Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 11-07-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Da har vi endelig fått svar fra de reisende, og kan bekrefte at Albertine og Høst hadde helt rett, bildet er hentet fra Svolvær. Men nå har de flyttet på seg, og har sendt nok et bilde til oss, men tror dere ikke de klarte å glemme å si hvor de er?

Hjelp!

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Høst sin avatar
Trondheim?

Jammen drar de fort mellom altså....
Postet 11-07-17 kl 10:01 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Ja, det der er da på Gløshaugen!?

Jeg lever godt med ferie. I dag har regnet tatt en tur innom, så jeg tror jeg skal male litt.
Postet 11-07-17 kl 10:23 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Hallo, Gløshaugen, det vet da en hver rævunge!
Postet 11-07-17 kl 10:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er fra Trondheim, men har aldri vært på Gløshaugen. :innrømmer:

Jeg er i Wales, hvor det regner. Vi skal til Cardiff i dag. Det skal visst 60 000 Coldplay-konsertgåere også, så det kan jo bli interessant. Jeg er glad det er svigermor som kjører og ikke jeg.
Postet 11-07-17 kl 10:32 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt ikke F og det er i grunnen greit i dette "høstværet" som er nå om dagen. Dog bare 4 dager igjen, og i neste uke blir det slektstreff i Sverige. Men nå, jobb og kaffe, og kaffe og jobb.
Postet 11-07-17 kl 10:41 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er en rævunge, åpenbart. :ikke-studert-i-Trondheim:

Er det virkelig bare tirsdag i dag? Akk ja, heldigvis har jeg utelunsj med kamerat å glede meg til om et par timer, i hvert fall. Ungene er mentalt ferdige med barnehagen, og alle er klare for ferie. Men først, skrive noe klokt og sånn!
Postet 11-07-17 kl 10:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Rævunge er en hedersbetegnelse (om man vil. )

(Ok, mulig jeg tok av litt der, i ren skjær begeistring over å kjenne meg igjen på et gammelt nostalgisted! )
Postet 11-07-17 kl 10:52 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har en master fra NTNU og har bare vært på gløshaugen en gang.

Vi er reisende i dårlig vær, dro fra regn på Vestlandet til regn på Østlandet.
Postet 11-07-17 kl 10:57 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det der, det er Bjørkelangen.
Postet 11-07-17 kl 10:58 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hakke peiling på hvor det er, jeg.

Jeg er ferdig med downtown abbey, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se.

Ingen store planer for dagen, begge ungene sover, og jeg vurderer faktisk å gå å legge meg litt til.
Postet 11-07-17 kl 11:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg ble ikke fornærmet, Polyanna.
Postet 11-07-17 kl 11:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Bilde fra jobb i ferie-kaffebloggen! :tsktsk:
Postet 11-07-17 kl 11:39 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kan melde om regn herfra og,vi startet ferien med unge med skarlagensfeber og regn.
Sovet lenge og nå kaffe.
Ingenting står på planen idag, eller lese bok kanskje?

Vet ikke hvor det er, og rævunge.
Postet 11-07-17 kl 12:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Grått og trist i Oslo også. Plan for dagen er å få klippet håret på minsten (og eldste, men han er 18 og må ta litt initiativ selv). Nå står frokosteggene på kok. Mannen sto opp først og har ryddet både kjøkken og stue.
Postet 11-07-17 kl 12:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gløshaugen!

Hjemme alene. Nikoser katt som snart skal i fengsel (aka kattepensjonat), vasker klær og prøver å planlegge den nærmeste fremtiden. Må ut å fikse ting snart. Sukk. Sofa med bok en hel dag hadde passet meg bra i dag!
Postet 11-07-17 kl 12:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er i Trondheim omtrent en gang i året og har aldri vært på Gløshaugen.

Det regner her på sørvestlandet også, i morgen tenker jeg at vi frister skjæbnen og drar nordover.
Postet 11-07-17 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Woopwoop!

Siste dag på kontoret før ferien i teorien begynner, så får vi se åssen det går denne gangen. Jeg drikker kaffe og stirrer tungt i skrivebordet og kjenner at det skal bli heeeeelt greit å ha litt off-tid.
Postet 11-07-17 kl 14:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er veldig glad for å ha innendørs-jobb denne sommeren! :krampepositiv:
Og så er jeg enda mer glad for å ha fylt opp solkvota tidligere i sommer. Jeg overhører lett desperate kollegaer som prøver å finne ferieplaner som innebærer sol og varme, og det er visst ikke helt enkelt.
Postet 11-07-17 kl 14:27 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå er det bare flybussturen igjen, så er det slutt på F.
Postet 11-07-17 kl 14:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi er på toget og har akkurat begynt på hjemreisen etter en fantastisk fin ferie. Mye sol og varme har vi hatt også. Både mannen og jeg er sånne som legger inn mye slingringsmonn i tilfelle forsinkelser, men så langt ser alt ut til å gå greit, så det kan bli noen timer på flyplassen i dag. Men vi har bøker og dingser, så det skal nok gå bra.
Postet 11-07-17 kl 16:09 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi er hjemme. Hjertelig gjensyn med sofaen!
Postet 11-07-17 kl 16:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Velkommen hjem, Toffskij!
Postet 11-07-17 kl 16:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste er surmulende sendt på håndballtrening. De har hele fire treninger i løpet av juli og han får med seg to av dem. Dakkars... Han trener opplegget fra fysio hver dag, da. Blir spennende å høre hvordan treningen var med nye innleggssåler i skoa.
Postet 11-07-17 kl 19:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er også i Trondheim en gang i året og har en far som trasket rundt på Gløshaugen i sin tid. I år var første gangen jeg var oppom.
Postet 11-07-17 kl 22:12 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no