Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-05-22 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Lurer på om jeg skal ta hjemmekontor i dag.
Postet 06-05-22 kl 08:34 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Fredag, endelig og litt plutselig hjemmekontor. Det passer fint inn mot en rolig helg.
Postet 06-05-22 kl 08:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Straks kjøre minstemann på skolen, så meg selv til lege, og etter det må jeg vel jobbe litt.
Postet 06-05-22 kl 09:11 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Velferdspermisjon i dag siden vi har konfirmasjon søndag. For et land vi lever i! Planen er å handle til kaker som skal lages, på jakt etter noen småvaser til blomster, stryke duker og bunadsskjorter og finne frem alt vi skal ha med til lokalet for pynting i morgen. Jo også lage en kake, og muligens underholde en flokk som ramler inn dørene i ettermiddag og servere de mat. Joda, fridag vil jeg ikke kalle dagen, akkurat.
Postet 06-05-22 kl 09:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
En hektisk uke både på jobb og hjemme nærmer seg slutten. Litt godt. Satser på en litt rolig helg.
Postet 06-05-22 kl 09:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen kom fra jobbreise i går, og har fri i dag, så han skal få gjøre unna de siste detaljene før konfirmasjon i morgen. Også skal han hjelpe til på skoleball i kveld. Egentlig har vi ikke tid, men det er så få som stiller opp.
Postet 06-05-22 kl 09:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det en nydelig dag og det blir lunsj på verandaen.
Postet 06-05-22 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin dag, kort arbeidsdag og hagetilværelse i sikte.

Og i morgen: Thåström!
Postet 06-05-22 kl 11:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Velferdspermisjon her også, men på grunn av begravelse.

Eldste er i godt humør etter skoleballet i går, det var vist ikke så ille som fryktet.
Postet 06-05-22 kl 11:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Findethei!, nå fikk du meg til nok en gang å kjenne på irritasjonen over at INGEN i mellomledergruppa mi på jobb visste at vi hadde krav på velferdspermisjon før to år etter at mine ble konfirmert. Da hadde en av mellomlederne konfirmant sjøl og ble tipsa av en leder på neste nivå, og etter det har alle fått beskjed.
Postet 06-05-22 kl 13:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg sjekket i personalguiden, og ga beskjed til sjefen min om at det hadde jeg krav på. Tror ikke han visste om det, selv. Men fint om det kan være til nytte for andre her inne som har konfirmanter fremover. (Vet ikke om det gjelder alle bedrifter, men absolutt verdt å sjekke).
Postet 06-05-22 kl 13:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sjekka ikke, for det falt meg ikke inn. Ikke noen andre av de som hadde konfirmasjon før meg heller, tydeligvis.
Postet 06-05-22 kl 13:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært på jobbreise siden tirsdag og skal snart vende hjemover. Sliten, men blid!
Postet 06-05-22 kl 13:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skal sannelig sjekke ang konfirmasjon neste år. Falt meg ikke inn å sjekke forrige gang. Da brukte jeg fridag.
Postet 06-05-22 kl 14:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har aldri hørt om velferdspermisjon i forbindelse med konfirmasjon hvertfall ikke i det private. Mulig det er noe det offentlige har.
Postet 06-05-22 kl 16:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er ikke lovfestet med velferdspermisjon i forbindelse med konfirmasjon, men kan være i arbeids/tariffavtale.
Postet 06-05-22 kl 16:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
De tariffavtalene jeg har jobbet med har ikke hatt det i såfall.
Postet 06-05-22 kl 16:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi hadde for første skoledag på forrige jobben. Tror ikke vi har noe der jeg jobber nå.
Postet 06-05-22 kl 16:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Vi har også for første skoledag.
Postet 06-05-22 kl 17:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har kun krav på fri dersom vi jobber på konfirmasjonsdagen, ikke før.
Postet 06-05-22 kl 17:36 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg jobber i det private, så da er det i dette firmaet det er gjort avtale for. Det var slik i den forrige jobben min også (også det private).
Postet 06-05-22 kl 17:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sjekket tariffavtalen hos oss, der sto ikke konfirmasjon.
Postet 06-05-22 kl 20:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har hatt en ganske tøff uke. Nå har jeg fått middag og to glass vin. Jeg er egentlig ganske klar for sengen kjenner jeg
Postet 06-05-22 kl 20:33 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no