Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 13-05-19 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Jeg nyser og nyser og lurer på om kroppen min slett ikke synes noe om å først være i Harstad der det ikke var noe bjørkepollen for så å komme hjem igjen der det helt klart et det.

Vi trenger en nyse-smiley. *atsjO*
Postet 13-05-19 kl 08:19 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Sykletur i frisk temperatur, men sola skinner.

Ja, det er vel bare å sette i gang, da. (Etter en liiten kaffe til. )
Postet 13-05-19 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Jeg er hjemme med omgangssyk sønn, og det passer så ekstremt dårlig.
Postet 13-05-19 kl 09:30 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. :kvitre:
Postet 13-05-19 kl 09:50 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg skal snart ha 48 timers hjemmeeksamen og sitter ute i sola med kaffe og venter på at oppgaven skal slippes.... : spent:
Postet 13-05-19 kl 10:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er drittlei russe-sjuke elevar og registrerer at eg må utsette prøvemuntlig i norsk ein gong til. Godt det er syttendemai på fredag!!
Postet 13-05-19 kl 11:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fått stressa og gråtande unge på skulen. Snakka med lærar og dei fann eit rom der ho kan sitte å jobbe for seg sjølv (tentamen) Flink pike syndromet er noko drit.
Postet 13-05-19 kl 11:28 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har sendt minstemor avgårde til leirskole. Lille store jenta mi skal ut i verden alene. Mammahjertet er både stolt og trist på en gang.
Postet 13-05-19 kl 11:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitat:
Eg er drittlei russe-sjuke elevar og registrerer at eg må utsette prøvemuntlig i norsk ein gong til. Godt det er syttendemai på fredag!!
Jeg har satt foten ned og fått sjefen til å sette inn (streng) vikar til å vurdere alle i den ene klassen som har utsatt. Jeg maktet rett og slett ikke med det.

Det siste nå er hun som lurer på om hun kan levere kl. 21 når hun fikk beskjed i går om å levere "i morgen tidlig".
Postet 13-05-19 kl 11:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har frimandag, det passer usedvanlig godt etter hypersosial, aktiv helg med drilljentene og alle familiene deres. Utrolig hyggelig, men introverten i meg trenger å lade litt. Mye kaffe, rolig rydding og klesvask, og litt podkast på øret mens jeg prøver å få orden på et litt forsømt hus. Mai, altså.
Postet 13-05-19 kl 12:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
«Min» russ møter stort sett til vurdering, men det er noen som nok kunne gjort det bedre... Jeg fikk lyst til å bre et stort pledd over dem alle sammen, og fore dem med te og honning og la dem sove ei uke. For det har vi jo tid til.

Bare tre utsatte presentasjoner. De tar vi på mandag - satser på å få klemt det inn innimellom evt forberedelse for skriftlig VG1 engelsk. Nå går det slag i slag utover!
Postet 13-05-19 kl 14:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kan ikke russen bare ta seg sammen og utsette festen til etter eksamen? Jeg _skjønner_ ikke hvordan det har endt opp som så stappteit.

Og jeg er drit lei av vegger som vibrerer og glass som klirrer pga bass i buss.

Og gruer meg til å ha enn inn i VGs.
Postet 13-05-19 kl 16:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
De begynner bare tidligere og tidligere, også her ute på landet. I år begynte de før påske - altså før midten av april... Det synes nå at mange av dem har vært på fylla en måned. De kommer til timene da, det skal de ha, men de bryr seg ikke så veldig mye om hvordan det går faglig, alle sammen.
Postet 13-05-19 kl 17:20 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her i fylket hos meg har de startet i begynnelsen av april i noen år. Majoriteten av elevene mine er utslitte og sjuke nå som eksamenstiden kommer. Helt håpløst.
Postet 13-05-19 kl 18:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
En time til fagsamtale i historie. Føler jeg har null kontroll, men kan ikke lese mer nå.
Postet 13-05-19 kl 19:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Frøy!
Postet 13-05-19 kl 21:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ferdig!
Postet 13-05-19 kl 21:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no