballhallen halve dagen.
Postet 17-12-16 kl 23:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no