Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 22-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Vært våken siden 0530 pga hoste og ikke fått sove igjen pga nevnte hoste.
Har kaffe..
Postet 22-04-17 kl 08:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Brå start på dagen i dag. Jeg var ikke hjemme før kl. 1.30 i natt. Broren min spiller i to band og de hadde releasekonsert for venner og familie i går. Nå skal jeg kjøre minstemann til korpsseminar. De skal marsjere hele helgen. I kveld skal jeg i 50-årslag.
Postet 22-04-17 kl 08:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
På vei opp av senga. Skal på søppelfyllinga, har noen ærend, skrive eksamen og får besøk i kveld. Blir nok en bra dag.
Postet 22-04-17 kl 08:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Også på vei opp av senga. Skal hente to speiderjenter fra tur. Håper de har hatt det fint.
Postet 22-04-17 kl 09:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Pappa på sykehus, mamma alene og 50 mil unna meg. Planlegger dermed ny vestlandstur i løpet av helga.
Postet 22-04-17 kl 10:14 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Høres tøft ut, Dali.

Jeg har sovet litt dårlig i natt, men ble vekket av ferdiglaget frokost og ryddig kjøkken signert 10-åringen. Vi planlegger en liten bytur i formiddag for å kose oss. Mann og eldstebarn er på Oslotur så da fortjener vi også litt ekstra synes vi.

Vi fikk visst 15 cm nysnø i løpet av natten. Satser på at våren slår sterkt tilbake snart!
Postet 22-04-17 kl 10:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Snø her også så her har jeg tent opp i begge etasjer. Jeg og mini har startet dagen med Fifa-turnering. Nå er det handling, rydding og mer kaffe før junior får fem kompiser på pizzalag i kveld. Det blir hyggelig og kaotisk.
Postet 22-04-17 kl 11:44 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har stått og hengt utenfor sportsbutikkken til den åpnet. Nå er heldigvis arvingen utstyrt for både den ene og den andre idretten. Det er heldigvis ikke kamp før om mange minutter.

Dette skal bli en superhyggelig lørdag, gleder meg!

God lørdag, dere!
Postet 22-04-17 kl 11:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det full sofautflating. Deilig med lørdag.
Postet 22-04-17 kl 12:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg skal steke bananpanniser, så er der science march kl 15 ved Rådhuset hvor jeg regner med å se mange FP-ete, og i kveld er det Karpe Diem. Og så load out. ( )
Postet 22-04-17 kl 12:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sorry Mave, men jeg leser bananpeniser hver gang...
Postet 22-04-17 kl 14:56 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 22-04-17 kl 15:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Joggebukse og sløving her enn så lenge, skal snart av gårde for å feire nieses niårsdag. Er noe sliten etter meget hyggelig lag med herlige damer i går på byen etter inspirasjonsdag i Konserthuset, men litt mer kaffe nå så skal det vel gå.
Postet 22-04-17 kl 15:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg startet dagen med en veldig hyggelig skypedate. og ellers så har jeg handlet, og sitter nå,og moter meg opp til å rydde lillebrors rom.
Postet 22-04-17 kl 15:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Nå fikk jeg underlige bilder i hodet mitt, polarjenta.
Postet 22-04-17 kl 15:37 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Albertine: Nå er jo spørsmålet om jeg skal la deg ha de bildene i hodet eller ikke. Hehe
Postet 22-04-17 kl 15:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Albertine da, du er verkeleg i siget i dag. Bananpeniser og bilder i hodet. Eg hadde så migrene når eg vakna at eg la meg att og sov til to. No har eg ete lørdagsfrokost klokka tre. For egget mitt får du aldri.
Postet 22-04-17 kl 16:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Du skulle bare visst, Hondacrv! Jeg har også skrevet to kapitler på boka mi og er godt i gang med det tredje, og nå skal jeg være vakt i hallen på turnstevne. Mer skriving i kveld!
Postet 22-04-17 kl 16:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har vert på hagesenteret og så ute og planta litt. Eg har bestemt at det er vår no. Sjølv om det regnar/sludder/snør og er sol om kvarandre.
Postet 22-04-17 kl 16:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har endelig fått skrudd ned den ene senga på lillebrors rom,det sto intet mindre enn tre senger der inne. Nå gjenstår det å rydde, og når det er gjort, så må jeg vel prøve å overtale han til å sove der inne.
Postet 22-04-17 kl 19:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no