Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-03-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i gang på hjemmekontor. I dag skal jeg i et møte rett ved der jeg bor kl 10, så da gidder jeg ikke å bruke tid på å reise til jobb og så tilbake igjen halvannen time senere. Ungene virkelig hater når jeg er hjemme om morgenen, for visstnok maser jeg på dem. :skjønner ikke hva de mener:

I kveld skal jeg i teateret og se Book of mormon. Det gleder jeg meg veldig til.
Postet 08-03-18 kl 08:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe på gang her og ellers det vanlige som skjer.
Postet 08-03-18 kl 08:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. En liten kaffekopp og mailsjekk før jeg skal ut i produksjonen.

I går kom jeg endelig over dørstokken og gikk ei lita mil på ski i lysløypa. Balsam for sjelen!
Postet 08-03-18 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Bare en kopp kaffe og litt egentid før jeg må svusje avgårde. Jeg tiltet litt på ungene i dag. De har lagt seg til en uvane med å bli helt oppslukt av skjerm når de spiser frokost og dette har sakte men sikkert begynt å irriterer meg mer og mer, for de mister helt oversikt over tid og sted. Jeg syns det er helt greit at de bruker paddene, men det må være etter alle Må oppgaver. Så den diskusjonen fortsetter i kveld.
Postet 08-03-18 kl 09:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen.

Jeg er på jobb og har litt vondt i motivasjonen min. Men jeg skal nok få det til.

Fredelig arbeidsdag. Trening etter jobb og så middag med familien. Høres helt greit ut kjenner jeg.

Kanskje en tur ut i lunsjpausen. Jeg har vært så flink til å trene i det siste at jeg skal belønne meg selv med noe nytt og pent treningstøy.
Postet 08-03-18 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
#skamløs
Postet 08-03-18 kl 09:33 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Og der har vi årsaken til at ungene hater at jeg starter dagen på hjemmekontor. Avtalen er at alle "må"-tingene skal være gjort før de setter seg ned, men det skjer tydeligvis ikke når jeg ikke er der. Så når jeg hakker på dem om å få det ferdig først, så blir stemningen noget dårlig. :årets underdrivelse:
Postet 08-03-18 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her har det også vært diskusjoner med ungene på morgenkvisten. Eller, hovedsakelig minstemann som skapte seg hysterisk fordi han må på SFO en time i ettermiddag. Da har de nemlig fysak, og de går SÅÅÅ langt. De går en heeel kilometer.
Postet 08-03-18 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her kom plutselig snø igjen, så nå er det vått og slapsete ute. I kveld er det min tur til å still ei kiosken på fotballen, lurer på om det blir noe av siden både treninger og kioskvakt ble avlyst sist det var snø på banene.
Postet 08-03-18 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven: det høres jo ut som om dine unger vanligvis er alene hjemme på morgenene, jeg lurer på om mine hadde kommet seg på skolen med både sekk og matpakke, om de skulle ha gjort det selv...
Postet 08-03-18 kl 10:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Startet dagen med punktert dekk. Juhu liksom, viking og dekksenteret. Håper å komme meg på skolen for å rekke litt av forelesningen iallefall og veiledning.
Jaja, snart helg.
Postet 08-03-18 kl 10:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Sliten torsdag. Deilig middag på tirsdag med passe mye vin, bursdag i går med gravøl på kontoret. Hodet er en bomullsdott. Rundt meg går det flyttefolk og demonterer inventaret. Jeg tror jeg pakker eskene mine tidlig og peller meg til hjemmekontoret, gitt.
Postet 08-03-18 kl 11:04 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde en ørliten appell til ungdommene mine i morges i anledning Kvinnedagen. Sønn (16) lurte på om jeg ikke kunne jobbe overtid i ettermiddag. Skal på arrangement med eldstedatteren i kveld, det blir fint.
Postet 08-03-18 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg startet dagen med å dra grytidlig på jobb etter å ha vekket guttene for å sørge for at de kom seg på skolen, og så hjem for å gjøre jentungen klar til barnehage og så kjøre henne til barnehagen og så tilbake på jobb, i kveld skal jeg på jegerprøvekurs og så skal jeg tilbake på jobb igjen.

Egentlig ikke den verste markeringa av kvinnedagen synes jeg.
Postet 08-03-18 kl 12:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vi har feilet. Datteren min mente at kvinner og jenter burde ha fri på kvinnedagen.

Så da fikk vi en prat om kampen for å få lov til å jobbe som del av kvinnekampen.
Postet 08-03-18 kl 13:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Gleder meg til å gå i tog med døtrene mine i dag. Jeg viste den yngste og hennes bror finansforbundets flotte lille film som går på FB om dagen, og de ble oppriktig sjokkert over forskjellsbehandling på bakgrunn av kjønn.
Postet 08-03-18 kl 13:45 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Ja, mine kommer seg avgårde selv. Vi får beskjed om at de aldri kommer for seint, men at knerten tidvis er veldig andpusten når skoledagen starter. Det er 800 meter bakkeløp fra oss og til skolegården. Og forunderlig nok har han stort sett med seg det han skal. (Snuppa har alltid vært selvgående på sånt.)
Postet 08-03-18 kl 14:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Og der kom meldingen om stengte baner og avlyst kioskvakt. Så synd.
Postet 08-03-18 kl 15:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Det var tilløp til brann i bussen på vei til jobb i morges, så vi måtte vente på ny buss. Og så ringte mannen og sa at termokoppen min med kaffe sto igjen på kjøkkenbenken. Og jeg skal jobbe til åtte i kveld. One of those days.

På den lyse siden har jeg fått en ny favorittsjokkis: Melkesjokolade med Cocos! Som en diger plate med kokos-Twist, og ingen andre som liker'n.
Postet 08-03-18 kl 15:55 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Tror ikke det blir tog på meg i dag. Men feirer dagen med å ta utdannelse.
Postet 08-03-18 kl 16:10 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kjære vene, jeg holder på å sovne ved kontorpulten. Har blitt for gammel for maratondager.
Postet 08-03-18 kl 17:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no