Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 29-11-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!


Revisor i dag. :akkogve:
Postet 29-11-17 kl 08:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Vondt i halsen idag, men ikke fått når 3 av husets beboere er hanglete og har vært /er syke.

Men først kaffe.
Postet 29-11-17 kl 08:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn. På jobb, har å gjøre. Shit, glemte kaffen på spiserommet. :iler:
Postet 29-11-17 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hjemmekontor! Engelskstiler! Lyktefest i barnehagen! Først dusj og frokost, og kanskje litt yoga. Jeg kjenner på kroppen at jeg var på jobb til åtte i går.

Jeg har for øvrig telt over, og kommi fram til at det er intet mindre enn ni aktuelle juleavslutninger for vår familie, pluss Lucia i barnehagen og avslutning på min jobb i arbeidstida. Så elleve, da. Jeg lurer litt på om det virkelig er nødvendig med så mange arrangementer bare på grunn av en liten juleferie. (Neida - det er hyggelig. Og litt pes - særlig når ting kræsjer. Vi går ikke på alt, for å si det sånn.)
Postet 29-11-17 kl 09:31 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
til alle syke og travle.

Jeg er begge deler selv. Piggtråd i halsen, bomull i hodet og nåler i ørene. Håndverkere hjemme til kl. 18 hver dag. Og møtebonanza der jeg er ansvarlig for alt, inkludert julemiddager etterpå, i to dager.

Men det blir fint med helg. :silver_lining:
Postet 29-11-17 kl 09:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er hjemme, kroppen spiller ikke på lag. Men, jeg har med meg nok fra jobb til å sitte her noen dager så litt skal jeg nok få gjort.
Gleder meg til julefri.
Postet 29-11-17 kl 09:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
All medfølelse, Maverick. Jeg skal gjennom en aldri så liten fusjon før det er revisjonstid her rundt påske.

Jeg har egentlig ikke tid til å være på jobb, synes jeg -det er så mye annet jeg burde gjort.
Postet 29-11-17 kl 10:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg burde vært hjemme, men kjente etter litt for sent. Har nok å henge fingrene i, det skal ikke stå på det. Gleder meg til 23. desember.
Postet 29-11-17 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen godtfolk!

Har fått kaffe, snart får jeg besøk på jobb. Det er liksom jobben min. To søknader skal plutselig sendes innen fredag. Kanskje 3. Har syk 13-åring som er hjemme alene. Håper han får i seg noe mat.
Postet 29-11-17 kl 10:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er syk og hjemme fra jobb i dag også. Litt bedre enn i går så regner med jeg er klar for jobb i morgen.
Postet 29-11-17 kl 14:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no