Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 02-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Tidlig oppe, har logget på jobbmodus.
Idag blir det mye jobb og studier, og en lang gåtur i sola.
Postet 02-04-18 kl 09:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jadda, en natt med oppkast på mini. Jeg har sovet kanskje tre kvarter og så blir jeg umiddelbart uvel med det samme noen får omgangssyke. Har ikke hatt den i hus på år og dag, men har ikke savnet den....
Postet 02-04-18 kl 09:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen.
Oppe i normal tid i dag. Strålende sol her, og den varmer, så jeg, mannen min og hund skal gå tur om litt, vesla får besøk av en venninne eller to, og de skal bake.

God bedring til mini vixen!
Postet 02-04-18 kl 09:49 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hurra, det snør!
Postet 02-04-18 kl 09:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Mulig tur til Folkemuseet idag får se hva barna vil.

Men først kaffe.
God bedring til mini Vixen.
Postet 02-04-18 kl 10:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Da var påskeferien i vest over og vi setter kursen østover igjen. Hvor ble det av dagene?? Vi kom jo nettopp!
Postet 02-04-18 kl 10:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hurra for vår! Sol og blå himmel. Pakke bort litt mer vintertøy i dag er planen.
Postet 02-04-18 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har vært ute å måket snø. Skal snart pakke litt, jeg og lillebror drar til Bodø i dag. Skal overnatte hos venninne jeg ikke har sett siden i fjor sommer, så det blir koselig.
Postet 02-04-18 kl 10:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Oppdatert 02-04-18 kl 11:46 av polarjenta
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet halv 5 i morges og fikk ikke sove igjen før i 7-tiden.

Må en tur inn til sentrum i dag. Benytte muligheten til å levere bøker på biblioteket og bare rusle rundt.
Postet 02-04-18 kl 12:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til Mini, vixen! Håper virkelig dere andre slipper unna.

Litt daff formiddag her, minsten våknet alt for tidlig og bærer en smule preg av det, så må være på alerten med nedroing og brannslukning. Vi får finne på noe utendørs etterhvert.
Postet 02-04-18 kl 12:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her våkna ingen tidlig. Gruer for i mårra.... Men først skal me til venner og ake og ete pølser. Det blir bra.
Postet 02-04-18 kl 14:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Her starter ikke skolen før onsdag.

Vi er ferdige med vinteraktiviteter. Nå skal syklene frem.
Postet 02-04-18 kl 14:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi våknet opp til nysnø i morges, men det har heldigvis vært greie kjøreforhold. Mannen kjører. Jeg strikker og surfer.

I morgen starter hverdagen. Jeg stresser litt og grugleder meg til ny jobb i morgen.
Postet 02-04-18 kl 15:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
En til her som starter i ny jobb i morgen. Mars var virkelig jobbyttemåneden her på FP.

Vi har brukt påskeferien til siste solstråle, og gikk 2 mil skitur i dag. Null kø hjem igjen og i det hele tatt. For en påske.
Postet 03-04-18 kl 00:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no