Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 20-11-20 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

I dag er det litt spennende, for vi skal testkjøre komprimert arbeidsdag, dvs. at vi slutter kl 14 i stedet for 15.30 på bekostning av 2 produksjonspauser. Vi skal kjøre dette på fredager i desember, og evaluere over nyttår.

Wish us luck! :hva gjør jeg her: :svosj:
Postet 20-11-20 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Spennende eia. Jeg heier på de som prøver alternative tilnærmingsmåter.

Relativt vanlig dag i dag. Jeg har spisebordskontor, med to tenåringer med hjemmeskole. De har selvsagt tenkt å ta første time nærmest rett fra sengen, så jeg har ikke sett dem ennå.

Stort sett ganske rutinepregede arbeidsoppgaver i dag og det passer meg godt. Strikketøyet er klart til et møte som tillater strikking. Og jeg planlegger å avslutte tidlig og ha tid både til trening, handling og litt husvask før jeg faller ned i sofaen i kveld.
Postet 20-11-20 kl 08:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb tidlig i dag. Skal prøve å få tatt røntgen av hånda til minsten i dag.
Postet 20-11-20 kl 08:58 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Lykke til Eia! Kjekt å slutte tidlig på fredager
Første møte snart slutt. Så trening. Må sjekke om jeg kan ta bilen med vinterdekk...
Postet 20-11-20 kl 08:58 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Helg
Nok av planer for dagen og helg i vente.
Uventet optimisme en fredag i november der altså
Postet 20-11-20 kl 08:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Lurer på om de i ledergruppen klarer å levere sitt bidrag til adventskalenderen i dag, jeg har ikke helt troen på de dessverre.
Postet 20-11-20 kl 09:01 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også spisebordskontor med mann og to ungdommer i hus. Knerten skal til gymtime først, og så skal han ha to timer hjemme (han skal normalt være på skolen hver dag, men i dag ble visst også vikaren syk).

Klok av skade får 15-åringen ikke ha hjemmeskole fra senga si, så mannen min har ofret et skrivebord og jeg et headsett (og ekstraskjermen er overlatt til mannen). Og så får vi håpe at dette er til hjelp. Hun var veldig fornøyd etter gårsdagen, og det er godt å se at vi lærer underveis i prosessen. Men jeg håper at dette ikke blir langvarig. Jeg leste Hedvig Montgomerys innlegg i Aftenposten i dag om hvor mye dette koster mange unge og følte for å rope et rungende "JAAAAAA".

Det positive - fredag og snart helg. Jeg gleder meg til å ikke jobbe. Selv om jeg egentlig liker jobben min veldig godt, så er det deilig å slippe også.
Postet 20-11-20 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag! Skal bare ha to undervisningsøkter og et møte vegg-i-vegg først, men jeg er i det minste forberedt og trenger ikke panikkjobbe fram til det ruller i gang.
Postet 20-11-20 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fredag og er i blodbanken. Straks finne meg gave og så kjøre til jobb.

Ingen planer for helgen, enda.
Postet 20-11-20 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Her er det kaldt! Jeg får ikke varme i dette huset! Nå har jeg hevet varmepumpa opp på 28 grader, så nå håper jeg at det går an å sitte i stua UTEN å være innpakket.
Ellers er det fredag! Jeg har lovet gutta kosekveld med kakao og julefilm. Det blir herlig.
Postet 20-11-20 kl 09:56 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lurer på om jeg skal ta egne beslutninger i dag, og skulke tidlig til fordel for en tur i dagslys, før ny storm ankommer.
Postet 20-11-20 kl 09:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Må sjekke om dekkhotellet har mulighet til å skifte dekk bilen snart. Håpet er jeg er så sent ute at de aller fleste har skiftet til nå.
Postet 20-11-20 kl 10:07 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra spiseborrdkontor her også. Akkompagnert av vegg til vegg barnetv og kvalm unge i sofaen.

I dag Blå, var det fin soloppgang her da! Rosa og fjong.
Postet 20-11-20 kl 10:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Ja, i dag er det tidenes morgen utenfor også.

Jeg hører ikke på radio i dag da. Jeg hører på bystyremøtet som var på tirsdag. :nerd:
Postet 20-11-20 kl 11:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sola skinner. Det er snø ute.
Postet 20-11-20 kl 11:05 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Snø! Vi har bare solskinn i snø og noen plussgrader, nydelig. I morgen skal det regne, så får nyte det i dag.

Rolig på jobb, snart kantinelunsj (ikke ofte det skjer, vi spiser på pulten) og så må jeg nok ha et glass vin eller to i kveld.
Postet 20-11-20 kl 11:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Lunsj, jeg skal ha julegeit med julebrunost.
Postet 20-11-20 kl 11:56 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også, men jeg hadde ni-kaffe med to kolleger på Teams i dag. Det var fint.
Postet 20-11-20 kl 12:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg avspaserer i dag. Har gått en times tur på morgenen, nå skal jeg på venninnebesøk.
Postet 20-11-20 kl 12:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Langhelg!
Tre dager jeg ikke må dra Lillesøster opp av senga og på skolen. Oh lykke.

Bonusgutten kommer i dag, og blir til mandag. Han blir kjørt av mammaen i dag, og vi voksne skal ha en prat om hvordan vi kan løse hans store ønske, som er å flytte hit. Jeg tenker at jeg er villig til mye for å gjøre slik barnet ønsker. Vi samarbeider heldigvis veldig godt alle tre, og har ungene i første rekke, så jeg tror at dette ordner vi fint.
Postet 20-11-20 kl 12:48 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på ortopedisk poliklinikk.
Postet 20-11-20 kl 13:32 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg tok en lunsjjogg i dag.
Postet 20-11-20 kl 14:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg også lunsjjogget..., meget rolig, det er glatt, snø og is her. Ikke at jeg er i stand til noe annet enn rolig jogging. Har dusjet også. Burde kanskje jobbe litt også, da? Men kjenner jeg er litt spent på pressekonferansen i Bergen kl 14..
Postet 20-11-20 kl 14:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Veeeldig rolig jogging ja,
Postet 20-11-20 kl 14:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Denne trenger vi i dag:


(Kilde: youtube.com)
Postet 20-11-20 kl 15:38 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Forlenger tiltakene i Bergen, men vi skal få lov til å delta på black week. juhu - liksom.
Postet 20-11-20 kl 16:12 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no