Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 04-07-17 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Shit pommfritt jeg er trøtt!! Oppe og skal snart ta bussen til dublin flyplass. Vi befinner oss i galway så den flybussen tar litt tid. veldig koselig tur, men tror at jeg ved neste besøk må dra litt utenfor sesong. Mye folk overalt!
Postet 04-07-17 kl 07:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På vei til OSL, det er tid for F!
Postet 04-07-17 kl 08:00 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
F.
To dager til avreise Italia.
Idag og imorgen er det småting på planen og kos med ungene.
Men først ut på en liten treningstur.
Postet 04-07-17 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ligger i en seng på Kreta og venter på at familien skal våkne. I dag får vi besøk av en klassekompis av minstemann som er på ferie i nabobyen. Det blir nok litt gjensynsglede.
Postet 04-07-17 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Første morgen uten barna i hus og det var litt deilig å bare ha seg selv å tenke på.
Postet 04-07-17 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Her går F del en mot slutten og jeg trøstedrikker masse kaffe. Heldigvis har vi et par uker igjen med F del to.
Postet 04-07-17 kl 09:13 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Frokost i Gøteborg. Straks opp for å se kamp.
Postet 04-07-17 kl 09:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Vi er på F, har en og en halv uke igjen her. Og godt er det for hjemme regner det hele tiden får vi beskjed om.
Planen for dagen er stranden. I kveld skal jeg møte en venninne som bor her, skal ut å spise tapas.
Postet 04-07-17 kl 10:22 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb, en prestasjon i seg selv i disse tider. Juli er ikke en praktisk måned å jobbe i Oslo hvis en ikke bor der, tydeligvis. Men på plass, med vondt i halsen og lett feberfølelse, så det kan i grunnen bare gå oppover herfra.
Postet 04-07-17 kl 10:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På jobb og fortsatt to uker igjen til ferie. Siste dagen svigermor er her, så prøver å få til en date med mannen i kveld, må jo utnytte barnevaktmuligheten. Så om noen har forslag til hyggelige restauranter sentralt i Oslo, med småretter evt sushi og uteservering og sol, så gi meg gjerne et tips!
Postet 04-07-17 kl 10:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Våken, men i sengen. F er bra. Pakke til tur i morgen.
Postet 04-07-17 kl 10:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Halvannen arbeidsdag til F! Men før det har jeg lang todoliste på jobb, lang pakkeliste hjemme, og middagsavtale i kveld. :stressa:
Postet 04-07-17 kl 10:32 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
På jobb. Jeg klagde på (manglende) ventilasjon i går. Så nå kom det to karer og sjekket litt. Og lurte på om det ikke var mine hetetokter.
Postet 04-07-17 kl 10:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Jeg har syklet til jobb og er fornøyd med det. Når man bor nederst i en dump er oppoverbakker obligatorisk, og jeg er ingen syklist, men ble fornøyd med å komme meg helt opp uten å gå av sykkelen da. (Litt mindre fornøyd med å bli forbisyklet av absolutt alle overalt, og enda mindre fornøyd med å kjenne at Alle Lårstrekkers Bestemor gjør seg gjeldende fortsatt.

Gikk fortsatt raskere enn å ta bussen forsåvidt.
Postet 04-07-17 kl 11:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er hjemme med to av tre barn. Minste er i bhg, levert sent da.
For vel fortsette rydde, vaske, skrive søknader før vi reiser på ferie til helgen.
Postet 04-07-17 kl 11:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Bivirkninger av å dele hotellrom med mann og tre barn: Jeg er underlig uthvilt. Alle la seg samtidig, tre sovna før ni, minsten sovna ni og jeg litt etterpå.

Frokost inntatt, klar for park!
Postet 04-07-17 kl 11:14 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helt okei bivirknng det, Matilda!
Postet 04-07-17 kl 11:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Lykken er å ha en mann som gjemmer sjokolade i veska di og ringer deg i morgenkaffetiden og spør om du har kikket nederst i veska i dag, under alt rotet?
Postet 04-07-17 kl 11:22 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ferie del 1 er over her også. Nå skal det jobbes intenst i 2,5 uker før Ferie del 2 begynner. Litt usikker på om jeg er helt fornøyd med å dele ferien slik, men sånn blir det!

Også har jeg en aldeles nydelig 3 åring i hus i dag! Og etter 2 uker med charter var Lollo bamsen hun fikk i gave aldeles perfekt.
Postet 04-07-17 kl 11:29 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En seier og ett tap i dag. Nå venter jeg på at gutta skal bli ferdige med dusjingen slik at jeg kan ta med poden for å kjøpe nye sko. Sålen løsnet på hans.
Postet 04-07-17 kl 15:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har så mye mer lyst til å være ute i sola enn å sitte på kontoret og booke folk til enda en festival.
Postet 04-07-17 kl 15:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har lurt meg enn etter noen forskremte timer med vestlandssol. På tide å varme middagen fra i går sånn at jeg og de to hjemmeværende kidsa får litt mat i magen. Det er deilig å slappe av og kunne orge litt i halvt tempo de første dagene av F. Har prøvesattopp teltet da.
Postet 04-07-17 kl 17:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Er det sol ute, ja? Jeg sitter i atrium og ser ikke helt hva slags vær det er. Kanskje like greit. Legge inn litt mer jobbing så jeg har litt å gå på fremover, er planen. Såeh, tilbake til tørre dokumenter.
Postet 04-07-17 kl 17:42 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no